suuris kirjoitti."Muutaman kerran meinasi palaa hihat, kun pogoillessa jotkut eivät keskittyneet itse asiaan, vaan tönivät toisiaan kohti pogoilijoita. Onhan se varmasti perkeleen kivaa katsoa kun kaveri osuu ihmislaumaan, mutta kyllä sitä osumia pogoilijat saavat toisistaankin. Kaverin käyttäminen keilapallona ei ole pogoilun tarkoitus. Varsinkaan, jos ei itse sinne sekaan uskaltaudu. :-P Mennyt mikä mennyt"
Et sitten näköjään ole koskaan käynyt hc-keikoilla? Itse pidän rajummasta tanssimisesta, ja hc-keikoilla on yleensä aika "kickboxing" meininkiä. Mutta punkkikeikoilla on yleensä luonnollisesti vaisumpi ja kevyempi meininki.Eikä Between Us ainakaan minuun korvaani kovin raskasta musaa ollut. Perus old school hardcorea ehkä vähän nykyaikaisemmilla melodioilla, ihan ok kuitenkin.
Evilsons oli livenä hyvä kuten yleensä. VOAG oli kuitenkin illan paras, todella hyvä livepändi! Randy sen sijaan oli melkoinen pettymys; tyyliä on vaihdettu trendien mukaan niin vaatteilta kuin musaltakin. Milloin vaihtuu Randyn tyyli seuraavaan trendiin?
Mutta seuraavaksi odotetaankin kesäksi kunnon Hardcorea, kun heinäkuussä peräkkäisinä viikkoina tulee Blood For Blood ja Shai Hulud.