Kuustosen siskokset mukana. Ihan oikeasti?
Antti Tuomas Heikkinen, Hissu Hietalahti, Armi Toivanen, Eero Ritala, Kari Ketonen, Antti Holma, Jukka Rasila tai vaikka Aku Hirviniemi. Putouksen historiasta olisi löytynyt aika monta huomattavasti paremmin sarjan Allstars-kauden teemaan sopivaa kasvoa kuin siskokset Kuustonen.
Hyvin todennäköistä tosin, että tuolla edellä mainitulla listalla olevilla on sen verran muitakin töitä, ettei sitoutuminen Putoukseen ole ollut mahdolista.
No siis sanoit itse tuossa sen oleellisen pointin, tällaisen allstars-kokoonpanon kanssa on pakko tehdä isoja kompromisseja, ja ottaa osa ihan vain sillä perusteella keillä nyt sattuu olemaan kalenterissa tilaa. Tässä on vieläpä valittu tällainen 14 näyttelijän valtava pooli, joita sitten näemmä vaihdellaan aina viikoittan. Tietenkään missään olosuhtessa esimerkiksi Mari Perankosken, Minka Kuustosen, Mikko Töyssyn ja Kiti Kokkosen ei kuuluisi olla mukana (viimeksi mainittu teki toki ainoalla kaudellaan hyvin ikonisen hahmon, mutta silti ei), ja kyllä he sen varmaan itsekin tietävät. Sanoisin myös, että jopa Strandbergin paikka on siinä ja siinä.. näistä uuden ajan Putouksen keskeisistä näyttelijöistä olen valmis hyväksymään Lawsonin, Lavikaisen, Penttilän ja Hämäläisen mukanaolon.. noh, rehellisyyden nimissä Lavikaisen kylläkin varauksella
On päivänselvä asia, että esimerkiksi Hirviniemen, Kososen ja Toivasen pitäisi olla mukana. Ihan nyt perusteluina ensimmäisen kohdalla vaikka se, että koko ohjelma profiloitui ensimmäiset viisi vuotta Hirviniemeen, siellä 4-5 kausilla tosin jo niin paljon että ärsytti aivan helvetisti. Mutta kuten todettua, heillä ei varmasti ole aikaa, ja sitä paitsi esimerkiksi Toivanen on mennyt takaisin teatterinäyttelijäksi (mikä hän "oikeasti" on) jo monia vuosia sitten. Hämäläinen on ollut viime vuosina ikään kuin uusi Toivanen, koska molemmat ovat hyvin samantyyppisiä näyttelijöitä, sellaisia vähän raivohullun ja jollain tavalla pelottavan oloisia naisia. Hämäläisen siis hyväksyn itse, mutta osin vain siksi, koska Toivanen ei ollut saatavilla. Samoin tosiaan hyväksyn Iina Kuustosen mukanaolon, mutta vain siksi kun Krista Kosonen ei ole mukana..