ElmerMoody
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ✦ IFK ✦
Mä olin tuolloin 7-vuotias ja Queen oli Metallican ohella kovin juttu mulle ikinä missään. Mun äiti on tosi kova Queen -fani ja häneltä perin tuon fanituksen jo siitä asti kun muistan musiikista yleensäkään yhtään mitään tajunneeni. Äiti tuli hakemaan mut kitaratunnilta tuolloin illalla ja itkuisena kertoi mulle, että Freddie on poissa. Muistan sen hetken kun eilisen, kun oli niin iso järkytys ja varmaankin ensimmäinen laatuaan mun elämässä. Mun käsityksen mukaan tuo ilta oli 24.11.1991, mutta en voi olla siitä täysin varma koska on myös mahdollista että olikin vasta seuraava ilta, koska en muista että kuinka nopeasti uutiset kulkivat tuolloin.
Meillä näkyi tuolloin britti-MTV ja muistan tosiaan kuinka siellä luukutettiin Queenia 24h vuorokaudessa monta päivää putkeen. Mulla oli VHS -nauhuri huutamassa hoosiannaa niin paljon kun kasetteja riitti ja noita nauhoja tulikin sitten fiilisteltyä monen monta vuotta tuon jälkeen. Uskoisin että suuri osa niistä on vieläkin jossain tallella..
Noilta ajoilta mulle on myös jäänyt yksi tuoksu elävästi muistiin. Amerikkalaisen 'Classic Queen' -kokoelmakasetin kansilehden tuoksu nimittäin, joka julkaistiin muutama kuukausi Freddien kuoleman jälkeen. Mä miellän tuon tuoksun ikuisesti Queen -tuoksuna, kun se niin vahvasti jäi silloin mieleen..
Oi mitä muistoja..
Meillä näkyi tuolloin britti-MTV ja muistan tosiaan kuinka siellä luukutettiin Queenia 24h vuorokaudessa monta päivää putkeen. Mulla oli VHS -nauhuri huutamassa hoosiannaa niin paljon kun kasetteja riitti ja noita nauhoja tulikin sitten fiilisteltyä monen monta vuotta tuon jälkeen. Uskoisin että suuri osa niistä on vieläkin jossain tallella..
Noilta ajoilta mulle on myös jäänyt yksi tuoksu elävästi muistiin. Amerikkalaisen 'Classic Queen' -kokoelmakasetin kansilehden tuoksu nimittäin, joka julkaistiin muutama kuukausi Freddien kuoleman jälkeen. Mä miellän tuon tuoksun ikuisesti Queen -tuoksuna, kun se niin vahvasti jäi silloin mieleen..
Oi mitä muistoja..