Ei osunut. Jos oisit lukenut tarkasti, niin tietäisit.
No yritin hassutellen viitata muistiisi ja tietoosi tuon sketsin kautta.
Ei osunut. Jos oisit lukenut tarkasti, niin tietäisit.
Taidan edelleen jatkaa sillä nololla linjalla, ettei tämä ole niin huonoa ollenkaan kuin mitä laajalti ajatellaan - en nyt nähnyt kuin pari roolihahmo-esitystä (se lottapukuinen Narvan marssi -säestyksellä esitetty sketsi oli väläyksittäin sangen brilliantti) ja sitten Väinämöis-sketsin mikä oli aidosti hauska (joskin vaati jonkin verran Suomen kulttuurihistorian tuntemusta). Tämä formaatti edes muutamalla hyvälllä väläyksellä pesee selkeästi vastaavat kotimaiset kilpailijansa.
Narvan Marssi toimii aina ja iänkaikkisesti.
Laitetaan nyt pari sanaa.
Ensiksi tuo Hansvilivilimikälie. Ehkä huonoin hahmo koko Putouksen historiassa. En ymmärrä. Isä Nitro. En ymmärrä mitä hauskaa siinäkään on. Hehheh en tunne Jeesusta. Tosi hauskaa hei.
Abdul Tuisku on aivan huikea. Ajankohtainen ja läpät minuun ja kovaa. Voittaa koko roskan. Ankeinen on myös viihdyttävä, mutta voi olla liian outo voittoon asti.
Ja Roope. On se ihana<3 pakko sanoa. Mutta tosi epäammattimaista hihitellä noille vitseille tuolla. Hyihyi!
Mikä tuossa Abdul Tuiskussa naurattaa? Itselleni ei avaudu kyllä lainkaan. Haluaisin nauraa mutta ei vaan pysty. Ankeinen on omassa kastissaan tuossa kisassa.
Kädessä on MOLO! Se on aina kovana. Siinä ehkä hauskin heitto Hansvilivililtä. Muuten tuo hahmo jäi etäiseksi ja ymmärrän kyllä miksi hahmo putosi. Isä Nitro on hauska hahmo. Vähän Munamiestä, hieman Usko Eeverttiä mukana ja lisänä oma salainen mausteensa. Mulle Isä Nitro hahmona toimii. Sen sijaan mä en ymmärrä mitä hauskaa tuossa ankeassa mummelissa on joka selkeästi haluaa hautaan ja pois hahmokisasta. Se huumori ei mulle uppoa ollenkaan. Tuisku on kyllä hyvin kehitetty hahmo.Laitetaan nyt pari sanaa.
Ensiksi tuo Hansvilivilimikälie. Ehkä huonoin hahmo koko Putouksen historiassa. En ymmärrä. Isä Nitro. En ymmärrä mitä hauskaa siinäkään on. Hehheh en tunne Jeesusta. Tosi hauskaa hei.
Abdul Tuisku on aivan huikea. Ajankohtainen ja läpät iskee minuun ja kovaa. Voittaa koko roskan. Ankeinen on myös viihdyttävä, mutta voi olla liian outo voittoon asti.
Ja Roope. On se ihana<3 pakko sanoa. Mutta tosi epäammattimaista hihitellä noille vitseille tuolla. Hyihyi!
Shamaani Pusutin ja Piia Potka olivat monta kertaa huonompia. En muista hymähtäneeni kertaakaan noille kahdelle, karvakasalle sentään jokusen kerran.Ensiksi tuo Hansvilivilimikälie. Ehkä huonoin hahmo koko Putouksen historiassa.
Mä jotenkin tykkäsin Hansvilivilistä. Eihän siinä mitään järkeä ollut, mutta ihan symppis hahmo. Sen sijaan se Slaikka Gustafsson remake, mikä nyt onkaan, on täydellisen epähauska ja nähty. Kummallista koska se paksu poika oli esimerkiksi Tulikokeessa ylivoimaisesti paras.
Yhden jakson otannalla erittäin ärsyttävä hahmo. Tuo rasittavuus tosin varmasti puree äänestävään yleisöön. Tuohan on tehty erittäin "oikein" ajatellen esim. teini-ikäisiä. Hahmosta on varmasti helppo tehdä ilmiö, mutta mitään hauskaa tuossa en nähnyt.Minusta tuo Tuisku on lähinnä rasittava, nyt on kolmeen jaksoon nähty yksi hyvä juttu (tuo biisi viimeksi). En kanssa pysty ymmärtämään mitä ihmiset tuossa näkee.
@PataJaska annas vinkkiä, kuk tippuu seuraavana. Osumatarkkuutta näyttää löytyvän. Paukutan vähän vetoa sisään. Itse veikkaisin, että ratiomies tippuu seuraavana. Kuten siskollansakin, niin hyvä idea, mutta hahmo kiertää jo nyt pahasti ympyrää.
Ankeinen toki omastakin mielestä selvästi paras. Enkeli ja Tuisku selkeästi paskimmat. Muutenkin tuo Kokanderin on aika mälsä.