Rakastelu mutta missä ?

  • 79 721
  • 251
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Predator kirjoitti:
Sä olet taas kuullut väärin. Raumalaisilla on perinteisesti ollut vaikeuksia tulkita Turun kieltä.... siis eihän ne veljekset suinkaan laula, että "kaiken takana on nainen" - vaan "kaapin takana on paimen".
Mutta räväytä menemään vaan - varsinkin jos se on sähköpaimen - siitä ainakin revähtää...

Voisihan sitä paimentakin räväyttää, kunhan vaan olisi naisihminen. Olisikin uusi kokemus. :)

Ps. Pää pää uh uh.....

Edit. Vielä kun laittaisi sähköpaimenen langan kulkusten alle niin voisi tosiaan olla melkoiset sävärit !
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Predator kirjoitti:
Kaikista erikoisin paikka on kuitenkin vielä mainitsematta:






Turku

Tämä muuten puuttui omasta listastani. Lieköhän unohdus ollut ihan vahinko? Todennäköisesti olen alitajuisesti yrittänyt unohtaa, että olen yleensä ollut Turussa...
 

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Täytyykö sitä itsekkin tunnustaa. Vaikka ainakin Gentleman epäilee vieläkin etten oo koskaan pildee saanu. Muutama paikka on tullut testattua, jotka ei nyt sinänsä ihmeellisiä ole:

- Hartwall Arenan invavessa Iron Maidenin keikkaa ennen
- Nykyisen eukkoni wanhempien keittiön pöytä
- Yleinen uimaranta ihan kesä aikaan vielä
- Luonnossa monessa eri paikassa


Kotoa en jaksa mitään erinäköisiä paikkoja ja tyylejä luetella... mutta vähän kaikkea ja kaikenlaista tässä on viime aikoina tullut koettua. Gentlemanin keittiön pöytä vois olla tietysti kova tavoite... siis ilman häntä.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
sivurauta kirjoitti:
Gentlemanin keittiön pöytä vois olla tietysti kova tavoite... siis ilman häntä.

Jaa ei ole kuvaajalle käyttöä? Tai hyvien neuvojen jakajalle, olet kuitenkin jatkuvasti (niiden) tarpeessa. Olen miettinyt jo kannustushuudonkin valmiiksi..

Nykyisen luukkuni "keittiön" pöydällä lemmenleikkien harjoittainen saattaa kyllä muodostua melko akrobaattiseksi, ei tullut viikonloppuna sitä itsekään kokeiltua, sen verran lihaskipuja. (hissikin jäi taas kerran testaamatta ja pyykkitupa, perkele)

Voit toki tuoda jonkun seuralaisen testailemaan pöytää, mutta suosittelen pervoilemaan muualla. Esimerkiksi Turussa, sen jälkeen ei mikään kuulemma tunnu miltään.. Ähh, menisit sitä paitsi kuitenkin taas puihin...

EDIT: Niin, viimeisin rakastelu erikoisuus jota tuli kokeiltua hetken mielijohteesta, oli rakastelun aikana puhelimessa puhuminen, tosin piti jättää se partnerin tehtäväksi, itse olin keskittyneempi muuhun. (Tämä ei muuten anna luettuna kovin korkeaa kuvaa tekniikastani.... onneksi omaan vahvan itsetunnon.) Sanottakoon vielä, että puhelun kesto oli murto-osa itse sessiosta.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
sivurauta kirjoitti:
... siis ilman häntä.

Kyllä siihen tarvitaan, jonkinmoinen "häntä".

Itselläni taitaa olla erikoisin paikka Ou..n...ä. o..a..r..., yhteys pätkii, perhana. Olisi ollut maukas tarina, mutta olkoon, kun DNA:n laajakaista präkää.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Predator kirjoitti:
Kaikista erikoisin paikka on kuitenkin vielä mainitsematta:

Turku

Itse olen saanut myös Turun keskustan tuntumassa sijaitsevassa puistossa. Tämä tapahtui vieläpä Down-by-the-laiturin aikaan, joten ohikulkijoitakin piisasi.
 

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Olkku kirjoitti:
Kyllä siihen tarvitaan, jonkinmoinen "häntä".

Itselläni taitaa olla erikoisin paikka Ou..n...ä. o..a..r..., yhteys pätkii, perhana. Olisi ollut maukas tarina, mutta olkoon, kun DNA:n laajakaista präkää.

Yleensä puhuttelen Gentlemania termillä SE, mutta tässä tapauksessa se olisi herättänyt vielä enemmän pahennusta...

Eihän minulla nyt kantti ikinä riitä mihinkään. Sen varmaan veli Gentlemankin tietää... Toisaalta minua ei tunneta lisänimellä "pupu", kuten joku muu. Sinänsä ohjeita varmaan löytyy ja kyllä se ahdaskin keittiönpöytä riittää pienen vartaloni nautintoon vaatimaan tilaan. Puhelu minkä aikana nylpytit ei varmaankaan kestänyt yli sekuntia? Siis jos kerran akti oli reilusti pitempi kuin puhelu? Tosi mies meinaan laukeaa reisille jo kaksi ensimmäistä kertaa ennen itse aktia...
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
sivurauta kirjoitti:
Yleensä puhuttelen Gentlemania termillä SE, mutta tässä tapauksessa se olisi herättänyt vielä enemmän pahennusta......

Niin, kun THE ei oikein taivu sinulta.

sivurauta kirjoitti:
Eihän minulla nyt kantti ikinä riitä mihinkään. Sen varmaan veli Gentlemankin tietää... Toisaalta minua ei tunneta lisänimellä "pupu", kuten joku muu.
...
Minkä mies libidolleen mahtaa? Kysyn vaan.
sivurauta kirjoitti:
Sinänsä ohjeita varmaan löytyy ja kyllä se ahdaskin keittiönpöytä riittää pienen vartaloni nautintoon vaatimaan tilaan. Puhelu minkä aikana nylpytit ei varmaankaan kestänyt yli sekuntia? Siis jos kerran akti oli reilusti pitempi kuin puhelu? Tosi mies meinaan laukeaa reisille jo kaksi ensimmäistä kertaa ennen itse aktia...

Varmaan sinun vartalosi nautintoon riittää jo likainen mielesi, mutta partneri voi kokea olonsa epämukavaksi, toisaalta eipä pahemmin taida poiketa "normaali" kanssakäymisestänne.

Aktit taitavat olla niitä ainoita asioita, jotka menevät minulta pääsääntöisesti putkeen. Muuten elämässä tuppaakin menemään niin sanotusti reisille. Eli kyllä puhelullakin sentään jonkin verran mittaa oli, tuttavat eivät vaan soittaneet kehoituksesta huolimatta uudelleen, tiedä sitten mikseivät.
 

Viljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät
Predator kirjoitti:
Kaikista erikoisin paikka on kuitenkin vielä mainitsematta:






Turku


Joo, siis tää herätti armeija muistot, Heikkilän kasarmi -84, 2 ErAutoK, oli alokas juhlat ja naisia oli kuskattu jostain lähistön emäntä koulusta Heikkilän sotkuun tanssiaisiin.
No kuis ollakkaan sieltä sitten päädyttiin illalla ajelemaan autolla mukavan ja muistaakseni melko nätin tumman tytön kanssa (siis ei tumma ihosen) ja päädyttiin Ukko-Pekan sillan pielessä olevalle parkki paikalle.
Eipä aikaakaan kun tytön penkin "panokippi" oli aktivoitu ja alokas Viljami pelkääjän puolen jalkotilassa polvillaan innokkaasti evästämässä, kunnes kuulen ison ajoneuvon jarrujen kirskahtelua, nostan naamani emäntä kokelaan jalkojen välistä ja tuijotan suoraan bussikuskin ja noin 10 matkustajan nauraviin naamoihin... eippä siinä voinut kun nauraa takasin..!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kerran nuorempana poikana isä ja äiti olivat lomamatkalla ja piti tulla vasta sunnuntaina, tuli hieman lainattua heidän sänkyään ja sitten he palasivatkin jo lauantaina. Sänky oli karmean näköinen siellä oli hieman ketsupin näköistä väriä lakanoissa. Äiti heitti uskovaisena ihmisenä kaikki liinavaatteet kolmannen kerroksen parvekeelta alas, huusi minulle kuin hullu ja käski viemään ne pesutupaan. Siinä sitten kantelin niitä naapurien töllistellessä ja naureskellessa. Tyttöystävä ei myöskään ollut niitä kauniimpia, hu hu. Terveisiä vaan Nokialle entiselle yhden illan tutulle.

Ps. Hieman oli olo ..........
Edit, onkos kukaan muu herännyt naama punaisena, ja karmeaakin karmeampi krapula ja morkkis.
 
Viimeksi muokattu:

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Veinin tarinasta tuli mieleen eräät kotibileet, jotka allekirjoittanut järjesti yläasteikäisenä. Paikalle saapui sitten toki niitä ei-toivottujakin, kuten eräs rinnakkaisluokkalainen tyttö, jonka kanssa Evenuel ei oikein kovin hyvin tullut toimeen. Kyseinen tyttöhän sitten päätti päästä neitsyydestään meillä. Olivat kollin kanssa jo menossa meidän äipän ja isukin huoneeseen, kun huomasin heidän aikeensa ja käskin mennä kylppäriin jos jotain aikovat tehdä. Onneksi.
Bileet loppuikin sitten siihen, kun tyttö tuli itkien pois kylppäristä ja allekirjoittanut meni siivoamaan kylppäriä. En ymmärrä kuinka ihmisestä voi seksin aikana tulla niin paljon verta. Sai tyttö sitten maanantaina koulussa hieman palautetta.
Oli muuten viimeinen kerta kun pidin bileitä luokkakavereille.
 

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Gentleman kirjoitti:
Aktit taitavat olla niitä ainoita asioita, jotka menevät minulta pääsääntöisesti putkeen. Muuten elämässä tuppaakin menemään niin sanotusti reisille. Eli kyllä puhelullakin sentään jonkin verran mittaa oli, tuttavat eivät vaan soittaneet kehoituksesta huolimatta uudelleen, tiedä sitten mikseivät.

Tuttavat on hyvä sana tuossa. Kaverit termi olisi mennyt jo kalavaleiden puolelle. On tääkin siistiä kehuskella täällä kumpi parempi baneen (niinku noin kuvannollisesti). Sun täytyy varoa ettei käy niinkuin yhdelle tutulle... nivuset alkaa oleen kipeänä liiallisesta nylpytyksestä...
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Neste Rally -viikonloppuna kahtena yönä firmalta lainatun Mondeon takaosassa. Takapenkit oli kaadettuna eteen, jotta autossa pystyi nukkumaan hyvin. Ennen nukkumaan menoa sitten ihan spontaanisti aloimme rakastelemaan. Ensimmäisenä yönä samalla pellolla oli noin sata muutakin autoa, joista lähimmät metrin päässä autostamme. Eikä varmasti autokaan heilunut.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Lisäisin tähän vielä Olkun farmari-volvon takaosan Muhun saarella (kohde, oma vaimo). Jousia ei käy kehuminen. Älkää ihmeessä kertoko Olkulle.

Terveisin veini
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
veinikretski kirjoitti:
Lisäisin tähän vielä Olkun farmari-volvon takaosan Muhun saarella (kohde, oma vaimo). Jousia ei käy kehuminen. Älkää ihmeessä kertoko Olkulle.

Terveisin veini

Onneksi mainitsit kohteen reilusti.Traaginen nelosdraama(olkku,vaimo,veini,haulikko) olisi ollut hyvinkin mahdollinen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Gentleman kirjoitti:
EDIT: Niin, viimeisin rakastelu erikoisuus jota tuli kokeiltua hetken mielijohteesta, oli rakastelun aikana puhelimessa puhuminen, tosin piti jättää se partnerin tehtäväksi, itse olin keskittyneempi muuhun. (Tämä ei muuten anna luettuna kovin korkeaa kuvaa tekniikastani.... onneksi omaan vahvan itsetunnon.) Sanottakoon vielä, että puhelun kesto oli murto-osa itse sessiosta.

Puhelimeen on tullut puhuttua parikin kertaa kesken työskentelyn, kumma kun aina soittavat silloin..Pari kertaa olen sanonut mankelimaisesti: nyt on aika paha paikka.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Erikoisimmat paikat ovat lienee Mikkelin Urheilupuiston seiväshyppypatja ja myös kirjaston edustan pusikko on testattu..nuo oli niitä junnuaikoja..
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Jyväskylä:

-Harjun pusikko

-Harjun kentän ulkopuolella ollut korkeushyppypatja päivää ennen Neste Rallya ja katsellen kuinka ranskalaiset toimittajat kuvaavat spermaisella patjalla

-Valas -niminen laiva jyväskylän satamassa
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Groove Armada kirjoitti:
Jyväskylä:

-Harjun pusikko

-Harjun kentän ulkopuolella ollut korkeushyppypatja päivää ennen Neste Rallya ja katsellen kuinka ranskalaiset toimittajat kuvaavat spermaisella patjalla

Et sitten saanut loppuun asti , turha ilmoitus .
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kokeiltua on tullut :

- Uimaranta
- Volvon etu- ja takapenkki mm. Lanupuistossa, levähdyspaikalla, uimarannan parkkipaikalla ja moottoritien ramppien väliin jäävällä viheralueella
- Patja lattialla, partnerin siskon "nukkuessa" n. 2 metrin päässä toisella patjalla
- Saunan pukuhuone bileiden jatkuessa oven takana terassilla
- Lintubongarien torni
- Suihku
- Puolijoukkueteltta, jonka ovella kävi joku kuikuilemassa, mutta jätti tulematta sisään (kiitos siitä hänelle)
- Lainatun farmari pösön takakontti hiekkakuopalla... kaverini tajusi pari päivää myöhemmin, mitä oli tapahtunut kun autoa pestessään katseli ikkunoihin tiivistyneen kosteuden jättämiä valumajälkiä ja tiesi kenen kanssa olin autolla liikkeellä... Kyseli vain että oliko kärryn alusta kyllin jämäkkä. Olihan se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös