#13 vasenvaihtomies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
... Joukkotappelu on tulossa, olen varma siitä. Jossain vaiheessa lahdataan Teuvo Teräväinen tai Valtteri Filppula, siihen tämä menee."[/i]
Täällä kun on näitä tietäjiä, niin minulla on kysymys. Oliko Rami haastattelun annettua jo signattu "ekaa" kertaa HIFK:n päävalmentajaksi, kunnes tuli mutkia matkaan? Varmasti ainakin lähellä on ollut.
Mun puolesta asia saisi jo olla, mutta pahoin pelkään, että Rami menee vielä ja toteuttaa nämä. Sellaisessa sanasodassa ukko oli Kekäläisen kanssa.
Toivotaan, että se oli Ramin myyntipuheita oman pestinsä varmistamiseksi ja homma jää värikkään retoriikan tasolle. Olisi kyllä melkoista hulluutta ja tyhmyyttä Ramilta toteuttaa nuo uhkaukset. Tässä kohtaa ei varmaan jäisi kenellekään epäselväksi onko käskytetty vai ei ja seurauksena olisi sen verran reipas toimitsijakielto ja negatiivinen julkisuus IFK:lle, että oksat pois.
Eiköhän Ville viimeistään saa Ramin aisoihin ja keskittymään IFK:n pelin parantamiseen kostovouhotuksen sijaan. Ifkillä on nimittäin kaikki vielä omissa käsissä, materiaali on riittävä pitkälle kevääseen ja sarjataulukko sen verran tasainen, että suora play off paikka on täysin mahdollinen. Kannattaako mahdollinen urheilullinen menestys hassata johonkin "kunnian palautus" episodiin?
Viimeksi muokattu: