Ralliketju

  • 1 832 406
  • 14 795

scholl

Jäsen
En pidä nykyisestä rallijärjestelmästä yhtään. Tai täytyy antaa ensin iso arvostus Minin tekemiselle. Siellä on nimittäin käynyt vuosien varrella ties mitä autoja yrittämässä (Mazda, Suzuki, Hyundai, Seat, Skoda jne.) tuloksetta ja nyt Mini tulee ryminällä huipulle. Se on hieno juttu, mutta sitten risuja:
- taktikointi on ihan hanurista. Ogierilla on ollut koko kausi mahdollisuus mestaruuteen, mutta silti hän ei saa ajaa mestaruudesta
- Hirvonen on menettänyt itseluottamuksen, mutta hän pysyy kärkikahinoissa vielä tämän uuden pistejärjestelmän vuoksi ja toisaalta siksi, kun Latvala joutuu uhrautumaan joka hemmetin kisassa
Nyt pitää miettiä enää kumpi vituttaa enemmän: surkea-Hirvonen vai tallien taktikointi.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ogierin siirtyminen Fordille on ratkaiseva tekijä tallin kehittymiselle. Ford saa Ogierista kuskin joka kehittää auton uuteen iskuun. Citikan alamäki alkaa ensikaudella tai ainakin Ford menee liian kovaa edessä. Latvala saa tästä vaihdosta suuren edun ja alkaa todella kova kilpailu tallikavereiden kesken. Hirvonen antaa taas varmat nelossijat citikalle, mutta siihen se sitten jääkin. Hirvonen on liian kiltti ja varmaan auttaa tiimiäkin siivoamisessa kisan jälkeen. Mikon katseessa ei ole sitä raivoa, vaan lehmämäistä tyyneyttä.

Tämän kauden korjaa Loeb mikäli auto ja hermot kestää. Hermot on koetuksella ja silloin ajovirheet tulevat kuvaan mukaan. Mikäli Mikko vie mestaruuden, niin kiitos pitää antaa Latvalalle ja Loebin hermoille.
 

scholl

Jäsen
Kyllähän sen mestaruuden voi viedä Ogierkin. Jos Loebin auto ei kestä Kataloniassa niin Citikan on pakko antaa Ogierin ajaa mestaruudesta. Silloin hän lyö Hirvosen kirkkaasti.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Lasse Lampi on ottanut kantaa Fordin tekemiseen ja hieman myös arvostelee autoa sekä tallia.

No, onhan Lassella aivan järjetön kokemus siitä, miten auto saadaan kulkemaan. Ja Lasse on ajanut varmaan enemmän kilometrejä ralliautolla, kuin kukaan muu. Valtaosa niistä tietysti testiek:lla. Se kuitenkin pitää muistaa, että Mitsun WRC ei nyt mikään maailmanluokan ohjus ollut, ja sen kanssa Lasse oli paljon tekemisissä. Toki tiedän, ettei mies saanut kaikkia uudistuksia läpi, mitkä olisi ehdottomasti halunnut saada.

Tuosta kirjoituksesta voisi kommentoida sen verran, että olen samaa mieltä siitä, että auto pitää mennä eteenpäin lähes ilman ajamatta. Jos jo suorilla osuuksilla joudutaan hiukankin koskemaan ohjauspyörään, niin jokainen voi kuvitella sen vaikeuden joka kohtaa ajajaa mutkaisilla osuuksilla.

En kuitenkaan pidä Mikkoa huonona auton tekijänä, tosin parannettavaa varmastikin on. Kyllä nuo suomipoikien ajamat EK-ajat kertovat siitä, että uusi Fiestakin on ihan hyvä auto kulkemaan, mutta rohkeutta sen ajaminen vaatii. Mikko onkin ollut enemmän konservatiivinen, ja metsästänyt myös niitä tärkeitä tallipisteitä eikä vaan keskittynyt voittamaan jokaista erikoiskoetta. Jari-Matti on sitten näyttänyt kaikille, että autossa on potentiaalia myös asvaltilla. Sorallahan sitä potentiaalia ei kai kukaan ole epäillytkään.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Pelkästään kuskien niskaan ei voida kaataa tuota kehitysongelmaa, Fordilla on rajallisen budjettinsa takia myös vaikeuksia pitää palkkalistoillaan parhaita mahdollisia insinöörejä ja muita teknisiä asiantuntijoita. Paras kokemus tästä saatiin Jyväskylässä kun huomattavasta testaamisesta huolimatta Latvalan auto saatiin vasta lauantaina säädöiltään sellaiseen kuntoon kun kuski olisi halunnut.
 

scholl

Jäsen
Se kuitenkin pitää muistaa, että Mitsun WRC ei nyt mikään maailmanluokan ohjus ollut, ja sen kanssa Lasse oli paljon tekemisissä. Toki tiedän, ettei mies saanut kaikkia uudistuksia läpi, mitkä olisi ehdottomasti halunnut saada.

Mitsubishi ei onnistunut oikein koskaan rakentamaan huippu-WRC-autoa, vaan suuremmat menestykset tulivat ennen sitä. Taisi olla muistaakseni niin, että Mitsu jatkoi vielä jonkun aikaa vanhalla kalustolla, kun muilla oli jo WRC:t.
 

marston

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitsubishi ei onnistunut oikein koskaan rakentamaan huippu-WRC-autoa, vaan suuremmat menestykset tulivat ennen sitä. Taisi olla muistaakseni niin, että Mitsu jatkoi vielä jonkun aikaa vanhalla kalustolla, kun muilla oli jo WRC:t.

Juu näin se taisi mennä. Evo VII taisi olla ensimmäinen WRC ja tuli silloin 2001 kauden aikana eli Mäkisen viimeisenä kautena Mitsulla. Parhaat menestysvuodet Tommilla ja Mitsulla oli tosiaan silloin noiden "vanhojen" A-ryhmäläisten loppuaikoina eli evo vitosella ja kutosella. Kun Mäkinen lähti seuraavalla kaudella Subarulle niin Mitsun homma käytännössä lässähti sen jälkeen.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Muistaakseni Mitsulla oli jotain haluttomuutta rakentaa tuota WRC:tä alunperinkään ja WRC:hen siirryttiin vasta kun WRC:n avoimemmat luokitussäännöt antoivat tarpeeksi etua WRC-autoille. Saattoi olla myös että joku Lancerin nimeämisjuttu vaikutti tuohon Mitsun valintaan(yleensähän toinen autoista oli nimetty Carismaksi, mikä ei kai olisi käynyt WRC-auton kanssa=
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
IRC-rallisarja palaa tänään live-lähetysten muodossa ruutuun Eurosportilla Skotlannin rallin merkeissä. Tänään suorat live erikoiskokeet kello 14.00 ja 19.30 sekä huomenna ainakin kello 13.00. Lisäksi rallin aikatauluun on merkitty huomenna 15.55 alkava erikoiskoe live erikoiskokeeksi, mutta tuota ei kyllä Eurosportin ohjelmistossa näy.

Suomalaisista rallissa ovat mukana Juho Hänninen, Toni Gardemeister sekä Jarkko Nikara. Mielenkiinnolla kannattaa seurata myös nuoren belgialaisen Thierry Neuvillen otteita, sillä kaveri on kuulemma vahvasti tunkemassa itseään Citroenin tulevaisuuden wrc suunnitelmiin. Ajaa nyt Kronoksen Peugeotilla.

Eilen ajettiin jo kaksi pätkää ja niiden jälkeen kärkikolmikon muodostavat: Guy Wilks, Juho Hänninen ja P-G Andersson, jotka ovat vajaa viiden sekunnin sisällä. Muista suomalaisista Nikara on sijalla 13 ja Gardemeister heti seuraavana oli 14. Neuville näyttää olevan sijalla 5 edellään vielä tuon kärkikolmikon lisäksi irlantilainen Craig Breen, joka muistaakseni kaatoi aika näyttävästi tämän vuoden Neste rallissa.

Tässä vielä linkki Skotlannin rallin kotisivuille: RACMSA Rally of Scotland, 7th - 9th October 2011 : Official Website : Home
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
WRC:n livestream on saanut valtavan hyvän vastaanoton sekä tiimeiltä, että faneilta. Jatkoa on varmasti luvassa, mutta minua kiinnostaa tietää onko jo nyt viikonloppuna. Äkkiseltään en löytänyt infoa asiasta. Tiimit kiittävät, kun voivat seurata livenä ajamista, auton käyttäytymistä, väliaikoja jne. Helpottaa valtavasti heidänkin työtään. Fanit taas innostuneet palvelusta ja tämä on satavarmasti yksi keino markkinoida ja kasvattaa WRC:tä. Olisi myös mukava tietää, kuinka etenee tämä projekti fanien ajamisesta livenä kilpaa oikeiden kuljettajien kanssa pelinä netissä. Virtuaalinen MM-sarja siis.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
WRC:n livestream on saanut valtavan hyvän vastaanoton sekä tiimeiltä, että faneilta. Jatkoa on varmasti luvassa, mutta minua kiinnostaa tietää onko jo nyt viikonloppuna. Äkkiseltään en löytänyt infoa asiasta. Tiimit kiittävät, kun voivat seurata livenä ajamista, auton käyttäytymistä, väliaikoja jne. Helpottaa valtavasti heidänkin työtään. Fanit taas innostuneet palvelusta ja tämä on satavarmasti yksi keino markkinoida ja kasvattaa WRC:tä. Olisi myös mukava tietää, kuinka etenee tämä projekti fanien ajamisesta livenä kilpaa oikeiden kuljettajien kanssa pelinä netissä. Virtuaalinen MM-sarja siis.

Tämähän olisi aika hieno juttu jos kävisi toteen.

Ymmärsinkö oikein että kun erikoiskoe on ajettu/ajetaan niin fanit ajaa pätkän samaan aikaan ja sitten aikoja vertailaan jotenkin vai miten tuo homma sitten käytännössä toimisi :D vai mikä tuo touhu siis olisi. Lukeeko jossain enemmän tietoa tuosta? kuulostaa vaan hienolta
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
En ole kuullut mitään asiasta sen jälkeen, kun Vauhdin Maailmassa oli juttu aiheesta. Ymmärtääkseni erikoiskokeet ajettaisiin reaaliajassa. En yhtään ihmettelisi, jos kyseinen peli tehtäisiin Richard Burns Rallyn pohjalle. Se on kuitenkin ainoa simulaatioralli, jossa autot käyttäytyvät kuin niiden pitääkin ja se on valmiiksi helppo muovata aidoille pätkille ymssiä ja lisää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hirvoselta ei järin vahva avaus Kataloniassa. Heti ensimmäisellä pätkällä vähän ulos ja 15 sekuntia päihin Loebilta. Onneksi ei kuitenkaan mitään ollut mennyt rikki autosta eikä aikaa tuhraantunut lopulta tuon enempää mutta tuota ei olisi kyllä tarvinnut tulla näillä perjantain sorapätkillä koska Mikko on jo muutenkin altavastaaja sitten kun siirrytään asfaltille.

EDIT: Solberg on joutunut ilmeisesti keskeyttämään rengasrikon takia. Tuo on Hirvosen kannalta hyvä juttu koska lähtökohtaisesti Petter on tällaisissa olosuhteissa Hirvosta nopeampi.

EDIT: Ogier on tullut todella hitaasti ensimmäisen pätkän. Ilmeisesti ei edes mitään sen kummempia ongelmia mutta silti 18 sekuntia Loebia hitaampi ja jopa Hirvonenkin oli nopeampi.

EDIT: Näköjään nuo olosuhteet onkin sellaiset että kärjessä lähtevät hyötyvät koska ilmassa on niin paljon pölyä. Sordo jäi Loebin pohjista peräti 43 sekuntia ja valitteli että ei näe mitään pölyn takia. Eli näinkö perkele olosuhteetkin on taas Loebin puolella?

EDIT: Seuraava pätkä on yli 35 kilometriä pitkä ja sitä seuraavakin melkein 20 kilometriä pitkä, ja sitten ajetaan samat pätkät toistamiseen, joten jos nekin on yhtä pölyisiä kuin tämä ensimmäinen niin tässä tulee ihan järjettömät erot kun jo ensimmäisellä pätkällä on tuollaista yli neljänkymmenen sekunnin eroa Loebin ja Sordon välillä ja Wilson ja Räikkönen jäivät reilusti yli minuutin jo.

EDIT: Sordo ilmeisesti kärsii vielä enemmän tuosta pölystä siksi että lähtöpaikka on Matthew Wilsonin takana ja koska Wilson on niin paljon hitaampi niin pöly ei ehdi laskeutua oikein yhtään. Meeke tuli parikymmentä sekuntia nopeammin kuin tallikaverinsa mutta oli tullut lähtöön minuutin myöhässä ja sai kymmenen sekunnin sakon. Ja ilmeisesti oli vielä tehnyt tuon ihan tarkoituksella että saisi vähän väliä edelläajavaan ja saisi näin paremman ajan EK:lta.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä peli alkaa jo olla menetetty tämän rallin suhteen Mikon kohdalla. Toisella pätkällä 21 sekuntia päihin Ogierilta ja 20 Loebilta. Ja kun Latvalakin aika oli täysin sama kuin Hirvosella niin Citikat on aika selkeässä johdossa. Huomenna kun siirrytään asfaltille niin tuskin se ero ainakaan kaventuu yhtään. Nyt vaan pitäisi yrittää repiä niin paljon eroa Sordoon ja Meekeen kuin mahdollista että pystyisi pitämään nuo Minit edes asfaltilla takanaan.


EDIT: Juho Hänniseltä aika jäätävän kova aika ykköspätkälle. 37 sekuntia kärkeen ja kuudes sija. Ilmeisesti Juholla on aika hyvä lähtöpaikka ja pystyy välttämään tuon pahimman pölyn. Ja Ott Tänakin on ilmoitettu pysähtyneen pätkälle joten luokan mestaruudenkin suhteen Hännisen tilanne näyttää aika hyvältä.

EDIT: Räikkösen ajatukset taitaa olla jo yksipaikkaisissa. Ainakin vauhti on kyllä todella heikkoa ja päihin tulee jopa Kuipersilta, Al Qassimilta ja S2000-luokan autoilta.

Tällä toisella pätkällä tuo pölyongelma ei ole ollut ihan niin paha koska tuuli on yltynyt ja vie tuota pölyä vähän pois. Silti erot kuitenkin edelleen todella isoja. Neljäntenä oleva Hirvonen on jo 35 sekuntia kärkeä perässä ja viidentenä oleva Sordo yli 52 sekuntia.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja kun Latvalakin aika oli täysin sama kuin Hirvosella niin Citikat on aika selkeässä johdossa.
Eikös Latvala mennyt melkein Loebin vauhtia?

Kyllä se nyt siltä näyttää, että Hirvosmikon toiveet on pääsyssä kolmantena maaliin, ja Walesissa sitten sormet ristissä ja talla pohjassa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös Latvala mennyt melkein Loebin vauhtia?

No niinpä onkin nyt muuttunut. Tuolla Vysledky Rally -sivulla näytettiin ensin Latvalalle samaa aikaa kuin Hirvoselle mutta nyt siellä näkyy oikea aika mikä on vain reilun sekunnin Loebia hitaampi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vihdoinkin Hirvoselta vähän parempaa vauhtia EK3:lla mutta silti edelleen kärkinelikon hitain. Ogierille pohjat sekunnin erolla Latvalaan, Loeb jäi kärjestä viisi sekuntia ja Hirvonen kuusi. Seuraava pätkä on taas tuo ensimmäisenä ajettu Pesells toistamiseen, saas nähdä vieläkö siellä on tuo sama pölyongelma kuin aamulla. Onneksi Ogier ja Latvala laittavat nyt vähän painetta Loebille kun Hirvonen ei siihen pysty.


EDIT: Kimiltä levisi moottori kolmos-EK:lla. Ei ihme ettei oikein kulkenut koko aamuna. Harmi että Kimillä on asfalttiralleissa aina jotain ongelmia.

Hänninenkin on alkanut näköjään vähän varmistelemaan kun Tänak teloi autonsa kvieen ja keskeytti. Kolme pistettä on etumatkaa Tänakiin joten Hänniselle riittää että on Tänakin edellä vaikka tämä superrallisäännöllä tulisikin vielä kisaan mukaan. Silti Hänninen tulee noiden S2000-luokan kärkinimien kanssa kovempaa kuin osa WRC-autoista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Hänninen tulee noiden S2000-luokan kärkinimien kanssa kovempaa kuin osa WRC-autoista.

Tässä on mielenkiintoista myös se, että pöly on varmasti pahemmin häiritsevää kuin juuri edellä ajaville neljän minuutin välein lähtevillä. Toisilla on hanskaa enemmän.

Satutko tietämään näkyykö viikonlopun aikaan liveä wrc.comissa?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Satutko tietämään näkyykö viikonlopun aikaan liveä wrc.comissa?
Vaikka ei multa kysynytkään, niin vastaan etten ainakaan minä löytänyt mitään asiaan viittaavaa.

***

Kimikin sitten keskeytti EK3:lla teknisiin ongelmiin. Pienoinen tulipalo oli tullut Kimin autoon, ja kyllähän siinä niin käy että ajaminen loppuu siihen.

Mikon tilanne on haastava. Nyt kun lähdetään aamun lenkille toiseen kertaan, niin luulisi yritystä ainakin riittävän. Pölytilanne ei varmastikaan ole enää aamun tasolla, joten olosuhteet tasoittuvat. Kaikkien pitäisi mennä aamua kovempaa, joskin ajovirheet on silloin entistä lähempänä toteutumista.

Jari-Matti on tullut kohtuullisesti. Lähtöpaikka Loebiin nähden on ok, mutta pöly jarrutti myös hänen menoaan. Painetta kuitenkin Citikka-kaksikolle pitää pystyä antamaan, joten hyvä tilanne sen kannalta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Satutko tietämään näkyykö viikonlopun aikaan liveä wrc.comissa?

En tiedä. Ilmeisesti ei kun en ole ainakaan mitään mainosta nähnyt missään.

Tässä on mielenkiintoista myös se, että pöly on varmasti pahemmin häiritsevää kuin juuri edellä ajaville neljän minuutin välein lähtevillä. Toisilla on hanskaa enemmän.

Varmaan on vähän merkitystä silläkin kuka lähtee reitille edellä. Esim. Sordo on kärsinyt niin paljon juuri siksi kun lähtee reitille heti umpisurkean Matthew Wilsonin jälkeen ja ehtii ajamaan tätä kiinni niin paljon että joutuu ajamaan puolet pätkästä hirveässä pölypilvessä.

Mutta kyllä tuo S2000:n kärki tulee silti tosi hienosti, ja on aika vakuuttava esitys Hänniseltäkin että tulee Tänakin keskeytyksen myötä aika lailla varmistellen ja silti kyykyttää muutamaa WRC-kuskia huonommalla kalustolla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Latvala tulee nyt kovaa! Pohjat EK4:llä ja siirtyi samalla kokonaistilanteessa ykköseksi kun Loeb jäi peräti 13 sekuntia. Hirvonenkin otti vähän Loebia kiinni tällä EK:lla mutta 3,6 sekuntia pätkällä ei riitä kun eroa on yli 30 sekuntia. Hirvosen olisi pakko pystyä seuraavaksi ajettavalla pitkällä EK:lla puristamaan sen verran kovaa että ero Loebiin kaventuisi kunnolla, nyt olosuhteet näyttää kääntyneen ensimmäisenä starttaavaa vastaan toisin kuin aamulla.

Ogier tuli myös kovaa ja jäi Latvalan pohjista reilut kolme sekuntia, ja nousi jo 2,5 sekunnin päähän tallikaveristaan. Jos jatkavat Latvalan kanssa tällaista vauhtia niin näiden kakkoskuskien ero Loebiin ja Hirvoseen saattaa olla aika reilu perjantain jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Hirvosen olisi pakko pystyä seuraavaksi ajettavalla pitkällä EK:lla puristamaan sen verran kovaa että ero Loebiin kaventuisi kunnolla, nyt olosuhteet näyttää kääntyneen ensimmäisenä starttaavaa vastaan toisin kuin aamulla.

Näinhän se monesti menee uudella rundilla, kun irtosora on poissa eikä pölise niin paljon. Tämähän oli se pätkä joka ajettiin kokonaisuudessaan soralla. Seuraavilla ajetaan seka-alustalla, joten kiirettä pitää Mikolla. Latvalan vauhtiin luotan ja Loeb tarvitsee tästä kilpailusta voiton. Ja koska Loeb ei saa voittaa ja Latvala on nopeampi Ford asfaltilla, tulee hän vetämään koko kilpailun ajan niin riskillä kuin pystyy ja yrittämään voittoa tosissaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hirvosen pitäisi siksikin pystyä vetämään tänään nuo kaksi pätkää ihan apinan raivolla että saisi revittyä vähän lisää eroa Sordoon. Nyt tuota eroa on n. 25 sekuntia ja pahoin pelkään että se ei riitä kun huomenna siirrytään asfaltille.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Latvalan vauhtiin luotan ja Loeb tarvitsee tästä kilpailusta voiton. Ja koska Loeb ei saa voittaa ja Latvala on nopeampi Ford asfaltilla, tulee hän vetämään koko kilpailun ajan niin riskillä kuin pystyy ja yrittämään voittoa tosissaan.

Tässähän tämän homman pointti on, Hirvosen on ehdottomasti ajettava mahdollisimman paljon pisteitä Kataloniasta ja tultava varmasti maaliin, sillä asfaltilla hänen vauhtinsa ei riitä Loebille. Jari-Matin tehtävä on sitten vaikka riskillä yrittää pitää Loeb takanaan ja syödä tältä mahdollisimman suuri määrä pisteitä. Mikäli kilpailu nyt päättyisi vaikkapa tilanteeseen jossa Jari-Matti voittaa, Loeb on toinen ja Mikko 4:s, on Loebin ja Hirvosen ero 6 pistettä ennen Walesia(en lähde ennakoimaan Super-EK pisteitä vielä). Walesissa Hirvonen voitollaan kääntäisi MM-tilanteen edukseen sillä voittajan ja toiseksi tulevan piste-ero on 7 pistettä.

EDIT: Otetaan vielä tuo -OO-:n ennakoima kauhuskenaario laskuihin, eli jos Sordo ohittaa Hirvosen, on piste-ero 8 pistettä. Tällöin Hirvonen tarvitsee Latvalan apua Walesissakin, sillä skenaariolla Mikko 1, Jari-Matti 2, Loeb 3, voittaisi mikko 2:lla pisteellä (voitosta 25, 3:s sijasta 15 pistettä)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sekoileekohan ajanotto vai onko Ogierilla jotain ongelmia? EK5:n väliajoissa on yht'äkkiä 1.40 Loebin ajasta jäljessä vaikka alun meni kovempaa. Seuraillaan tilannetta...


EDIT: Ja Hirvosellekin näyttää tulevan lunta tupaan kunnolla. Väliajoissa jo yli 10 sekuntia Loebia jäljessä.

EDIT: Latvala tulee kyllä väliaikojen perusteella kovaa. Toivottavasti nuo Ogierin mahdolliset ongelmat edellä ei sotke Latvalan ajoa.

EDIT: Reilut 11 sekuntia turpaan Hirvoselle. Saakeli kun tuo Mikon oma vauhti ei riitä oikein mihinkään, on ihan liikaa muiden avun varassa.

EDIT: Ogierilla gummi puhki ja siksi tuo iso ero kärkeen. Oli joutunut vaihtamaan renkaan tien päällä.

EDIT: Ja Latvalalta taas kova pohja-aika. Kahdeksan sekuntia lisää eroa Loebiin ja nyt Latvalan johto on yli 16 sekuntia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös