Putous

  • 614 559
  • 1 890

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Hautajaissketsi ei naurattanut vaikka itse esittäjiä se huvittikin. Kyllä siinä joku idea oli, se täytyy myöntää, mutta toteutus ontui.

Olihan näissä jaksoissa hetkensä, mutta silti jäi aika pahasti piippuun. Eilinen huutokauppiaan hautajaiset olisi ollut ok 5 kertaa lyhyempänä. Tyylilajin vaihdos aivan turhaa täytettä.

Itse asiassa tuo huutokauppiaan hautajaiset oli ikään kuin viimeisen all-stars jakson kunniaksi aivan oppikirjaesimerkki, mikä Putouksen live-sketseissä on ollut aivan järjestään vikana jo viimeisen 4-5 vuoden ajan. Katsoja kyllä tajuaa, että minkä jutun/pointin/näkökulman tässä pitäisi olla hauskaa, mutta kun ei se vain ole eikä naurata. Tuo on itse asiassa huonoin mahdollinen yhtälö, mikä sketsiviihteessä voi olla. Onko vika sitten milloin sketsin toteutuksessa, vitsien ajoituksessa, näyttelijöissä, liikaa venytetyssä sketsissa.. mutta nyt esimerkiksi yleisö ei nauranut varmaan kertaakaan sketsin aikana, vaikka taisi silti antaa väliaplodit..
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin, uuden kauden Putousnäyttelijät on nyt paljastettu.

Juontajana toimii: Christoffer Strandberg

Näyttelijät: Mikko Töyssy, Aija Pahkala, Antti Tuomas Heikkinen, Maaria Nuoranne, Heikki Ranta, Pilvi Hämäläinen ja Dennis Nylund

Putous alkaa ensi vuoden puolella 16. tammikuuta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Noniin, uuden kauden Putousnäyttelijät on nyt paljastettu.

Juontajana toimii: Christoffer Strandberg

Näyttelijät: Mikko Töyssy, Aija Pahkala, Antti Tuomas Heikkinen, Maaria Nuoranne, Heikki Ranta, Pilvi Hämäläinen ja Dennis Nylund

Putous alkaa ensi vuoden puolella 16. tammikuuta.

Jos yhtään mitään posia: onneksi on aivan uusia nimiä. Tökä ja Antti Tuomas Heikkinen toki kelpaavat allekirjoittaneelle. Muuten asenteeni hieman "kurkkaan, jos ei muuta tekemistä ole".
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Juontajana toimii: Christoffer Strandberg
Jo tämä on kyllä hyvä syy jättää uusi kausi väliin. Strandberg on superärsyttävä ylinäyttelijä, ja nyt kun saa vetää koko ohjelmaa, niin teatraalisuus ei varmasti vähene.

Ilmeisesti Maikkari yrittää tehdä hänestä Salmisen/Holman korvaajaa, kun Leppilampea ja Pimiää ei voi kaikkeen laittaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jo tämä on kyllä hyvä syy jättää uusi kausi väliin. Strandberg on superärsyttävä ylinäyttelijä, ja nyt kun saa vetää koko ohjelmaa, niin teatraalisuus ei varmasti vähene.

Ilmeisesti Maikkari yrittää tehdä hänestä Salmisen/Holman korvaajaa, kun Leppilampea ja Pimiää ei voi kaikkeen laittaa.
Lapseni rakastavat Stranbergiä. Voi olla, että monen muunkin lapset ja siksi hänet pistetty tuohon asemaan. Eikä minullakaan ole kyllä mitään Christofferiä vastaan. Toiminee kuitenkin paljon paremmin kuin Roope.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Elikkäs, Homo.

Eikönnes ole?
On homo. En kuitenkaan näe aiheelliseksi nostaa sitä esiin arviotaessa Strandbergiä ammattilaisena. Moni viihdyttäjä on homo ja oikein hyvin hoitavat työnsä. Strandberg taas ampuu kaiken överiksi.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Nopeasti ja helposti tämän sarjan saisi entiseen loistoonsa.

1. Puolitetaan se aika mikä meni aiemmin sipsien heittelyyn, hybridihöpölöpö äänestykseen, moimoi liityymillekkin heihei jne

2. Lisätään improa koska eniten harjoitellut kohtaukset on jatkuvasti niitä huonoimpia

3. Ohjelman pituudeksi riittää tunti.

Siinä on jo helppo ohjekirja mikä palauttaa ainakin reilun tähden verran plussaa arviointiin verrattuna pariin aiempaan. Joka tapauksessa aion katsoa kun olen kaikki edellisetkin katsonut mutta ainuttakaan taffelin sipsiä en osta tai tilaa mitään moimoita ja kaukosäätimestä olen veitsellä irrottanut kaikki värikkäät napit (paitsi sen punaisen millä tv käynnistyy)
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lapseni rakastavat Stranbergiä. Voi olla, että monen muunkin lapset ja siksi hänet pistetty tuohon asemaan. Eikä minullakaan ole kyllä mitään Christofferiä vastaan. Toiminee kuitenkin paljon paremmin kuin Roope.
On kyllä totta, olen kuullut samaa. Toimii lapsille paremmin kuin Salminen, Paasonen, Nordman, Saariluoma...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Strandberg saattaa olla oikeinkin hyvä juontaja. Salminen oli mielestäni heikoin lenkki, puheesta ei aina edes saanut selvää kun mies yritti puhua tolkuttoman nopeasti ja tyrskähteli omituisesti. Strandberg taitaa olla enemmän seremoniamestari kuin juontaja. Jotain uutta tuohon on kuitenkin pakko keksiä, koska vanha kaava on kaluttu loppuun jo kauan sitten. Aikanaan Putous oli ihan aito instituutio, johon saatiin joka jaksoon iso liuta eturivin viihdetaiteilijoita ja muita julkkikisia enemmän tai vähemmän piilovieraiksi, ja se sketsi jossa lavalla on mm. Ben Zyskowicz ja Jarkko Ruutu oli aivan legendaarinen. Viime kausina ei ole ollut mitään vastaavaa. Olen aina halunnut pitää tuosta ohjelmasta ja antanut sille mahdollisuuden, mutta valjua on ollut. Toivottavasti nyt meno paranee.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
On kyllä totta, olen kuullut samaa. Toimii lapsille paremmin kuin Salminen, Paasonen, Nordman, Saariluoma...

En syvällisemmin Possea katso, mutta Saariluomasta pakko sanoa, että toimii Possessa nyt, kun Hirviniemikin teki tuohon paluun. Heidän jonkinlainen kemia näkyi Putouksessakin, mistä itse ainakin pidin. Usko Eevertti Luttisen ja Jaskan repeilyt oli jotenkin vilpittömiä.

Mutta vaikka Strandberg vaanii Maikkarin ohjelmissa hieman liiaksikin, tässä annan hänelle mahdollisuuden.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Strandberg taitaa olla enemmän seremoniamestari kuin juontaja.
Hyvin sanottu, sopii olemukseltaankin sellaiseen musikaalimaiseen seremoniamestarirooliin. Jos pitäisi mun makuun iskeä rooli tuollaiselle hiukan homohtavalle miestyypille niin se on just tämä. Onhan yksi maailman parhaista musikaaleista ja leffoistakin Rocky Horror Picture Show ja hahmona Frank 'n Furter, mutta se meneekin jo ohi aiheen. Ja ei Strandergilla rahkeet riitä tuohon vielä ainakaan seuraavaan 20 vuoteen.'
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Niin tämä alkoi taas.

On muuten näyttelijöille kohtuullisen haastava rasti kun ainoa vuorovaikutus "yleisöstä" tulee sketsit ja jutut tietävältä työryhmältä.

Edit. Nyt veti seniorijääkiekko-uutisessa junnu huikeasti.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt JYPin mies Heikkinen kyykkää. Harjakainen on jo tehty sketsihahmona. Ellei sitten kuittailumielessä ollut Auto-Seppoa kyhätty.

Nyt. On. Jotain. Muuta. Paskaa, koiran paskaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuo lätkäpätkä oli loistava.

Auto-Sepolta toivon kunnon setämies-näyttöä, eli kettuilua johonkin suuntaan.
 

Huapala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iha järkyttävää paskaa.

Haluan kummelit ja muut legendaariset sarjat takaisin, tai ainakin samanlaista komediaa, mutta ongelma on se, että mielensäpahottajien takia hyvää komediaa ei saa tehdä enää.
 

Oadie

Jäsen
Ei vittu. Nyt on vajottu alas. Hahmot auto-äijää lukuunottamatta ihan shittiä.

E. Super Persu. Olisivat nyt ottaneet edes Nordmanin tuohon, joka osaa imitoida.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös