Mun mielestä molemmat Köpin hahmot oli hauskoja. Tuo VV Lahtinen todella stereotyyppinen tiktok-teini :DTänään fiilikset vaihteli ihan hauskoista hetkistä vahvaan myötähäpeään, mut loppujen lopuksi ihan ok jakso. Tää poikamies hahmo Matti McGonaughey nauratti kovasti ja voi kehittyessään olla voittaja. Kopin hahmot ei toiminu kyl yhtään.
Sittenhän tuo Holma osui, koska originaali käy myös ”hieman” hermoille :DOkei, voiko nolo faija olla kaikista hahmoista suosikkini. :D Jos tämä on hetkellistä.
Tänään tuo Antti Holma kävi hieman hermoille kyllä.
Joo todellakin. Muuten vähän väsyny ohjelma, mutta välillä on ihan hyviäkin. Toi Holma imitointi on tosi hyvä suoritusSama mulla. :D On kyllä paras noista hahmoista ainakin tällä hetkellä.
Sittenhän tuo Holma osui, koska originaali käy myös ”hieman” hermoille :D
En uskonut koskaan kirjoittavani tätä, mutta haluan Roope Salmisen takas.
Edelleen ei voi kuin hämmästellä miten nopeasti ohjelman profiili on muuttunut, siis sellaisesta lapsellisesta koko perheen huumorista ihan puhtaasti aikuisten ohjelmaksi. On siis pakko olla aikuinen, että ylipäätään tajuaa jutut.
Ei kannata kuvitella edes kaikkien aikuiskatsojien ymmärtävän.Eilen kysyin lapsikatsojilta siitä sketsistä missä asiantuntija möläyttää "tulvan" sijasta "vulva", että ymmärsivätkö. Aika hiljaista oli ja jätin itsekin selittämättä.
Mielestäni suunta on nyt oikea ja ihan puhtaasta lastenohjelmasta ollaan päästy eroon
Tuo Matti on tosiaan kärkikymmenikössä ihan kaikkien aikojen Putous-listallakin. Lähes ainoa syy miksi tänään jaksoi sen aikaa jaksoa katsoa, että pääsi Matin esiintymisen näkemään. Helpomminhan nuo toki katselisi jälkikäteen jostain koosteesta, mutta parille jaksolle olen antanut tällä kaudella mahdollisuuden vaan ei oikein lähde. Osion ytimessä on kiva valonpilkahdus, yksinkertaisen nerokas formaatti joka saa aina hymyilemään.Jännä nähdä miten ihmisten mielipiteet eriävät tämän ohjelman suhteen. Mun mielestä todella pitkään aikaan ihan katsottavan arvoinen kausi meneillään ja Tuo Matti McConaughey menee kaikkien aikojen parhaiden Putous- hahmojen joukkoon helposti. Siihenpä nuo hyvät hahmot jääkin, mutta Matti kannattelee hahmokisaa.
Tuo kyllä nauratti kun tuossa Osion ytimessä sen hiljaisen hetken aikana, katsomosta joku lapsi huusi: ”mikä yliviivaus tussu”Myös tuo Osion ytimessä toimii jollain vinksahtaneella tavalla. Sanastomme on sopiva juuri tuollaiseen hassutteluun.
Tuo kyllä nauratti kun tuossa Osion ytimessä sen hiljaisen hetken aikana, katsomosta joku lapsi huusi: ”mikä yliviivaus tussu”
Heh, pakko muuten sanoa ettei täällä kahdeksanvuotias jaksa oikein enää edes katsoa ohjelmaa. Kaikki jutut viuhuvat niin yli hilseen, että kiinnostus ei vain pysy yllä. Merkittävä osa jutuista on kerta kaikkiaan niin vanhaa maailmaa, että sinun on pakko olla pitkälle yli 30v, jotta saat niistä kiinni :DJep. Vaikka tosiaan aika aikuisten huumorin linjalle on siirrytty, junnumpi osasto tuo oman ilonsa tuohon.