Miksei natsannut? Mikä sai Smolenakin ajautumaan Ässissä väärille urille, oliko se täysin pelaajan syy?
Nythän Ässien kannattajilla on suuri tarve todistella että samanlailla se aloitti Pitsiturnauksessa mutta innostus lopahti ja kävi suuren slovakkitähteen käsiksi... Niin tämä sama tulee automaattisesti tapahtumaan Lahdessa, joten kannattaa olla Hodgmanin/Laschin varuillaan?
No mitä vittua nyt taas?! Eikö tuo nyt ole simppeli skenaario minkä luulisi vähän yksinkertaisemmankin tajuavan?
Ai miksi ei natsannut? Väännetään saatana rautalangasta. Kaveri pelasi alkukauden hyvin ja jokseenkin joukkueen pelitavan mukaisesti. Kun maaleja tuli liukuhihnalta, alkoi ihme surffailu ja keskialueella keekoilu. Onko ihme jos joukkuekavereita alkoi vituttaa? Tähän vielä lukuisat paikat jossa kaverilla tyhjä maali ja äijä päättää vetää itse kassarin logoon.
Tässä mitään tarvetta ole todistella mitään, kuitenkin Ässien ~40 peliä nähneenä, kuten varmasti moni muukin tänne kirjoittanut Ässien kannattaja, voin helposti kertoa miten äijän pelit etenivät porissa. Jos et usko niin sitten et usko, mutta turha tulla tänne kirjoittelemaan jostain tarpeesta todistella jotain olematonta pelaajaan liittyen. Faktat ovat faktoja, ja mua vituttaa suunnattomasti tällaiset kirjoittelut, joissa väkisin yritetään vääntää asiat katolleen. Perkele.
Ässät hankkiutui pelaajasta eroon, koska ei yksinkertaisesti voinut äijää enää pitää joukkueessa. Pelsut palkkasi miehen, ja se jää nähtäväksi miten homma natsaa Lahdessa. Varmasti pelaa ainakin aluksi paremmin mitä loppuvaiheilla porissa, ja kuten olen aikaisemmin kirjoittanut, tämä äijä tulee todennäköisesti olemaan vahva pleijareissa. Kunhan ei aloita sitä surffailua mitä nähtiin porissa, ja uskonkin että Suikkanen jos joku saa äijän ruotuun.
Mutta kuten sanottu, jää nähtäväksi.
EDIT: Crapbag näköjään vastasikin tuohon jo, josko nyt kuitenkin menisi paremmin perille näin kerrattuna.