Radek Smolenak Pelicansiin

  • 129 842
  • 317
Suosikkijoukkue
Pelicans
Loistava peli tänään Smolenakilta. Sekoitti vastustajan goonin totaalisesti ja maalin sisäksi hassutteli pari muutakin kertaa hyvälle maalipaikalle. Tyypillinen pleijari esitys; puhetta, tekoja ja suoraviivaisuutta. Kuuluu Pikkaraisen ja Wärnin kanssa siihen laituriosastoon joita tarvitaan kun tosipelit alkavat.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuo on kyllä totta, että Hodgman sai olla vähän enemmän rauhassa tänään, kun Smolenak otti kuumennettavan roolin. Jään odottamaan vastaavanlaisia esityksiä.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Jos siellä Porissa ollaan kesäloman tiimellyksessä kuulolla, niin kiitos tästä miehestä! Jäätävä voittomaali jäätävään paikkaan!
 

BaronFIN

Jäsen
Itse asiassa kaksi voittomaalia peräkkäisissä peleissä. Tosin viikko sitten oli tulitikut ja bensakanisteri valmiina. Ihmeellistä miten pieni on ero sankarin ja anti-sankarin välillä.

Hienoa että meni näin päin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Smolenak, Latvala ja Hovinen olivat kyllä meidän top 3 pelaajat näissä kolmessa viimeisessä pelissä. Uskomattoman tärkeät voittomaalit Smolelta. Ei oo todellakaan ollut huono hankinta.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Itse olin valmis ristiinnaulitsemaan Smolenakin alkupelin esitysten jälkeen, mutta nyt jälki on tuhoisaa. Toivottavasti sama liito jatkuu välieräkoitoksissa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Smolenak pelasi jo porissa, niin ettei miestä juuri kentällä näkynyt mutta silti tuli aina pisteitä tehtyä. Paljon on miehessä samaa kuin Justin Morrisonissa. Välillä katoaa täysin kuvasta ja sitten ratkaisee pelin.

Menkää päätyyn saakka!
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Itse olin valmis ristiinnaulitsemaan Smolenakin alkupelin esitysten jälkeen, mutta nyt jälki on tuhoisaa. Toivottavasti sama liito jatkuu välieräkoitoksissa.

On tullut jo Smolenakin hankinta lytättyä täälläkin. Nyt ensimmäisten playoff-pelien hukattujen paikkojen jälkeen tärkeät osumat viimeisissä peleissä. Enpä nyt vielä rupea vuolaasti kehumaankaan kaveria, sillä hän on mitä ilmeisimmin pelaaja, joka elää maaleista ja on näin melko hyödytön kuivina kausina joukkueelle. Mutta nyt on Smolenakilla mahdollisuus nousta sankariksi, kun iskee vielä muutaman tärkeän repun Blues-sarjassa ja finaaleissa ;)
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kattelin tässä uusintana tota 4. välieräpeliä. Tuli muuten Smolenak onnelliseks ku Jormakka tarjoili tyhjän maalin äijälle. Kasvattaa hyvin joukkuehenkeä ku pidetään Radek onnellisena!
 

BaronFIN

Jäsen
Smole tuli onnelliseksi kun löysi pumpattavan barbaran jäältä Blues-sarjan jälkitunnelmissa. Kovasti oli ottamassa sitä mukaan ja tarjosi sitä kaikille kavereillekin :)
 

Isaa

Jäsen
Viimeksi hame, nyt barbara. Smolenakkihan vaikuttaisi olevan joukkueen hauskin tyyppi, tai ainakin innokkain esiintyjä. Hyvä, että tällaisiakin löytyy!
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Viimeksi hame, nyt barbara. Smolenakkihan vaikuttaisi olevan joukkueen hauskin tyyppi, tai ainakin innokkain esiintyjä. Hyvä, että tällaisiakin löytyy!
Tätä olen itsekin pitkään ja hartaasti miettinyt, kun Porissa miehestä puhuttiin pukukopin syöpänä <heh>

Jokuset reenit ja pelit tullut nähtyä Radekkia Pelicansin väreissä ja helkkarin hyvin on tullut jätkien kanssa toimeen ja läppä lentänyt. Jahka se mulkku olikin Zaborsky, sitähän Porissa ei vain haluta myöntää...

Paljon oli kysymysmerkkejä Smolenakin suhteen kun playoffeihin lähettiin, että kuinka mies pärjää isoissa peleissä jne. kun ei tuota pleijarikokemusta juurikaan ollut.
Toistaiseksi on vastannut huutoon hyvin ja ollut isojen pelien mies, mutta vielä on yksi mittari edessä, se näyttää kuinka suureksi mieheksi Radek Smolenak joukkoineen vielä kasvaa.

Jokatapauksessa herra on meikäläisen arvostuksen jo ansainnut. Pelien jälkeenkin muistaa käydä kannattajia kiittämässä, sitä arvostan, kun se ei näiden vierastyöläisten kohdalla aina taattua ole !
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tätä olen itsekin pitkään ja hartaasti miettinyt, kun Porissa miehestä puhuttiin pukukopin syöpänä <heh>

Jokuset reenit ja pelit tullut nähtyä Radekkia Pelicansin väreissä ja helkkarin hyvin on tullut jätkien kanssa toimeen ja läppä lentänyt. Jahka se mulkku olikin Zaborsky, sitähän Porissa ei vain haluta myöntää...
...

Sen verran nyt että Zaborsky oli joukkueessa erittäin pidetty henkilö. Smolenak ajautui umpikujaan ja näkeehän sen jo äijän pelistä että nyt on taas raikkautta tekemisessä.

Kauden alussa oli hyvä, sen jälkeen iski joku helvetin kauhea kipsi ja siitä jatkui vain alamäkeen. Pelillinen anti oli todella huonoa ja kun vielä kiroilee penkillä omien tehdessä maaleja niin ymmärrettäväähän tuo on että lähti.

Itse en ole yhtään katkera että äijä pistettiin pois. Mikään ei viitannut siihen että lähtisi kulkemaan enää porissa.
 

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
Tätä olen itsekin pitkään ja hartaasti miettinyt, kun Porissa miehestä puhuttiin pukukopin syöpänä <heh>

Jokuset reenit ja pelit tullut nähtyä Radekkia Pelicansin väreissä ja helkkarin hyvin on tullut jätkien kanssa toimeen ja läppä lentänyt. Jahka se mulkku olikin Zaborsky, sitähän Porissa ei vain haluta myöntää...

En usko että Zaborsky mikään pukukopin syöpä on... Tämä "mulkku" on pelannut jo 3 vuotta Porissa, eikä edellisinä vuosina ole ollut kuulemani mukaan mitään ongelmia. Nyt vaan ajauduttiin tilanteesen, jota ei nähtävästi pystytty muulla tavalla korjaamaan. En lähtisi pelkkien oletuksien ja arvailujen perusteella ketään syyttelemään.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt se on sitten varmaan -> Radek Smolenak palaa Pelicansiin | Pelicans

Syyskauden kattava sopimus? Viime keväästä on niin hienot muistot Radekista, että olisihan se kelvannut ensi kevääksikin. Noh, eiköhän tuo ole vain järjestely kysymys, jos sopimusta halutaan sorvata pidemmäksi.
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
Smolenakilla on ollu kova halu KHL:ään, mutta vielä ei näköjään natsannu. Mikäli Radek pelaa hyvin, niin saattaa vuoden vaihteen tienoilla portit itään aueta.

Kuitenkin todella hyvä lisä hyökkäykseen, vaikka sopimus olisikin vaan tuon syyskauden mittainen.
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Eiköhän tässä ole seuran puolelta myös tarkoitus saada Sopaselle korvaaja syyskaudeksi, vai mihinköhän asti mahtaakaan olla saikulla?. Ihan hyvä soppari tässä muodossa minun mielestäni, nyt hyökkäyksessä alkaa olla riittävästi palikoita ja kilpailua. Etenkin jos Pikkarainen on vielä puolikuntoinen.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Hyvä pahvi ohueen laituri osastoon ja toivottavasti myös Sopasen korvaaja koko kauden.

Nyt ei ainakaan pitäisi jäädä koosta kiinni hyökkäyskaluston riittävyys.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viime kaudella 19 maalia runkosarjassa ja 8 pleijareissa, joten maalintekovoimaa ainakin tilastojen valossa. Tilastojen valossa siinä mielessä, että vaikka melkoisen monta peliä pelsuilta viime kaudella näin ja jokusen ässiltäkin niin yhtään kyseisen kaverin maalia ei tule mieleen. Eli kova maalintekijä tai hyvä puhuja.

Itseäni myös yllätti Smolenakin nuorehko ikä. Urallaan eteenpäin pyrkiväksi pelaajaksi hänetkin siis voi hyvillä mielin luokitella.
 

Madiorasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahtelaiset
Tilastojen valossa siinä mielessä, että vaikka melkoisen monta peliä pelsuilta viime kaudella näin ja jokusen ässiltäkin niin yhtään kyseisen kaverin maalia ei tule mieleen. Eli kova maalintekijä tai hyvä puhuja.
Tai sitten sinä olet ollut sen verran kovassa kännissä peleissä.

Maalit 6. puolivälierässä Oulussa (joita ilman finaaleita ei olisi Lahessa nähty), finaalisarjan toisen Jyväskylän pelin kaksi maalia -joista jälkimmäinen 4-4 -tasoitus viimeisellä minuutilla- ovat kyllä jääneet minun mieleen paremmin kuin hyvin. Miehen jatko on siis enemmän kuin hieno asia.

Lihaosasto alkaa olla vahvassa kunnossa, peukkua sille.
 

Isaa

Jäsen
Maalit 6. puolivälierässä Oulussa (joita ilman finaaleita ei olisi Lahessa nähty), finaalisarjan toisen Jyväskylän pelin kaksi maalia -joista jälkimmäinen 4-4 -tasoitus viimeisellä minuutilla- ovat kyllä jääneet minun mieleen paremmin kuin hyvin.
Eikä sovi unohtaa Kärpät-sarjan game sevenin voittomaalia läpiajosta. Omilla korvillani arvioituna se sai aikaan kauden kovimman metelin Isku Areenalla.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tai sitten sinä olet ollut sen verran kovassa kännissä peleissä.

Täytyy laittaa hallille palautetta et mulle ei saa myydä niin paljoa kaljaa. Oma kontrolli kun ei selvästi pelaa ollenkaan.

Tavallaan mielenkiintoinen tuollainen syyskauden sopimus. Mikäli Radek alkaa maaleja takomaan oikein urakalla, niin hyvä juttu kauden alkua ajatellen, mutta eihän se kiva ole kun paras maalintekijä kärrätään pois keskenkauden. Toisaalta jos Radek himoaa niin paljon onnistumisia ja sopimusta idästä, ettei ikinä syötä muille niin sehän on huono asia joukkuehengelle, mutta hyvä että siitä pääsee sitten jouluna eroon. Näitähän voi pyöritellä miten vaan. Yhtäkaikki, lisää mielenkiintoa Pelicansia kohtaan ehdottomasti.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Älyttömän hyvä juttu tämä pahvi. Maaliahnetta äijää tuo jengi huuti selkeästi ja nyt sellainen on jouluun asti täällä. Varmastihan mies onnistuessaan lähtee sitten tammikuussa kohti Itää, mutta sitä ennen tuo Pelsujen oletettavasti vaikeaan alkukauteen rutkasti valoa!

Hyvää reagoimista Kaarnalta jälleen kerran. Pikkarainen ja Sopanen ovat kevät kaudelle joka tapauksessa isoja kysymysmerkkejä, joten pitäisin sopimuksen neuvottelemista kauden loppuun asti mahdollisimman pian hyvänä ratkaisuna.
 

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
Eikä sovi unohtaa Kärpät-sarjan game sevenin voittomaalia läpiajosta. Omilla korvillani arvioituna se sai aikaan kauden kovimman metelin Isku Areenalla.

Tämä on se "the maali" jonka ansiosta Lahdessa pelattiin mitaleista.
Olin päädyssä ja tämän maalin muistan viime kaudelta kaikkein parhaiten. Tässä kohtaa purkautui padot myös katsomossa.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Radek on ollut tämän syksyn ainoita valopilkkuja. Aivan uskomaton liito. Liigan maalipörssin toinen sija ja jotenkin tämän kauden teemaan sopivasti kohta sopimus katkolla.

Onko mitään tietoa/arvausta mitä Radek aikoo?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös