Kyllähän tätä jo osasi odottaa, mutta vituttaahan se silti. Jatkosoppari on erinomainen juttu, mutta onko tuosta nyt mitään käytännön hyötyä. Meneekö tuo taas siihen, että Radekin(ja agentin) päätöstä odotataan kauden kynnykselle ja jos mitään rahakkaampaa ei tule eteen, niin Smoli pelaa Pelicansissa? Taas jos KHL:stä löytyy ottaja, niin Pelicans jää nuolemaa näppejään?
Varmasti jotenkin näin. Tässä on sekä hyvät että huonot puolensa. Ja ollaanko Pelicansissakaan valmiita odottelemaan jos kesällä tyyliin heinä-elokuun vaihteessa Radekista ei vielä ole tietoa.. Ajatellaan tilanne että kartalla olisi joku toinen "kokeilu" kenen kanssa voitaisiin leipoa sopimus, mutta Radek olisi kuitenkin mieluisampi vaihtoehto, mitä tehdään. Palkataan herra X tietysti, Syyskuun alussa Smolen agentti on yhteyksissä ja tarjoaa miestä Pelicansiin, onko enää varaa? kuuluuko enään suunnitelmiin? Asiassa monta mutkaa.. Mutta kiitos Smolenakille, hieno mies joka jakaa tunteet, Ässissä pukukopin syöpä ja näkymätön surffailija, Pelsussa fanien suosikki ja joukkuepelaaja, hengen nostattaja.. Eilinen hieno esimerkki, ennen Radekin maalia, Kiilholma körmyyttää Männikköä ja antaa poikkaria käsille--> pelikatko ja Radek menee jutteleen Kiilholmalle "mukavia" ---> maali, tekijänä Smolenak, herra menee kerhon vaihtoaition eteen tuuletteleen ja jälleen Kiilholma saa kuulla "mukavia" Radekilta ---> vaihto eteenpäin ja Kiilholma on kuullut tarpeeksi, Radek näkee miehen lähestyvän ja ottaa taklauksen vastaan ja osaa oikealla tavalla tehdä sen, näyttää rumalta, pienet "keräilyt", Kiilholma ulos ja 5min ylivoimaa, Radekia parhaimmillaan.. Aiai, tuli viime kausi mieleen kun joku Hodgien käsille tai päälle kävi, kuka oli aina välissä.. :) Itse tykkään pelaajasta, toivottavasti nähdään vielä Pelsussa..
Edit : Ja lisätään sen verran jos joku tarttuu tuohon joukkuepelaajaan.
Sitäkin voi olla monella tapaa, Radek ei ole ehkä se joukkueen suurin duunari tai mitään sellaista. Mutta olen aika varma että herran vierellä pelaavat pelaajat osaavat arvostaa Radekia, esim viime kaudella Hodgman. Radek ei ehkä omilla pelinlukutaidoillaan tee vierellään olevista pelaajista parempia, mutta esim viime kaudella teki parhaansa, jotta Justin voisi keskittyä olennaiseen ja auttaa joukkuetta parhaalla mahdollisella tavalla, aina se ei onnistunut, mutta se oli itse Hodgmanista kiinni.