5 min 2-0. Summaselle kenkää! Soppa takaisin ! :)
Olinko ensimmäinen, joka vaatii Raadolle potkut?
Ehkä, mutta avaa ketju asialle, kun pääsit vauhtiin. :) Minulle riittää se, että HIFK:lla on nyt oikea päävalmentaja, joka ei ole mikään aloittelija sm-liigassa.
Voisin sanoa, että kyseessä on todella iso riski. Mä en aivan ymmärrä mistä miehen arvostus kumpuaa, sillä on tehnyt niin järkyttävän huonoa jälkeä viime aikoina.
Voisin sanoa, että kyseessä on todella iso riski. Mä en aivan ymmärrä mistä miehen arvostus kumpuaa, sillä on tehnyt niin järkyttävän huonoa jälkeä viime aikoina. Jos sanoo, että viimekaudella vei joukkueen loppuotteluihin, niin Petri Matikainen vei kaksi kertaa Bluesin loppuotteluun ja tällä hetkellä Omskissa johtaa omaa konferenssiaan. Todella iso riski Summanen on.
Voisin sanoa, että kyseessä on todella iso riski.
Summanen on arvostettu koutsi kaltaistensa keskuudessa. Samoin huippupelaajien, kuten Jagr ja Peltonen.
Voisin sanoa, että kyseessä on todella iso riski.
Hmm, mites mulla on sellanen mielikuva, että Jagr myöhemmin muotoili arvostuksensa linjaan, "äijähän on mielipuoli", voipi olla, että vanhan muisti tekee tepposen. Niin tai näin, Summanen oli varmasti paras valinta Hifkille tähän tilanteeseen, jotenkin pitää koko organisaatio herättää.
Soppa ei enään maistu, mutta Raato (pistää) haisee....
Taktisessa mielessä. En mene ihan takuuseen tästä kommentista, mutta jotain tuohon suuntaan saneli.
Summanen on arvostettu koutsi kaltaistensa keskuudessa. Samoin huippupelaajien, kuten Jagr ja Peltonen. Se riittää mulle. Mun mielestäni jo eilinen näytti, miten paljon pelinkuvaa pystyy yksi kaveri homman osatessaan muuttamaan näin nopealla aikataululla. Kaikki eivät edes pääse yrittämään KHL:ään / Sveitsiin. Sopalle tuskin kutsuja tulee ulkomaille.
Ihan viimeinen kommentti Jagrilta taisi kuitenkin olla, että Summanen on ehkä paras valmentaja mitä hänellä on koskaan ollut. Taktisessa mielessä. En mene ihan takuuseen tästä kommentista, mutta jotain tuohon suuntaan saneli.
Mutta tämäkin asia menee harakoille, jos valmentaja ei käyttäydy kuin normaalit ihmiset, vaan alkaa flippailemaan pelaajien edessä. Taktista osaamista ei Ramin tapauksessa kukaan ole epäillyt, kaikki kohdistuu menttaalipuoleen.
AN: Eihän tässä nyt kannata jo etukäteen huolestua siitä, että Summasen luonne on mikä on. Elämä menee liian negatiiviseksi, jos täällä murehditaan nyt jo asioita, joita ei ole tapahtunut.
Ei näiden pelien välissä olevissa treeneissä paljoa pysty taktisia kuvioita kehittämään, koska treenien pitää olla enemmän palauttavia.
Taktiset harjoitteet harvoin ovat kovin rasittavia fyysisesti, eli sen puoleen tuo palauttava harjoittelu sopii hyvin taktiikan opiskeluun.
Ylen sivut:
"Kummola sanoo kuulleensa Urheilulehden päätoimittajalta, että asia on lähtenyt liikkeelle jääkiekkovalmentajalta.
- Hänen tietojen mukaan kyseessä on eräs valmentaja, joka viime vuonna oli Venäjällä, ja tällä hetkellä Suomessa, Kummola sanoo."
Linkki: Kummola: Ensimmäisessä testissä , B-näyte negatiivinen | Yle Uutiset | yle.fi
Lähde siis ollut 99,9%:n todennäköisyydellä koodinimi "Rami".
Tässä on nyt kyllä salaliittoteoreetikoille pähkinä purtavaksi. Kaikki liittyy kaikkeen. Kostaako Rami Kummolalle taannoiset potkunsa maajoukkueesta? Onko Kale itse pössytellyt?Mielenkiintoiseksi menee Summasen omista pelaajistaan (silloin) UL:lle vuotama kannabiskäry. Kostaako sen tuomarit vai laittaako Kummola suoraan penalttia? Vai oliko koko kannabiskäru Summasen omia harhoja ja salaliittoja?
Tässä on nyt kyllä salaliittoteoreetikoille pähkinä purtavaksi. Kaikki liittyy kaikkeen. Kostaako Rami Kummolalle taannoiset potkunsa maajoukkueesta? Onko Kale itse pössytellyt?
Paljon löytyisi minulta(kin) juttuja ja aika kovia uusia juttuja niistä Summasen Jokerivuosista. Pidän kuitenkin turpani kiinni. Toivottavasti Summanen pystyy samaan ja keskittyy jääkiekkoon, valmennukseen ja HIFK:n menestykseen jatkossa.
Tsemppiä vaan Raato!
Näin juuri. Kummola peittelee omia pössyttelyjään