Mr. Smith kirjoitti:Laitetaan nyt tietoa, että Ilves tiedottaa asiaan liittyen heti tämän illan pelin jälkeen. Toivotaan, että tiedotus on positiivista.
Mistäs tämmöinen tieto on peräisin?
Mr. Smith kirjoitti:Laitetaan nyt tietoa, että Ilves tiedottaa asiaan liittyen heti tämän illan pelin jälkeen. Toivotaan, että tiedotus on positiivista.
Janis kirjoitti:Mistäs tämmöinen tieto on peräisin?
Ohmi kirjoitti:Mikä muu asia voisi tehdä tästä asiasta enää positiivisen, kuin Elorannan tiedotus "I'm fired"?
Santiago kirjoitti:Yksi mahdollisuus on myös se, että Maestro itse on saanut perseilystä tarpeekseen ja ripustaa hokkarit naulaan. Siinähän sitä vasta olisikin komea rivi elorannan CV:hen.
strato kirjoitti:Niin eikös joku erehtynyt poistamaan Shearerin avauskokoonpanosta Newcastlessa. Seuraavassa pelissä valmentaja eikä Shearer olleet kumpikaan pelin alkaessa kentänlaidalla. Shearer kentällä ja valmentaja erotettuna jossain ihan muualla.
mixu kirjoitti:miksi entinen Tapparan mies nimitettiin kapteeniksi?
Janis kirjoitti:Sitten Raipekin voi käydä ostamassa hamekangasta. Et kai sä nyt vaan itse usko tohon? Tää on taas niin tätä.
scholl kirjoitti:Tuo on olennainen kysymys. Jos Helminen ei muka enää ollut hyvä pukukoppipelaaja niin eikö sieltä olisi löytynyt toista ilvesläistä kapteeniksi
Raimo kirjoitti:Tuohan nyt on sitten tämän skandaalin jälkeen samantekevää.
lennox kirjoitti:Sen verran pitää Elorantaa puolustaa, että varmasti Raimokin oli tietoinen, mikä on Pirin asenne "ylilyönteihin". Onko Pirin aikana kukaan ilvesläinen tapellut ja sen jälkeen tullut julkisesti haukutuksi valmentajan toimesta? Minun mielestäni mailalla hakkaaminen on ämmien puuhaa (oli kyseessä sitten minkä tähtistatuksen/seuraigonin omaava pelaaja tahansa), jos ei itse pysty puolustamaan itseään nyrkeillä, niin sitten goonit asialle. Vaikka Kudroc kehiin.
Jursin Koulu kirjoitti:Onnea PIRI, teit kaikkien aikojen lätkäjengistä (Ilves) surkuhupaisan, yleisen VITSIN.
Vakio kirjoitti:Onkohan tuossa tosiaan käynyt niin, että Viitakoski tai juuri kukaan muukaan perus-Ilves ei ole halunnut ottaa C:tä vastaan? Petriläiselle sen sijaan kelpasi.