veinikretski kirjoitti:Oliko hyvä luisto ?
Viljami kirjoitti:Veinin väriskaalasta on napattu thai ja mulatti, eikä olleet sitten mitään maksutyttöjä niinkun heti moni nyt ajattelee, vaan aitoja ihastumisia, joskin verrattain lyhytaikaisia :-)
veinikretski kirjoitti:Minulla oli nuorena tyttöystävä joka oli romaani, en saanut.
Älä nyt p***aa jauha. 11.11.-03 HIFK - ILVES Lambergin ja Laineen maalien välillä reilusti ALLE 30 sek. (8 sek.)Predator kirjoitti:Esimmäinen tieteistarinaa vedättänyt tämä nimim. Hanssoni - IFK ei ole koskaan pystynyt tekemään kahta maalia puolessa minuutissa.
Mistä oikein löydät vihreitä ihmisiä? Ellei kyseinen ihminen ole jotenkin pahoinvoiva tai niin kuin sanotaan: kateellinen?veinikretski kirjoitti:Onkos kukaan ollut mustan, keltaisen tai vihreän kanssa, vihreä voisi muuten olla melko käytännöllinen nurmikko olosuhteissa. Listataas tähän hieman värisävyjä.
Ted Raikas kirjoitti:Mistä oikein löydät vihreitä ihmisiä? Ellei kyseinen ihminen ole jotenkin pahoinvoiva tai niin kuin sanotaan: kateellinen?
.
Epäilemättä, mutta samaa voi epäillä ihan suomettarista. Varmasti tuota boostausta esiintyy ihan kotoisissa elleissäkin. Eihän siinä mitään, kaikki on sallittua.temmi kirjoitti:osa heistä käyttää korsettia mahassa ja toppaa tissessä kun kadulla sinua vastaan kävelevät(jos olet kaukoidässä). ihan itse paikan päällä todistaneena.
Ted Raikas kirjoitti:Epäilemättä, mutta samaa voi epäillä ihan suomettarista. Varmasti tuota boostausta esiintyy ihan kotoisissa elleissäkin. Eihän siinä mitään, kaikki on sallittua.
Evenuel kirjoitti:Kaikkein noloin erilaisemman paikan kokeilu tapahtui kolmisen vuotta sitten silloisella kesätyöpaikallani. Näppärästi ruokasalin pöydällä ja eiköhän meikäläisen isä tullut just silloin paikalle. Eikä riitä, että hän olisi yllättänyt vain kerran saman aktin aikana. Ehei, kävi kaksi kertaa.
Routainen Sydän kirjoitti:Kyllähän noita paikkoja löytyy talon katosta puiston penkkiin, mutta immuniteettisuojan tai -suojien takia en ala tässä niitä erittelemään. Sanotaanko näin, että hubaa on aina ollut. Kieltämättä.
veinikretski kirjoitti:Niin että montakos värisävyä arvoisat jatkolaiset on tullut kokeiltua ?
Predator kirjoitti:Kaikista erikoisin paikka on kuitenkin vielä mainitsematta:
Turku
Predator kirjoitti:Kaikista erikoisin paikka on kuitenkin vielä mainitsematta:
Turku
Hanssoni kirjoitti:Laulavat veljekset Matti ja Teppokin ovat kuuleman mukaan saaneet Turussa.
Oletko näitä "faneja", jotka haluavat samaistua idoliinsa...?
Predator kirjoitti:Nyt ei ymmärrä? Kyllä minä ainakin pystyin Turussa muiluttamaan melaa mekkoon ajattelematta ollenkaan Mattia & Teppoa. Ei edes Seppo tullut pieneen mieleeni.
Jokainen saa minun puolestani ihan rauhassaa fanittaa ketä lystää, joten ole sinä onnellinen Matti & Teppo-fantasioittesi parissa...
veinikretski kirjoitti:Mitäs Matissa ja Tepossa on vikana, minä laitan biisin soimaan " kaiken takana on nainen", ja räväytän menemään.
Predator kirjoitti:Sä olet taas kuullut väärin. Raumalaisilla on perinteisesti ollut vaikeuksia tulkita Turun kieltä.... siis eihän ne veljekset suinkaan laula, että "kaiken takana on nainen" - vaan "kaapin takana on paimen".
Mutta räväytä menemään vaan - varsinkin jos se on sähköpaimen - siitä ainakin revähtää...