PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 417 317
  • 7 114

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sanoin jo vuosi sitten Lahden MM-kisojen aikaan että Björgenin kulli vilahti ruudussa, ja nyt se näytti vaan kasvaneen.

Oliko sekin kaikenlisäksi isompi kuin suomalaisella miehellä keskimäärin? Tuliko tässäkin nyt tappio norjalaisille??
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Sanoin jo vuosi sitten Lahden MM-kisojen aikaan että Björgenin kulli vilahti ruudussa, ja nyt se näytti vaan kasvaneen.

Twitterin parodia-Sporde on minusta kyllä melkoista parhautta.

Todellisessa mitalitaulukossa Suomi 4 - Norja 0, kaikki Norjan mitalit on tulleet vilpillä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Suomen pitäisi löytää naisurheiluun mahdollisimman monta semenyaa, jotta Norjan mömmöille voitaisiin pärjätä.
Eikö ennemmin voitaisi vain antaa noille samoja aineita kuin muille? Mieluummin mä jotain Laukkasta katselen, kuin Martti Björgeniä, jolla on enemmän lihaksia kuin minulla ja varmaan puntissakin isompi.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suosittelen siirtymistä Curlingin pariin....tosin sielläkin jylläävät mm. ...Norja ja Ruotsi, eli jos itsetuntoa riittää. ; )

Taitoluistelu on kohtuu varma valinta. Norjalla on vissiin jotain historiaa naisten taitoluistelussa mutta eivät ole pitkään aikaan pärjänneet. Ruotsilla on jotain junnuja muttei ihmeempää.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen ottanut Johannes Hösflot Kläbon vihan kohteekseni ja kasvatan vihaani hetki hetkeltä.

Ja mukava nähdä, että häntä vihataan täällä laajemminkin.
 

Pekkis

Jäsen
Kovasti kiinnostaa tietää, että missä mennään Roope Tonterin hampurilaisurakan suhteen. Tavoitteena Sorsan maaginen 44 burgeria, 35 ainakin jo hoidettu. Meidän verorahoilla kai tämäkin, ja huomenna lähtee jo lento. Tsemppiä Roope!
 
Kovasti kiinnostaa tietää, että missä mennään Roope Tonterin hampurilaisurakan suhteen. Tavoitteena Sorsan maaginen 44 burgeria, 35 ainakin jo hoidettu. Meidän verorahoilla kai tämäkin, ja huomenna lähtee jo lento. Tsemppiä Roope!
Tonteri jättää kyllä paljon jossiteltavaa. Mitä, jos hän eläisi kuin urheilija, ainakin olympiakaudella. Perkule.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Pelle mikä pelle. Ja vielä norski. Kaikkihan tuota vihaa, ihan syystä.

No ei vihaa, miksi pitäisi?
Useampien suomalaisten pitäisi harrastaa hiihtoa ja useampien suomalaisten pitäisi hiihtourheillakin, nuoruuden menettämisen uhallakin.
Tätä vaativat tosissaan penkkiurheilevat. Ainakin joka toinen vuosi ja varsinkin joka neljäs vuosi.
Välivuosina voisi kaikille urputtajille tehdä hyvää käydä vaikka puolukassa. Lakka-hilla-suomuurain-valokkimetsästys on sitten jo useimmille liian rankkaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
No sehän tarkoittaa vaan Norjan juhlia.

Onko mulla jotenkin tämän hotellin telkkarin asetukset viturallaan, vai eikö tässä ykkösen pujottelulähetyksessä ole lainkaan selostusta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös