Nostetaans tätä ketjua. Katupartiot-ketjussä jäsen @Zalmonella oli kirjoitti (ainakin ymmärrykseni mukaan), että hän ei ole mistään fakta-asioista poikkeavaa kirjoittanut esim. Pohjois-Korea -ketjussa.
Tämä ensimmäinen lainaus on tänään kirjoitettu Katupartiot-ketjuun:
Itse tosiaan ymmärrän, että alleviivattu väite tuossa yllä tarkoittaa sitä, että alunperinkin kaikki asiasta kirjoitettu on pitänyt täysin paikkansa.
Nämä seuraavat lainaukset (ja monta muuta vastaavaa löytyy) ovat viime kesältä Pohjois-Korea -ketjusta. Alleviivaukset ja boldaukset minun tekemiä.
Myöhemmin Z sitten kirjoitteli, että hän on heti alkuun jo myöntänyt olleensa noissa yllä olevissa(kin) väitteissään väärässä, vaikka moista myöntöähän ei mistään löytynyt. Nythän sitten kysymys kuuluu - onko minun ymmärryksessä vikaa vai voiko olla niin, että alkuperäisissä väitteissä faktat eivät olleetkaan ihan kunnossa?
Antakaa ny kaverille vähän armoa, @Zalmonella on kuitenkin ehtiny jo aamusta määrittää jääkiekossa mitattavan paremmuuden uudestaan. Ei sitä nyt aina välttämättä tuommoisen urakan jälkeen muista kaikkia faktoja tarkastaa.