Viestin lähetti Köpi
Ford: Onkohan minulla väärä oletus että koko triolla Märtin - Duval - Hirvonen on jo kontrahdit?
Duvalilla ei ole, eikä hän huhujen mukaan myöskään Fordilla jatka.
Köpin spekulointeihin voisin lisätä vielä sen verran, että Colin McRaetahan ovat vahvat huhut viemässä Mitsubishille ensi kaudeksi. Paasosen tulevaisuuden näkymät ovat tosiaan hieman synkentyneet kauden aikana, onnistuneista suorituksista ei juuri voida puhua. Samaa täytyy kyllä sanoa myös Rovanperästä, itse en jaksa uskoa, että Peugeot hänet toiseksi kuskikseen palkkaisi. Myöskin Juuso Pykälistön suoritus Neste Rallissa tehtaan Peugeotilla oli kaikkea muuta kuin onnistunut, joten tuskinpa hän vielä tehdaskuskien joukkoon ensi kaudella nousee. Sitä vastoin vanha herra Juha Kankkunen saatetaan hyvinkin nähdä vielä MM-ralleissa vähintään kolmoskuskin roolissa ensi kaudella, kiitos tämän uuden säännön.
Burnsin päätös palata Subarulle oli ehkä pienoinen yllätys. Subaru ei viime aikoina ole ollut aivan kärkivauhdissa, mutta silti Riku päätti tehdä paluun talliin, jossa voitti mestaruuden.
Täytyy muistaa sekin, että Peugeot aloittaa ensi kauden kokonaan uudella autolla, eli 307-mallilla. Joten yllättäviä lastentauteja lienee odotettavissa ainakin jonkin verran, ja eihän sitä muutenkaan tiedä vaikka koko auto olisi täysi susi. Itse olen ainakin ihmetellyt suuresti sitä, miksi 206, jolla pysyisi aivan varmasti vauhdissa mukana vielä ainakin ensi kaudella ilman minkäänlaista kehitystyötäkin, vaihdetaan kaiken tämän menestyksen keskellä selkeästi isokokoisempaan 307:aan (Monet muistavat varmasti esim. Toyotan '94 ralliteillä tuoman entistä isomman Celican, jolla ei pienemmillä teillä päässyt mihinkään).
Joten tässä mielessä Burnsin ratkaisun kyllä ymmärtää. Mutta on kyllä tosiaan mielenkiintoista nähdä miten asetelmat muuttuvat ja kuinka yhteishenki pelaa ranskalaistiimissä tämän loppukauden ajan.
Viestin lähetti Spencer
Mäkinen tais tehdä Häkkiset, eikös Tommikin saanut jälkikasvua tässä joku aika takaperin..?
No joo, Tommin ensimmäinen lapsi tosin syntyi jo vuonna 1996..