Köpin pitäisi tehdä tällä kertaa raumalaisille vidduileva hahmo. "Tuling mnää vai onk tää shambboo".Tänään taitaa tulla Köpin hahmot joilta ainakin itse odotan jotain. Toivottavasti ei vedä mitään perinteistä porilaista hahmoa vaan on keksinyt jotain uutta.
Ilmeisesti käsistiimi mennyt vaihtoon heti ensijakson jälkeen. Tää on ihan kauheeta!Oikein oli mallikas startti. Tykkäsin.
Jännästi eroaa mielipiteet, kun omasta mielestä eka jakso oli vähän laimea, mutta tänään on saanut ihan hyvät naurut.Tää on ihan kauheeta!
Okei, voiko nolo faija olla kaikista hahmoista suosikkini. :D
Mun mielestä molemmat Köpin hahmot oli hauskoja. Tuo VV Lahtinen todella stereotyyppinen tiktok-teini :DTänään fiilikset vaihteli ihan hauskoista hetkistä vahvaan myötähäpeään, mut loppujen lopuksi ihan ok jakso. Tää poikamies hahmo Matti McGonaughey nauratti kovasti ja voi kehittyessään olla voittaja. Kopin hahmot ei toiminu kyl yhtään.
Sittenhän tuo Holma osui, koska originaali käy myös ”hieman” hermoille :DOkei, voiko nolo faija olla kaikista hahmoista suosikkini. :D Jos tämä on hetkellistä.
Tänään tuo Antti Holma kävi hieman hermoille kyllä.
Joo todellakin. Muuten vähän väsyny ohjelma, mutta välillä on ihan hyviäkin. Toi Holma imitointi on tosi hyvä suoritusSama mulla. :D On kyllä paras noista hahmoista ainakin tällä hetkellä.
Sittenhän tuo Holma osui, koska originaali käy myös ”hieman” hermoille :D
En uskonut koskaan kirjoittavani tätä, mutta haluan Roope Salmisen takas.
Edelleen ei voi kuin hämmästellä miten nopeasti ohjelman profiili on muuttunut, siis sellaisesta lapsellisesta koko perheen huumorista ihan puhtaasti aikuisten ohjelmaksi. On siis pakko olla aikuinen, että ylipäätään tajuaa jutut.
Ei kannata kuvitella edes kaikkien aikuiskatsojien ymmärtävän.Eilen kysyin lapsikatsojilta siitä sketsistä missä asiantuntija möläyttää "tulvan" sijasta "vulva", että ymmärsivätkö. Aika hiljaista oli ja jätin itsekin selittämättä.
Mielestäni suunta on nyt oikea ja ihan puhtaasta lastenohjelmasta ollaan päästy eroon