Putous

  • 615 380
  • 1 890

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt oli kyllä paras putousjakso aikoihin. Nauroin jopa ihan ääneen jokusen kerran ja yhtä vähän ääneen naurava 11v tyttäreni nauroi myös. Miksei aina voi olla tällaista. Tämä on kuitenkin minun ja lasteni yhteinen la-illan hetki ja tämän kauden jaksot ennen tätä ovat olleet kyllä aika surkeita.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Nyt oli kyllä paras putousjakso aikoihin. Nauroin jopa ihan ääneen jokusen kerran ja yhtä vähän ääneen naurava 11v tyttäreni nauroi myös. Miksei aina voi olla tällaista. Tämä on kuitenkin minun ja lasteni yhteinen la-illan hetki ja tämän kauden jaksot ennen tätä ovat olleet kyllä aika surkeita.
Niin kai tavallaan. Mua harmittaa joka viikko, että tuolla on Pilvi ja Tökä sirkuksessa, kun voisivat olla Villi Kortissa.
Toisaalta Linnea Leino on uusi tuttavuus, joka on tehnyt vaikutuksen useammallakin tavalla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Yölintu on varmaan nytkin käellä ellei vetele päiväunia
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Yölinnun velisikiömäinen preesens on kantanut kyllä hienosti. Todella alkeellisiin läppiin on tietty helppo saada laatua sekä särmää. Siitä huolimatta JYP-fani AT Heikkinen hoitanut homman hyvin ja voi jopa voittaa Töyssyn Urmaksen.

Katsoin ministeri Anderssonin osuuden puolivillaisesti, mutta oliko ministerin ideana hakea leppoisaa näkyvyyttä(tuoreen kohun vuoksi) ottamalla osaa läppään jossa ensin kilisteltiin hallituksen onnistumiselle ja lopulta kaikki olikin päin helvettiä? Voi olla että missasin jotain, mutta pakko arvostaa noin synkkää itseironiaa.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Niin kai tavallaan. Mua harmittaa joka viikko, että tuolla on Pilvi ja Tökä sirkuksessa, kun voisivat olla Villi Kortissa.
Toisaalta Linnea Leino on uusi tuttavuus, joka on tehnyt vaikutuksen useammallakin tavalla.
Niin...jos eivät saatana olisi hyllyttäneet aivan jäätävän hyvää ohjelmaa nimeltään Villi Kortti. Jossain kai heidänkin pitää työtä painaa ja onneksi ovat Putouksessa nyt. Yleltä aivan käsittämätöntä spedeilyä tuon Villi Kortin suhteen. Putous on minulle maistunut aina. Minulla on kyky olla vertaamatta kaikkia kausia toisiinsa ja kaikkia näyttelijöitä toisiinsa ja nauttia aina siitä mitä on tarjolla. Alku oli tällä kaudella vähän vaisua, mutta hyvin ovat parantaneet matkan varrella ja eilinen oli jo liki timangia...ensi viikon finaalia odotellessa. =P
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Lopputuloksista huolimatta Antti Tuomas Heikkinen voitti jo. Pääsi Malla Malmivaaran kanssa omaan rauhaan. Tupla-mestaruuteen en usko.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei Saanut Heikkisen Yölintu tuplaa täyteen, mutta halvalla Sai Urmas voittonsa. Vahva ensiesiintyminen kantoi loppuun saakka. Ja voihan viikon takaisen laulusuorituksen mainita. Finaali ala-arvoinen Urmaksen osalta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pääsi Malla Malmivaaran kanssa omaan rauhaan.

Menivät yhdessä käelle. Tuo Heikkinen oli positiivinen yllätys minulle, vaikka oli toki jo huvittava M/S Romantikassakin
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Menivät yhdessä käelle. Tuo Heikkinen oli positiivinen yllätys minulle, vaikka oli toki jo huvittava M/S Romantikassakin

Heikkisen Uuno Turhapuro on koko Putous-historian paras ja hallituin imitaatio.

Sen sijaan kylläpä närästi nähdä Trump-imitaatio Urmaksen yhteydessä. Aina tuore juttu. Not.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Tavataan taas ensi kaudella miljoonayleisön kera.

Ottakaa Sonja Kuittinen ensi kaudelle. tse o IHQ!
 

redpecka

Jäsen
Menivät yhdessä käelle. Tuo Heikkinen oli positiivinen yllätys minulle, vaikka oli toki jo huvittava M/S Romantikassakin
Heikkisen Uuno Turhapuro on koko Putous-historian paras ja hallituin imitaatio.
Lisään tähän vielä tuon villevirtas Sorjonen/Sarjanen -imitaation. Tämä jäbä osaa imitoida!

Harmi että esko oli vissiin tippunut jo aiemmin. [Roo-oope... - ESKO!!!]

Älkäämme unohtako kumminkaan viime kauden Pitääkö olla huolissaan? -sketsiä.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Linnea Leino on aivan ihana! Ihan uusi tuttavuus, mutta todella hurmaava nainen. Taisi olla toissajakso, missä oli se "Helkkarin iso hali", kun sydämeni suli täydellisesti.
 
Kuustosen siskokset mukana. Ihan oikeasti?

Antti Tuomas Heikkinen, Hissu Hietalahti, Armi Toivanen, Eero Ritala, Kari Ketonen, Antti Holma, Jukka Rasila tai vaikka Aku Hirviniemi. Putouksen historiasta olisi löytynyt aika monta huomattavasti paremmin sarjan Allstars-kauden teemaan sopivaa kasvoa kuin siskokset Kuustonen.

Hyvin todennäköistä tosin, että tuolla edellä mainitulla listalla olevilla on sen verran muitakin töitä, ettei sitoutuminen Putoukseen ole ollut mahdolista.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kuustosen siskokset mukana. Ihan oikeasti?

Antti Tuomas Heikkinen, Hissu Hietalahti, Armi Toivanen, Eero Ritala, Kari Ketonen, Antti Holma, Jukka Rasila tai vaikka Aku Hirviniemi. Putouksen historiasta olisi löytynyt aika monta huomattavasti paremmin sarjan Allstars-kauden teemaan sopivaa kasvoa kuin siskokset Kuustonen.

Hyvin todennäköistä tosin, että tuolla edellä mainitulla listalla olevilla on sen verran muitakin töitä, ettei sitoutuminen Putoukseen ole ollut mahdolista.

No siis sanoit itse tuossa sen oleellisen pointin, tällaisen allstars-kokoonpanon kanssa on pakko tehdä isoja kompromisseja, ja ottaa osa ihan vain sillä perusteella keillä nyt sattuu olemaan kalenterissa tilaa. Tässä on vieläpä valittu tällainen 14 näyttelijän valtava pooli, joita sitten näemmä vaihdellaan aina viikoittan. Tietenkään missään olosuhtessa esimerkiksi Mari Perankosken, Minka Kuustosen, Mikko Töyssyn ja Kiti Kokkosen ei kuuluisi olla mukana (viimeksi mainittu teki toki ainoalla kaudellaan hyvin ikonisen hahmon, mutta silti ei), ja kyllä he sen varmaan itsekin tietävät. Sanoisin myös, että jopa Strandbergin paikka on siinä ja siinä.. näistä uuden ajan Putouksen keskeisistä näyttelijöistä olen valmis hyväksymään Lawsonin, Lavikaisen, Penttilän ja Hämäläisen mukanaolon.. noh, rehellisyyden nimissä Lavikaisen kylläkin varauksella

On päivänselvä asia, että esimerkiksi Hirviniemen, Kososen ja Toivasen pitäisi olla mukana. Ihan nyt perusteluina ensimmäisen kohdalla vaikka se, että koko ohjelma profiloitui ensimmäiset viisi vuotta Hirviniemeen, siellä 4-5 kausilla tosin jo niin paljon että ärsytti aivan helvetisti. Mutta kuten todettua, heillä ei varmasti ole aikaa, ja sitä paitsi esimerkiksi Toivanen on mennyt takaisin teatterinäyttelijäksi (mikä hän "oikeasti" on) jo monia vuosia sitten. Hämäläinen on ollut viime vuosina ikään kuin uusi Toivanen, koska molemmat ovat hyvin samantyyppisiä näyttelijöitä, sellaisia vähän raivohullun ja jollain tavalla pelottavan oloisia naisia. Hämäläisen siis hyväksyn itse, mutta osin vain siksi, koska Toivanen ei ollut saatavilla. Samoin tosiaan hyväksyn Iina Kuustosen mukanaolon, mutta vain siksi kun Krista Kosonen ei ole mukana..
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ihme ettei Jukka Rasilaa otettu mukaan, hänellähän taisi olla aina se hahmo joka putosi ensimmäisenä?
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ihme ettei Jukka Rasilaa otettu mukaan, hänellähän taisi olla aina se hahmo joka putosi ensimmäisenä?
Tunnustan, en uskonut että Rasila on mukana. Ennustan, että Rasilaa ei nähdä putouksessa tulevaisuudessakaan. Ja pahempaa on luvassa!
Ainakin tämän kyseisen hokeman omistanut hahmo ei tippunut ensimmäisenä vaan selvisi peräti neljänteen jaksoon asti. 3 ensimmäistä kautta olivat kyllä aika timanttia ja neljäskin vielä ihan ok. Sen jälkeen ei ole jaksanut katsoa. Nyt kun tämä All-stars rosteri julkaistiin, niin ainoastaan Riku Nieminen, Jussi Vatanen ja Iina Kuustonen saavat hyväksynnän. Muut täyttä roskaa. Ihme ettei juontajana ole joku Mikko Leppilampi, vaikkakin sen uusimmankin putous kauden juontaja oli melko pelle. Nimeltä en muista.
Täytyy sen verran vilkaista, että ainakin Rikun ja Jussin sketsihahmot katsoo. Munamies on ikuinen inhokkini, mutta Rikun ensimmäisellä kaudella esittämä Kete Rahkonen oli kova, kuten Jussin esittämät Mr.Mallorca ja ihan ok Varamies, sekä se Karim Z. Yskowicz.
 
Viimeksi muokattu:

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen tässä katsellut tuota Putous All-Starsia, mutta ei vaan nappaa.. Tuntuu todella väkisinväännetyltä setiltä.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Bull Mentulalta Venlan tasoinen näyttelijäsuoritus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös