Tuohan siinä Ankeisessa juuri on hauskaa. Eihän hän kisaa voittamaan tule, mutta silti tämän kauden paras hahmo selvästi.Aina Ankeinen on tylsä ja depressiivinen hahmo joka sitä samaa kehää vetää ympäri eikä mikään muutu.
Paavikainen on kyllä viimeisen päälle luonne/karaktäärinäyttelijä, aina jonkin viinaan menevän mutta silti symppiksen retkun roolissa. Eikä osaa näemmä siitä irrottautua silloinkaan, kun saa itse kehitellä itselleen hahmon
Ihmettelen Ankeisen suosiota siitä syystä, kun minulle tulee mieleen niin vahvasti aiemmin nähty Niemisen Veli Sikiö, joka myös oli negatiivinen ja "halusi" pois kisasta. Toisaalta, melkein jokaisessa hahmossa alkaa olla jo jotain tuttua aiemmilta kausilta.
En ole koskaan aiemmin seurannut Putousta. Muutamia sketsejä toki olen nähnyt + tunnen tunnetuimmat hahmot, siis munamiehet ja luttiset. Nyt olen kuitenkin tallentanut 2 edellistä jaksoa pelkästään tämän Ankeisen takia. Aivan uskomatonta settiä mun mielestä. Hieno näyttelijä, joka on meikää nuorempi, mutta vetää hienosti nuo kaikki Kekkosen hautajaiset, kopit, sypit ja kauppa-autot, joita ei voi itse muistaa. Tämähän on jo nyt aivan klassikko suomalaisessa huumoriskenessä.
Ei kait Hämäläinen mikään Putous-porukan löytö ole, sillä hän nousi julkisuuteen Villi kortti -ohjelma panelistina. Nyt toki noussut ison profiilin nimeksi, katsojaluvuissa Putous pyyhkii lattiaa VK:lla.On kyllä kiistatta melkoinen löytö tuotannolta tämä Pilvi Hämäläinen, miten onkin kaivettu jostain Kokkolan kaupunginteatterista tällainen?
Tuskin aukeaisi, mutta itse ainakin nauraisin. Joka ilta voisi myös analysoida seuraavaa vastustajaa tyyliin "Joukkue X on hyvin liikkuva ja luisteleva joukkue". Tappion tullessa antaisi viiltävän syväanalyysin: "Pelattiin tosi hyvä peli ja en minä oikein tiedä mitä oltaisiin voitu tehdä erillä tavalla tai mitä vastustaja teki paremmin."Noin hahmoista muuten, niin jääkiekkovalmentaja voisi olla herkullinen rooli jollekin. Hokemakin olisi jo valmiina: "Anna sakkoa, anna sakkoa saat...", tai "Missä se otteluvalvoja on?" Tosin aukeisiko nämä suuremmalle yleisölle.
Ja tarvittaessa, "eikö meinaa Salmiselta haastattelu onnistua? Yhyhyhyhy". Putoisin sohvalta lattialle nauramaan. Tuo olisi huikea hahmo.Tuskin aukeaisi, mutta itse ainakin nauraisin. Joka ilta voisi myös analysoida seuraavaa vastustajaa tyyliin "Joukkue X on hyvin liikkuva ja luisteleva joukkue". Tappion tullessa antaisi viiltävän syväanalyysin: "Pelattiin tosi hyvä peli ja en minä oikein tiedä mitä oltaisiin voitu tehdä erillä tavalla tai mitä vastustaja teki paremmin."
Jos katsojaluvut pyörivät miljoonassa, niin luulisi että ainakin osaa heistä sarjassa tapahtuvat asiat naurattavat. Ja tarvitseeko oikeasti ihmetellä miksi sarjaa jatketaan, kun katsojaluvut ovat huippuluokkaa?Miten ne tätäki paska formaattia jaksaa vielä pyörittää? Siis niin turha ja kulunu ohjelma kun olla ja voi. Ne sketsihahmotkin aiheuttaa enemmänkin myötähäpeää. Naurattaako tämä ohjelma oikeasti jotakuta? Ei ymmärrä..
Mikko Penttilän takia voisin pari pätkää kurkata. Hänen Trump-vetonsa hymyilytti sen verran.
Jos katsojaluvut pyörivät miljoonassa, niin luulisi että ainakin osaa heistä sarjassa tapahtuvat asiat naurattavat. Ja tarvitseeko oikeasti ihmetellä miksi sarjaa jatketaan, kun katsojaluvut ovat huippuluokkaa?
Itse jaksan varmaan katsoa ekan jakson.
Jäätävää, miten joku jaksaa meuhkata kuinka joku televisio-ohjelma on paska. Jätä katsomatta ja anna niiden katsoa jotka ohjelmasta nauttii. Mitä se sinulta on pois?Se tässä ihmetyttääkin että miten tuollaisella skeidalla voi olla tuollaiset katsojaluvut? Melko vähissä alka olemaan vitsit sun muut muka hassunhauskat jutut. Sitte siellä on Roope Salminen ja joku vitun orkesteri varmaan rämpyttämässä. Menis kyllä tuonne vitutus ketjuunki heittämällä koko ohjelma.