Kaipaan Pekka Vähäsöyringin "mahtavaa Virpi jes" - asiantuntijuutta lähetykseen.
Kiitos Kiitos Kiitos Virpi
Kaipaan Pekka Vähäsöyringin "mahtavaa Virpi jes" - asiantuntijuutta lähetykseen.
Päävalmentajan poika siellä nolaa koko Suomen. Mari Laukkanen on sit varmaan Reijo Jylhän serkku. Ja Lauri Marjamäki perheen häpeäpilkku, musta lammas ja jokerifani.
Onko noilla puhtaat jauhot pussissa?
Kysy Jauhojärveltä.
hehee... tekilö klähpö virheen kun lähti tosta noin.
Hakolalle?Reijo huutaa ladun varressa: ”Vitun äpärä sä et oo mun poika oon aina vihannu sua runkkari!”
Reijo huutaa ladun varressa: ”Vitun äpärä sä et oo mun poika oon aina vihannu sua runkkari!”
Hakolalle?
Ymmärrän täysin Jylhän haluttomuuden testata Matintaloa, sillä Lauri Vuorinen oli tempaissut kyselemättä turpaan, jos Martti olisi vähän käynyt testaamassa Johannaa...Jylhän haluttomuus testata Matintaloa ajoissa Planicassa toki on yksi valintaongelmaan mahdollisesti johtanut virhe.
"Ei ollut kovin terävää Martin meno".....hah hah, onko se joskus ollut? Mutta...mukava lomareissu isukin kanssa. ; )
Kyllä se oli sillon 11 vuotta takaperin kun voitti normaalimatkalla (10 vapaata) nuorten maailmanmestaruuden ja jätti taakseen mm. Poltoranin ja Harveyn. Sit vaan jostain syystä sai kuningasidean panostaa sprinttiin.
Mutta jos vaan vähän kärjellä koittaa...Ymmärrän täysin Jylhän haluttomuuden testata Matintaloa, sillä Lauri Vuorinen oli tempaissut kyselemättä turpaan, jos Martti olisi vähän käynyt testaamassa Johannaa...