Pidän itseäni huumorin ystävänä jopa huonon, mutta kumpikaan ei uponnut.Hahmosta Tökällekin pojot kyllä. Matti ja Teppokin pisti hieman hörähtämään.
Pidän itseäni huumorin ystävänä jopa huonon, mutta kumpikaan ei uponnut.Hahmosta Tökällekin pojot kyllä. Matti ja Teppokin pisti hieman hörähtämään.
Pidän itseäni huumorin ystävänä jopa huonon, mutta kumpikaan ei uponnut.
Ihan hyvä. Auto-Sepon jälkeen kakkonen. Muut ei iskenyt.No nyt :D Folke paras näistä hahmoista.
Pidän itseäni huumorin ystävänä jopa huonon, mutta kumpikaan ei uponnut.
Itse olen kyllä nauranut ja tykkännytkin ohjelmasta. Vimeisin erikoiskausi ja sitä edellinen eivät vaan ole uponneet. Ja tämä oli samaa paria poikkeusta lukuunottamatta.Putous on jollain tavalla mystinen ohjelma. Siinä on hyvin harvoin oikeasti hauskoja sketsejä. Sitäkin enemmän siinä on lähinnä myötähäpeää aiheuttavia pläjäyksiä. Silti iso joukko suomalaisia seuraa sitä säännöllisesti, ja ihan vain todetakseen, että vaikka edelliset kaudet olivat paskoja, niin nyt on ylivoimaisesti huonoin kausi tähän asti.
Itsekin kuulun jostain syystä tähän joukkoon. Ja syytä en tiedä itsekään. Normaalisti vältän tällaista toimintaa yli kaiken.
Itsekin kuulun jostain syystä tähän joukkoon. Ja syytä en tiedä itsekään. Normaalisti vältän tällaista toimintaa yli kaiken.
Itse olen kyllä nauranut ja tykkännytkin ohjelmasta. Vimeisin erikoiskausi ja sitä edellinen eivät vaan ole uponneet. Ja tämä oli samaa paria poikkeusta lukuunottamatta.
Kummelikin kyllä romahti jo viimeisinä vuosinaan. Alivuokralainen oli vaisu, V hirveä ja Gaala hirvittävän karmaiseva.Haluan kummelit ja muut legendaariset sarjat takaisin, tai ainakin samanlaista komediaa, mutta ongelma on se, että mielensäpahottajien takia hyvää komediaa ei saa tehdä enää.
Joo, kaikki loukkaa jotain. Harmi.Iha järkyttävää paskaa.
Haluan kummelit ja muut legendaariset sarjat takaisin, tai ainakin samanlaista komediaa, mutta ongelma on se, että mielensäpahottajien takia hyvää komediaa ei saa tehdä enää.
Kummelikin kyllä romahti jo viimeisinä vuosinaan. Alivuokralainen oli vaisu, V hirveä ja Gaala hirvittävän karmaiseva.
Putous ei eroa mitenkään muusta sketsiviihteestä: juttu kestää aikansa, ja se aika on koittanut jo muutama kausi sitten. Mutta niin kauan kun vetää yleisöä monta sataa tuhatta, ohjelma jatkuu. Ei siinä mitään, pakko jonkun on tuolle nauraa, se ei ole minulta pois.
Toi isä-poika-lätkähomma oli ihan hauska.
Joo ei niitä saa tehdä kun vanhojakin sketsejään jo anteeksi pyytelevät. Siinä vaiheessa tämä viimeistään alkoi mennä läskiksi.Joo ymmärrän pointtisi, viimesimmät kummeli elokuvat eivät todellakaan olleet hyviä.
Mutta tarkotin lähinnä sitä, että haluan takaisin sen ajan, kun sai tehdä komediaa/sketsejä kaikista ja kaikesta, se on vaan mahdottomuus nykyaikana,
About joka toisessa maikkarin ohjelmassa sekä jokaisella mainoskatkolla mainoskasvona tällä hetkellä.Annetaan sen verran posia, että tämä Strandberg veti aika hyvin ja luontevasti juontajana, joten hänellä voi olla tuossa roolissa ihan valoisa tulevaisuus edessä. Minulle aika tuntematon nimi, joten hän ei ole ilmeisesti paljon muissa tv-ohjelmissa pyörinyt kuin Putouksessa? Parin vuoden päästä tilanne on varmaan vähän erilainen.