Jep, on uusi hallitus ja johtajia niin että päät kolisee. Odotellaan ja toivotaan parasta. Pointtini kuitenkin oli se että on strategioita ja "strategioita", ja parhaassa tapauksessa meistä jokainen voi todella selkeästi seurata tapahtuuko oikeita asioita.
Kuten tässä
strategia 2018: Siinä on missio, visio, talous ja hyvä yrityskansalainen -kohdat ihan kohtuullisen hyvin kuvattuna niin että jokainen voi määrittellä miten on mennyt.
Sitten on tämmönen
2021 strategia: missä koko esitys on täynnä ympäripyöreyksiä ja latteuksia.
Ja sitten on reaalimaailma. Jos näitä strategisia asioita ei laiteta näkyville siten että jokainen voi itse katsoa missä mennään, etenkin tässä elämysbisneksessä, vaan ne latistetaan tommoseen saatanan paskaan niin se tarkoittaa sitä että organisaation sisällä ei ole myöskään mitään vaatimustasoa tehdä oikeita asioita.
Ja jos ei ole sisäistä vaatimustasoa, ei ole myöskään mahdollisuutta myydä sitä imagoa yhteistyökumppaneille. Ja siksi pelit on ilman otteluisäntää ja rahat on loppu.