PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

• 423 542
  • 7 114

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Päävalmentajan poika siellä nolaa koko Suomen. Mari Laukkanen on sit varmaan Reijo Jylhän serkku. Ja Lauri Marjamäki perheen häpeäpilkku, musta lammas ja jokerifani.

Kyllä on sisäsiittoista saatana. Boikottiin.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aijai Suomella on taas joku hieno 5. sija haarukassa! Hyvä poijjaat!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Reijo huutaa ladun varressa: ”Vitun äpärä sä et oo mun poika oon aina vihannu sua runkkari!”

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei ole Jylhällä loikkaa enää.

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
"Ei ollut kovin terävää Martin meno".....hah hah, onko se joskus ollut? Mutta...mukava lomareissu isukin kanssa. ; )

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Reijo huutaa ladun varressa: ”Vitun äpärä sä et oo mun poika oon aina vihannu sua runkkari!”

Johon Martti toteaa, että kikattele sinä äijä Heikkisen hapon pronssia vaan kovaäänisesti ladun varrella.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Joo. Martille huutaa ”Hyvä Martti sä vedät tätä kivirekeä oot valopilkku Suomen taivaalla vittu toi Hakola on ämmä pelle marjamäki!”

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jylhän haluttomuus testata Matintaloa ajoissa Planicassa toki on yksi valintaongelmaan mahdollisesti johtanut virhe.
Ymmärrän täysin Jylhän haluttomuuden testata Matintaloa, sillä Lauri Vuorinen oli tempaissut kyselemättä turpaan, jos Martti olisi vähän käynyt testaamassa Johannaa...

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
"Ei ollut kovin terävää Martin meno".....hah hah, onko se joskus ollut? Mutta...mukava lomareissu isukin kanssa. ; )

Kyllä se oli sillon 11 vuotta takaperin kun voitti normaalimatkalla (10 vapaata) nuorten maailmanmestaruuden ja jätti taakseen mm. Poltoranin ja Harveyn. Sit vaan jostain syystä sai kuningasidean panostaa sprinttiin.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Norja tekee meidän hiihdon. Saisivat nyt hiihtomesenaatit sillä pystysuunnan hiihdolla ottaa mallia.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä se oli sillon 11 vuotta takaperin kun voitti normaalimatkalla (10 vapaata) nuorten maailmanmestaruuden ja jätti taakseen mm. Poltoranin ja Harveyn. Sit vaan jostain syystä sai kuningasidean panostaa sprinttiin.

Martti Puljujärvi. Varmaan ei osaa englantiakaan.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ymmärrän täysin Jylhän haluttomuuden testata Matintaloa, sillä Lauri Vuorinen oli tempaissut kyselemättä turpaan, jos Martti olisi vähän käynyt testaamassa Johannaa...
Mutta jos vaan vähän kärjellä koittaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy