Punttisalilla kävijät/bodausta harrastavat

  • 916 594
  • 4 652
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Minkälainen on teikäläisen yksijakoinen treeni? Ja kauanko on palautukset sarjojen välissä? Itsekkin tätä yksijakoista yritän toteuttaa.

Ite oisin nimittäin tällaisella treenillä tänään menossa salille, mutta pitäiskö tähän nyt sitten lisätä jotain, että onko tässä liian vähän työtä?

Trap bar Maastaveto 4X6
Vauhtipunnerrus 4X7
Jalkaprässi 4X10
Ajanpuutteen vuoksi treenini ovat intensiivisiä. Alkuverkkana hölkkään salille 5 min., dynaamiset avaukset 5 min. ja hommiin. Käytännössä aina liikepareina. Esimerkiksi treeni voisi olla 1.pari: kyykky + leuat, 2: sjmv + Dippi, 3: pystäri + vatsa. Joskus päälle joku hauis + ojentajasetti liikeparina sekin. Liikeparissa palautus 1-2,5 min, riippuen onko iso liike vai pikku liike. Treenin aikana ei someteta, jutella mukavia tms. vaan treenataan ja keskitytään seuraavaan sarjaan.
 

Pulakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Panthers
Minä teen yksijakoista ja treenit kestävät sen tunnin. Jos tykkäät niitä pikkuliikkeitä tehdä ja JOS kehitystä tulee niin miksi epäilet mitään? Jatka siis tuolla.
Ajattelin, että näkeekö tossa joku jotakin väärää/korjattavaa :) Luulen, että vedän tuolla ohjelmalla nyt kesän loppuun ja katsotaan sitten palaanko takaisin crossfitin pariin.
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajattelin, että näkeekö tossa joku jotakin väärää/korjattavaa :) Luulen, että vedän tuolla ohjelmalla nyt kesän loppuun ja katsotaan sitten palaanko takaisin crossfitin pariin.
Jos kehitystä tulee, niin eiköhän silloin olla aikalailla oikeilla raiteilla.

Jos/kun kehitys laantuu tai pysähtyy, niin sitten kannattaa taas muuttaa jotain. Lopulta kokeilemalla ja hakemalla löytyy se, mikä omalle kropalle ja sen hetkiselle tilanteelle sopii parhaiten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös