Sv veinikretski kirjoitti:Olin eräässä lentokoneessa ja viereeni istahti tavattoman vetävä nainen, pikkuisessa vaaleanpunaisessa hameessaan, naisella oli muuten melkoiset mollukat, en kuitenkaan voinut oikein kunnolla katsoa, no tapahtui nousu ja itsellänikin hieman tapahtui samansuuntaista siinä istuskellessa, ja kuinka ollakkaan tunsin yht,äkkiä käden ohjaavan kättäni sanomalehden alle ja sieltä pikkupöksyihin, ei auttanut kun sitten hieman pyöritellä koska epäkohtelias en missään nimessä tahtonut olla. Nainen istui ikkunapaikalla ja näin ollen en usko että hänen hiljaista vaikerrustaan kukaan oikein kunnolla kuuli, tosin tuoksun tunsin kyllä nenääni hänen saadessaan raivoisan .....joulun .
Olisiko ollut joku malli tai mikä lie, sanaakaan koko aikana ei kuitenkaan vaihdettu, ilmeisesti nainen ei vain voinut hillitä tunteitaan nähdessään tavattoman vetävän näköisen miehen. No sellaista silloin tällöin sattuu kun on komea kaveri ei sille oikein mitään voi :)
Jatkoin sitten vaan matkaani...
veini
Siis itse olen kyllä spontaanisti harrastanut seksiä kerran. Tai kai spontaaniksi voi kutsua tilannetta, jossa on kyseisen neidin tuntenut noin minuutin verran?
Mutta toi teikäläisen stoori on kyllä aika kipee. Siis no miksikäs ei sitä uskomaan menisi, kun mitä syytä sitä on puutaheinääkään kirjoitella, mutta onhan tuo nyt ihan kipeetä. Melkein tuli ihan fiilis, että ois jotain Jallun huippunovelleja lukenu :DDD