Se on kumma jos joku ei ole kanssasi samaa mieltä niin se on aina "kitinää" voi kuule kyynel sulle, maailma ei pyöri sun navan ympärillä, kannattaa opetella elään sen kanssa tuolla ulkona on aika kova ja kylmä maailma ja siellä tulee turpaan vasemmalta ja oikeelta tollasille äidin tissiposkille joiden kanssa ei voi olla eriävää mieltä. Kato mäkin osaan tätä touhua, onks nyt kellään kivaa? Minusta ei.Kummasti tässä kitiset juuri kyseisestä asiasta.
Eri somesta ja jossain muualla kuin somessa vuorovaikuttamisesta varmaan puhuit sitten. Oletko lähestynyt joskus HPK:n seurajohtoa jossain?
En minä ole puhunut mistään muusta kuin siitä että miten myynnin ja markkinoinnin tehtäviin mielestäni kuuluu osallistuva markkinointi, se koskee myös esim. tätä foorumia, joka on internetin suurin HPK:sta puhuva keskustelupalsta, twitterit ja facebookit eivät varsinaisesti ole kovin hyviä alustoja keskustelua varten, foorumit on. Enkä ole edes sanonut että HPK:n tarvitsisi tänne kirjoittaa, olen vain toivonut että siellä tajuttais johtoportaassa että meininki on tiedottamisen ja osallistuttamisen taholla 90 luvulta. Eli siis kannattajien mielipidettä ei kuunnella, eikä varsinkaan se tiedottamine ole millään taholla avointa kannattajien suuntaan, saati vuorovaikutuksellista.
Jos olet eri mieltä, niin ei siinä, se on sinun valintasi, en minä ole sitä oikeutettu sinulta ottamaan pois, kai minäkin saan olla kuitenkin eriävää mieltä ilman että se on automaattisesti "kitinää"? Olen kuitenkin perustellut kommenttini ja kannanottoni, ihan kuten sinäkin perustelet omasi, silti en minä ole täällä hyökkinyt sinua vastaan, että juttusi olisivat kitinää.
Kuten jo aiemmin kirjoitin niin en edes väitä että suuri osa ehdotuksista täällä olisi kovin hyviä, mutta rivien välistä niistä voi lukea melkoisen paljon ja kun joku ehdottaa että voisi olle tuollainen palsta, niin selvästi kannattajilla olisi jotain kysyttävääkin. Enkä nyt edelleenkään puhu itsestäni, en tietääkseni edes tuota alkuperäistä ehdotusta kirjoittanut.