No sängyn, sohvan ja lattian lisäksi...
Ulkona
- Puistossa (Kaisaniemi, ei kuitenkaan Tuskassa)
- Metsässä (kauniissa maisemissa Punkaharjulla)
- Pettingiä soutuveneessä järvellä
Tämän lisäksi minulta otettu suihin aamuyöstä niissä portaissa, jotka lähtevät sport academyn alabaarin kohdalta tunneliin. Homma keskeytyi, kun vartija tuli avamaan portit tunneliin.
Sisällä:
- Sauna
- Suihku
- Keittiön pöytä
Eli aikas tavanomaisia paikkoja kuitenkin. Missään liikkuvassa välineessä en ole seksiä vielä harrastanut, jos ei Ruotsin lauttaa sellaiseksi lasketa. Lentokoneessa olisi kiva hommailla, mutta niissä on yleensä niin onnettoman pienet vessat. Eihän niihin mahdu edes paskalle!
Eräs erikoimmista paikoista, jossa "melkein sain" oli aikoinaan silloisen tyttöystävän vanhempien olohuoneessa... vanhempien istuessa viereisellä sohvalla! Katsoimme nelistään jääkiekon mm-kisoja (joskus 90-luvun alkupuolella) ja olin tyttöystäväni kanssa saman huovan alla toisella sohvalla. Liekö hänellä ollut kylmä tai jotain? Olimme juuri käyneet saunassa (siellä ei tapahtunut mitään) ja minulla oli jalassani vain sellaiset löysät verkkarit, joita on mukava pitää päällä saunan jälkeen, eikä toki mitään alushousuja. Yhtäkkiä kesken ottelun livahti käsi verkkareista sisään ja tällä kertaa ei kyseessä ollut oma käsi. Eipä siinä parikymppisellä klopilla mennyt kuin 3 sekuntia, kun tykki oli täydessä tanassa ja noin 15 sekuntia lisää niin oltiin jo kriittisessä vaiheessa, enkä puhu nyt mistään jääkiekkopeliin liittyvistä momentumeista. Tämä olikin toistaiseksi viimeinen kerta, kun olen joutunut siirtämään naisen käden pois nivusistani vaikka kuinka teki hyvää. Mitäköhän olisivat vanhempansa ajatelleet, kun olisin yhtäkkiä huutanut onnesta Suomen paitsion kunniaksi? Puhumattakaan sotkusta, joka olisi ollut huovan alla, sillä olenhan Suomen Peter North...