Näin täälläkin...Kaikki vaihtoehdot.
Pohjois-Korea -ketjussa huomasin kuinka vaikeaa erään palstalle kirjoittavan nimimerkin oli myöntää olleensa väärässä. Jäsen @Zalmonella ei voinut tuota suoraan myöntää, vaikka kuinka hänelle osoitettiin, että nyt taisi tulla kirjoitettua muunneltua totuutta. Lopulta kyllä asian ympärillä pyörittiin siten, että olisi muka lähes alun perinkin ollut samaa mieltä muiden kanssa, mutta se tosiasiallinen myöntäminen jäi tekemättä.
Ihan mielenkiinnosta @Zalmonella kysyisin, että minkä vastausvaihtoehdon valitsit?
Ihan mielenkiinnosta @Zalmonella kysyisin, että minkä vastausvaihtoehdon valitsit?
Ei ollenkaan ollut. Tämäkin kerrottiin sinulle jo tuolla. Minähän kerroin, että olen monessa viestissä puhunut asiasta toisin kuin mitä ensimmäisissä viesteissä kerroin.
Ja missään muissa viesteissä ei myöskään tätä ole ollut.
Käys nyt @Zalmonella uudelleen lukemassa tuonne Pohjois-Korea -ketjuun kirjoittamani viesti #255 ja mieti, että oletko vastannut ko. viestin lopussa esitettyihin kysymyksiin. Siellä on viestin neljällä viimeisellä rivillä kolme kysymystä, johon olen toivonut sinun vastaavaan. Ilmeisen turhaan, kun sinulta on mahdotonta saada suoriin kysymyksiin selkeitä ja suoria vastauksia.
Jos pystyt vastaamaan esitettyihin kysymyksiin yksinkertaisilla kyllä tai ei -vastauksilla, niin toivon sinun vastaavan. Jos taas et kykene yksiselitteisiin napakoihin vastaksiin, niin unohda koko juttu.
Jos pystyt vastaamaan esitettyihin kysymyksiin yksinkertaisilla kyllä tai ei -vastauksilla, niin toivon sinun vastaavan. Jos taas et kykene yksiselitteisiin napakoihin vastaksiin, niin unohda koko juttu.
Minä vastasin ihan kaikkeen tuolla. Ongelma onkin siinä, että et saanut sitä vastusta minkä olisit halunnut eli siis yksittäisen viestin jossa vastaus esitellään. Minähän jo tuolla kerroin ettei vastaus ole yhdessä viestissä vaan useammassa jossa kävi ilmi ettei asia ollutkaan niin mitä ensimmäisessä viestissäni kerroin.
Ensimmäisen.
Itse tosiaan ymmärrän, että alleviivattu väite tuossa yllä tarkoittaa sitä, että alunperinkin kaikki asiasta kirjoitettu on pitänyt täysin paikkansa.Olen kertonut jo. Odinien facebookissa asia kerrotaan. Tämänkin kerroin jo hetki sitten, että mistä tuon oikean laidan löytää.
Ja turha vetää mukaan asiaa josta ei ole ollut mitään vääryyksiä.
Mihin "sisäisiin lentoihin"??
Eihän siellä ihmisllä ole varaa edes ruokaan joten miten heillä olisi varaa lennellä lentokoneella.
Jaei oikein auennut, että mitä merkitystä sillä noihin pysähdyksiin, että Pohjoiskkoreassa on lentokenttä kun ei sinne saa lentää kuin Kiinasta ja Kiina sijaitsee naapurissa.
Kyllä siellä taitaa ihan tarkkaa sääbtö olla, että vain Kiinadta saa maahan tulla. Ja SUomalaisilta löytyykin rahaa mutta Pohjois korean kansalta ei löydy sitä alkuunkaan. Varsinkaan lentäminen ei lukeudu heidän harrastuksiin. myöskään tälläisellä lentokentällä ei tehdä mitään koska jos joku sattuu saamaan puhuttua itselleen lentolipun niin eivät pääse maasta pois. Lentokenttiä virkamiehille on sotilaslentokentät.
Ja nuo "lukuisat kaupungit" aiheuttivat lähinnä hilpeyttä. Maassa ei käytännössä ole kuin yksi kaupunki ja loput ovat tuhoon tuomittuja kyliä joissa ei ihmisyys ole huipussaan.