I am not Jesus
Jäsen
Norjalla oli eilisen jälkeen vain 30 mitalia.. meneekö 40 rikki?Joo, kyllä nää talvikisat tahtoo olla yhtä saatanaa. Ei pitäisi katsoa. Aina saa pahan mielen.
Norjalla oli eilisen jälkeen vain 30 mitalia.. meneekö 40 rikki?Joo, kyllä nää talvikisat tahtoo olla yhtä saatanaa. Ei pitäisi katsoa. Aina saa pahan mielen.
Sanoin jo vuosi sitten Lahden MM-kisojen aikaan että Björgenin kulli vilahti ruudussa, ja nyt se näytti vaan kasvaneen.Jotain mömmöjä nuo käyttää. Esim. Bjorgen näyttää epänaiselliselta naiselta.
Sanoin jo vuosi sitten Lahden MM-kisojen aikaan että Björgenin kulli vilahti ruudussa, ja nyt se näytti vaan kasvaneen.
Sanoin jo vuosi sitten Lahden MM-kisojen aikaan että Björgenin kulli vilahti ruudussa, ja nyt se näytti vaan kasvaneen.
Suomen pitäisi löytää naisurheiluun mahdollisimman monta semenyaa, jotta Norjan mömmöille voitaisiin pärjätä.
Eikö ennemmin voitaisi vain antaa noille samoja aineita kuin muille? Mieluummin mä jotain Laukkasta katselen, kuin Martti Björgeniä, jolla on enemmän lihaksia kuin minulla ja varmaan puntissakin isompi.Suomen pitäisi löytää naisurheiluun mahdollisimman monta semenyaa, jotta Norjan mömmöille voitaisiin pärjätä.
Ei noin iso ero synny pelkästään mömmöillä.
Samanlainen kukkopoika. Vituttaa se muitakin jo ihan kansallisuudellaan.
Suosittelen siirtymistä Curlingin pariin....tosin sielläkin jylläävät mm. ...Norja ja Ruotsi, eli jos itsetuntoa riittää. ; )Joo, kyllä nää talvikisat tahtoo olla yhtä saatanaa. Ei pitäisi katsoa. Aina saa pahan mielen.
En edes panisi tuota Nilssonia, vaikka kuinka ruikuttaisi.
Suosittelen siirtymistä Curlingin pariin....tosin sielläkin jylläävät mm. ...Norja ja Ruotsi, eli jos itsetuntoa riittää. ; )
Mutta siellähän jylläävät ryssät! Kahtakauheampaa? ; )Taitoluistelu on kohtuu varma valinta. Norjalla on vissiin jotain historiaa naisten taitoluistelussa mutta eivät ole pitkään aikaan pärjänneet. Ruotsilla on jotain junnuja muttei ihmeempää.
Katsoin juuri samaa. Ei perkele jos Norja alkaa vielä joku päivä pärjäämään taitoluistelussa ja jääkiekossakin niin sitten loppu talviolympialaisten katsominen siihen.Nyt Norja voittaa jo Hollanninkin. Pikaluistelussa
Tonteri jättää kyllä paljon jossiteltavaa. Mitä, jos hän eläisi kuin urheilija, ainakin olympiakaudella. Perkule.Kovasti kiinnostaa tietää, että missä mennään Roope Tonterin hampurilaisurakan suhteen. Tavoitteena Sorsan maaginen 44 burgeria, 35 ainakin jo hoidettu. Meidän verorahoilla kai tämäkin, ja huomenna lähtee jo lento. Tsemppiä Roope!
Mitä vikaa? Sympaattinen nuorimies, joka pärjää niin hiihdossa kuin somessakin.Itse olen ottanut Johannes Hösflot Kläbon vihan kohteekseni ja kasvatan vihaani hetki hetkeltä.
Ja mukava nähdä, että häntä vihataan täällä laajemminkin.
Mitä vikaa? Sympaattinen nuorimies, joka pärjää niin hiihdossa kuin somessakin.
Pelle mikä pelle. Ja vielä norski. Kaikkihan tuota vihaa, ihan syystä.
Veti ulos oliko juuri ennen ensimmaisen laskun puolivaliaMitäs helvettiä, onko Hirscher laskenut ulos?