Aika hyvin on pedonhuuto bongannut twiitit ilman tageja, varsinkin kun tilillä ei ole yhtään seuraajaa. Just sayin.
Eipä voinut välttyä samoilta ajatuksilta. Mut propsit viihdearvosta!
Aika hyvin on pedonhuuto bongannut twiitit ilman tageja, varsinkin kun tilillä ei ole yhtään seuraajaa. Just sayin.
Twitterhän toimii niin, että noita twiittejä, tai mitä tahansa muita twiittejä, löytää erinomaisesti myös ilman tageja. Riittää, että sä kirjoitat jonkun sanan hakuun ja se sattuu olemaan siinä twiitissä, vaikka ei tagattuna olisikaan. Nämä twiititkin löysin ihan vaan hakusanalla 'Thiessen'.
Ja mikään puolustelija en ole asian suhteen, kunhan toin tämän tänne julki. En syytä, enkä puolustele, kun mulla ei asiasta mitään faktatietoa ole.
Kiinni kun jää niin yleensä selittely vain pahentaa tilannetta, joten ihan turhaa hei enään.
Raimolla on joku todella huikea visio miten jääkiekkoa tulevaisuudessa pelataan. Hakee varmaan jotain ns. paikatonta peliä jossa jokaisen pelaajan tulee pelitilanteesta riippuen pystyä klaaraamaan mikä tahansa kenttäpelaajan tontti. Tulevaisuudessa ei ole enään varsinaisia puolustajia eikä hyökkääjiä. Reagoidaan tilanteisiin ja kuka vaan voi paikata ketä vaan. Tai jotain...
Hyvä tästä vielä tulee.
Twitterhän toimii niin, että noita twiittejä, tai mitä tahansa muita twiittejä, löytää erinomaisesti myös ilman tageja. Riittää, että sä kirjoitat jonkun sanan hakuun ja se sattuu olemaan siinä twiitissä, vaikka ei tagattuna olisikaan. Nämä twiititkin löysin ihan vaan hakusanalla 'Thiessen'.
Ja mikään puolustelija en ole asian suhteen, kunhan toin tämän tänne julki. En syytä, enkä puolustele, kun mulla ei asiasta mitään faktatietoa ole.
Vedet ihan silmissä noiden juttujen takia ja vatsaan sattuu jo nauraminen. Mitä siel oikein luki... "kopista kuuluu itkua". Haha ei saatana. Huhhuh. Mukavasti piristi iltaa.
Hävettää, siis HÄVETTÄÄ katsella Summasen kommentointia ja haastatteluja ottelutapahtumiin (tai itse asiassa lähes kaikkeen) liittyen.
Hävettää, siis HÄVETTÄÄ katsella Summasen kommentointia ja haastatteluja ottelutapahtumiin (tai itse asiassa lähes kaikkeen) liittyen.
Vaikea tukea joukkuetta, jonka penkin takana on moinen sekopää.
Raimo, sä oot ihan poika vielä! Linkki vie videoon NHL-valmentaja Patrick Royn sykäreistä.
Osataan sitä muuallakin :D.
Vaikea tukea joukkuetta, jonka penkin takana on moinen sekopää.