EDIT: Eipäs olekaan vielä Latvala keskeyttänyt, vaan saapui pätkän maaliin yli 12 minuuttia pohja-aikaa hitaampana.
Oottehan te tämän varmaan nähny, mutta tässä on video Loebin, Tänakin ja Latvalan kohelluksista. Aika paljon näytti Latvalalla olevan vauhtia olosuhteisiin nähden! Harmi kun ei ollut yleisöä tuolla kohdalla. Suomessa tuo auto olisi ollut takaisin tiellä n. 10 sekunnissa :)
Käsittääkseni meni alustasta jotain tuossa rikki, iskaria tai muuta, joten jatkaminen olisi ollut vähän siinä ja siinä vaikka takaisin olisikin päässyt.
Mutta Hirvosen kannalta hieno juttu ja pistää tallinkin taas miettimään kannattaako ykköskuskia pitää vai ei. ?
Voi kun joku olis kertonu tuon Latvalallekin, ettei aina tarvitse talla pohjassa
Just joo... Hirvosen voitto meni sitten sääntöjenvastaiseen kytkimeen ja voittajaksi nostettiin Östberg. Liekö Loeb käskenyt tallia vaihtamaan huollossa vähän erilaisen kytkimen...
Onhan tuo koomista. Auto on siis mennyt luokitteluun kytkimen kanssa, jossa on ollut reikiä painon vähentämiseksi ja nyt autoon oli tyrkätty ilman reikiä oleva kytkin, koska eivät olleet "ehtineet" reittää sitä. Turbosta ei mitään hajua, mutta onhan tuo aika kovaa peliä hylätä parin puuttuvan reiän takia.
Ja turbokaan ei täytä määräyksiä. Sen osalta vielä lisätutkintaa. Citroen valittaa tuomiosta mutta eivät nämä tuomiot muutu. Vaikka ei kuulemma mitään suorituskykyetua niin ei nuo väärät osat sinne vahingossa mene...