Punk-nurkka

  • 119 966
  • 771

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Bad Religionin keikan biisilista

Ei kai tässä ole koko settilista? Ei ne noin vähän biisejä voinu soittaa...

Ja jos tämän saisi oikeaan järjestykseen niin olis kova...


Fuck armageddon….this is hell
Supersonic
Prove it
21st century digital boy
No control
I want to conquer the world
Sinister Rouge
The Empire strikes first
Epiphany
Sorrow
Infected
American Jesus
Recipe for hate
Atomic garden
God’s love
Best for you
Anesthesia
Kyoto now
Punk rock song
Along the way
Generator
Can't stop it

p.s. Kuka sai Jayn ja Gregin koskettamat gig-worn rintaliivit? :D

edit: yks piisi lisää
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tuota biisilistaa pohdin minäkin. Everton sen varmaan tietää ;-)

Viisi eka biisiä olivat mielestäni tässä järjestyksessä

Fuck Armageddon...
Supersonic
No Control
Prove it
Sinister Rouge

Tämän jälken joku vanhempi biisi (I want to Conquer the world?)ja sitten The Empire. Kyoto nowkin tuli ennen puoltaväliä.

Viisi vikaa taas mielestäni Atomic Garden, 21st Century, Along the way, American Jesus ja Punk Rock Song. Siitä vaan muokkailemaan Cairns ;-)

God's Loven jälkeen tuli toinen uusi biisi, eikö? Se puuttuu tuosta Cairnsin listalta. 4 uutta biisiähän tuli eli GL, Sinister Rouge,nimibiisi + 1. Silti tosta puuttuu mun mielestä vielä joku biisi. Mutta en kyllä osaa sanoa mikä. Se missä lauletaan kertsissä Insanity, mikä sen biisin nimi on?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Nikke
Tuota biisilistaa pohdin minäkin. Everton sen varmaan tietää ;-)

(...)

Silti tosta puuttuu mun mielestä vielä joku biisi. Mutta en kyllä osaa sanoa mikä. Se missä lauletaan kertsissä Insanity, mikä sen biisin nimi on?


Ei tiedä. Sen verran kuumat tunnelmat oli, ettei aivot kaikkea rekisteröineet. Olisi kai pitänyt tehdä muistiinpanoja :-) Jumalavita, että tulikin kyllä hiki. Anesthesian aikana tuntui kyllä happi loppuvan pomppiessa. Niin kai muiltakin, sillä aivan eturintamassakin sai olla parin ekan biisin jälkeen ilman vastaanotettuja iskuja.

Pitää kai plärätä vielä levyt läpi, kunhan täältä Ruuhka-Suomen tuntumassa kotiin selviää. Sanity on kuitenkin se eilen soinut biisi, jonka nimeä Nikke yllä haki. Lisäksi muistelisin elävästi kuulleeni aika loppuvaiheessa myös We're only gonna dien. Tai sitten se oli Do what you want, jompi kumpi kuitenkin on tuohion listaan lisättävä.


Nosturissa olin siis ekaa kertaa. Plussia ja miinuksia on jaettava, mutta sitten myöhemmin paremmalla ajalla. Mukaan tarttui It's time to turn the tide -paita. Mahtoivatko muut ehtiä ostamaan, Suomeen tuodut vaivaiset 200 rääsyä kun olivat kuulemma loppuneet varsin pian.
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Viestin lähetti Nikke
God's Loven jälkeen tuli toinen uusi biisi, eikö? Se puuttuu tuosta Cairnsin listalta. 4 uutta biisiähän tuli eli GL, Sinister Rouge,nimibiisi + 1. Silti tosta puuttuu mun mielestä vielä joku biisi. Mutta en kyllä osaa sanoa mikä. Se missä lauletaan kertsissä Insanity, mikä sen biisin nimi on?
Los Angeles is Burning taisi tulla jos en nyt ihan väärin muista...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Fuck armageddon….this is hell
Supersonic
Prove it
21st century digital boy
No control
I want to conquer the world
Sinister Rouge
The Empire strikes first
Epiphany
Sorrow
Infected
American Jesus
Recipe for hate
Atomic garden
God’s love
Best for you
Anesthesia
Kyoto now
Punk rock song
Along the way
Generator
Can't stop it
No control
Los Angeles is burning
Do what you want
Sanity

Mielestäni Prove It ei tullut kuin vasta keskivaiheilla!? Ei ainakaan viiden ekan biisin rutistuksen aikana..

Pakilasta Vallilaan siirtynyt rumpalipoika olisi kyllä soittanut Brooksia tiukemmin ;)
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Viestin lähetti Cairns
Pakilasta Vallilaan siirtynyt rumpalipoika olisi kyllä soittanut Brooksia tiukemmin ;)
Taitaa kaveri vaan olla vähän ruosteessa, mutta hyvinhän se Brooks pärjäsi. ;)
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Sanitya hain, ja Do what you want tuli myös. Olisko Kyoto now tullut heti neljäntenä. Tai siis näin paljosta olen 100% varma biisilistan alusta:

Fuck Armageddon
Supersonic
No Control
Joku PTOB-biisi
Sinister Rouge

Kaverin kanssa nimittäin kuunneltiin tuota PTOB-levyä ennen keikkaa. Ja naurettiin Sinister Rougea ennen että tuleeko tässä pitkään aina klassikko, biisi PTOB:ltä, klassikko, biisi PTOBltä. No, se leikki loppui sitten siihen. infectedin jälken tuli se 2 uuden biisi setti eli God's Love ja Los Angeles is Burning.

Ei tämä varmaan Cairnsin veikkausta lähempänä ole mutta jotain tähän suuntaan on mun veikkaus.

Fuck armageddon….this is hell
Supersonic
No control
Kyoto now
Sinister Rouge
I want to conquer the world
The Empire strikes first
Anesthesia
Prove it
Infected
God’s love
Los Angeles is burning
Epiphany
Sanity
Recipe for hate
Sorrow
Best for you
Generator
Can't stop it
Do what you want
Atomic garden
21st century digital boy
Along the way
American Jesus
Punk rock song

Edit: eipä tullut paitaa ostettua. Tuo "They'll do what the president tells them to" tjsp oli kyllä mietinnän alla. Mun Stranger than Fiction European Tour - paita saa vielä kelvata.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ne jatkislaiset joilla on mircci tai msn messenger saavat minulta nyt pari vanhempaa miksattua demobiisiä L.A.M.F.ilta jos niin haluavat.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viestin lähetti Cairns
Ne jatkislaiset joilla on mircci tai msn messenger saavat minulta nyt pari vanhempaa miksattua demobiisiä L.A.M.F.ilta jos niin haluavat.

Kyllä haluaa! biisiä vaan tulemaan. Itselläni on sekä Mirc, että Messenger. Miten haluat toimia?

Ja sitten Bad Religioniin. Oli aikamoinen rypistys herroilta. Itse olin ylhäällä kahden kaverini kanssa. Pogoilemassa olisi todennäköisesti oltu, mutta kaveria ei jätetä ja yhdellä oli tällä kertaa jalka paskana ja kepit mukana. Pogoa sitten siinä. Hyvän setin soittivat. Sekoitus uutta sekä vanhaa niin kuin pitääkin.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Cairns
Ne jatkislaiset joilla on mircci tai msn messenger saavat minulta nyt pari vanhempaa miksattua demobiisiä L.A.M.F.ilta jos niin haluavat.

Peesaan Juippia, eli ircci löytyy, seuraava askel?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
ircissä olen nimellä Boogaard heittäkää läppää

kiltit moderaattorit, anteeksi tämä huolimaton chattailu, olen sentään punkkari ja oon anarkistinen ku rikon vähäsen sääntöjä... <3
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pakko vielä palailla torstaille...

Viestin lähetti Nikke
Edit: eipä tullut paitaa ostettua. Tuo "They'll do what the president tells them to" tjsp oli kyllä mietinnän alla. Mun Stranger than Fiction European Tour - paita saa vielä kelvata.

Perskules, ollaan sitten oltu ihan samiksia. Varsinkin jos sullakin on tuo "aivopaita" päällä ollut. Itse asiassa seuralaiseni olikin jossain vaiheessa luullut jotain toista minuksi. Harvemmin muuten noita paitoja missään näkee, olisinkohan kertaalleen Provinssissa bongannut joltain samanlaisen pukineen. Pakko muuten vähän kehaista, että sain tuosta ostamastani paidasta vieläpä halvennusta: 13 eurolla. Kaverilta oli vaihtorahat lopussa, joten oli vielä varsin tyytyväinen saadessaan "tasarahan" pienempänä.


Keikkahan oli erinomainen. Yhdyn kyllä edellisiin puhujiin siitä, että lopetusbiisin valinnassa arvostelukyky oli ukoilla pettänyt pahasti. Mutta muuten ei kai suuremmin voi setin sisällöstä urputtaa. Onhan selvää, että kun kyseessä on noin laaja tuotanto ei kaikkien suosikkeja voi millään soittaa. Mutta riittävästi tuli helmiä minun makuuni ja kammotus Raise Your Voicea ei edes harkittu soitettavan. Oli kyllä lyhin BR-keikkani, tunti ja 20 minsaa. Tavan keikoilla laulu on aina raikanut vähintään sen puolitoista tuntia. Vaan kuten Cairnsin listauksista huomaa, niin ehtihän siinä viisun jos toisenkin veivata. Ja välisppikitkin oli tavallista harvemmassa ja lyhyempiä, varsinkin keikan alussa. Eikä kai kunto katsomossakaan olisi paljon enempää kestänyt.

Nosturi oli pienempi paikka kuin kuvittelin. Varsin mukava, mutta muutama kummastuksen aihe. Ensinnäkin se kuumuus. Ihme, että mestan annettiin olla niin kauan ennen kunnon tuuletusta. Ja sitten kun röörit avattiin, seisoin hiestä märkänä juuri puhaltimen alla. Ihme kyllä, kestonuhailijanakin säästyin kipeäksi tulemisen riemulta. Lisää nurinaa on annettava uloskäynnistä. Salistako todellakin pääsee vain niitä yksiä portaita pitkin? Ja samassa narikkajono. Kylähän siinä sai varmaan kymmenisen minuuttia odotella.

Bändihän oli taattu oma itsensä. Harvan noin suositun bändin kitaristi, varsinkin jos on yhtä pienikokoinen kuin herra Hetson, viitsii kävellä siellä muun joukon seassa kaikessa rauhassa ennen keikkaa. Ja moikata takaisin kaikille. Toisaalta harmittaa, etten uskaltautunut miehen puheille. Ehkä parempi kuitenkin näin, tuli sönkättyä sille paitamyyjälle jo ihan riittävästi. Pienoinen pettymys, vaikkakin odotettua olikin, oli se ettei Mr.Brett mukana ollut. Harmi. Jay oli kyllä huippuvireessä. Tuo Brooks-mieskin täytti paikkansa ihan ookoo, vaikka Anesthesiassa joutuikin kai vetelemään vähän mutkia suoraksi.

Hieno bändi. Hieno keikka. Ja valitettavasti taitaa olla niin, ettei BR:n sanoitukset menetä koskaan ajankohtaisuuttaan. Innolla odottelen uutta levyä, sillä juuri tuo Sinister Rouge kuulosti helevetin hyvältä. Joku toinen uusista oli kyllä vastaavasti melko lössö.
 

FireHawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, Anaheim Ducks
Kyllä!! Aivan loistavaa!! Neljän pitkän odotusvuoden jälkeen se tapahtui! Oli kyllä aivan uskomattoman hyvä keikka, ei voi muuta sanoa. Eturivissä tottakai tämäkin sälli seisoskeli, kuinkas muuten.

Siitä setti listasta sen verran, että kaveri sai aidon listan sieltä lavalta joten tässä se tulee:

FUCK ARMAGEDDON
SUPERSONIC
NO CONTROL
KYOTO NOW
SINISTER ROUGE
LOS ANGELES IS BURNING
PROVE IT
ANASTHESIA (näin siinä listassa todellakin lukee)
RECIPE FOR HATE
SANITY
I WANT TO CONQUER THE WORLD
EPIPHANY
E.M.P.I.R.E.
ALL THERE IS
CAN'T STOP IT
ATOMIC GARDEN
GOD'S LOVE
DO WHAT YOU WANT
BEST FOR YOU
INFECTED
GENERATOR
ONLY GONNA DIE
SORROW
DIGITAL BOY
AMERICAN JESUS
PUNK ROCK SONG

Toivottavasti BR tulee suomeen uudestaan. Noille keikoille on pakko päästä!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Nyt tuli frendin kanssa kinaa.
Siis kertokaa please, että muistanko minä oikein - ovatko nämä KUMMATKIN jo kuolleet:

- Dee Dee Ramone
- Joey Ramone

??
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Predator
Nyt tuli frendin kanssa kinaa.
Siis kertokaa please, että muistanko minä oikein - ovatko nämä KUMMATKIN jo kuolleet:

- Dee Dee Ramone
- Joey Ramone

??
Joey 1951-2001
Dee Dee 1952-2002
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti BigRedBob
Joey 1951-2001
Dee Dee 1952-2002

Kiitos tiedosta, voitin just tämän lauantain ensimmäisen vetoni!

Siis "veljeksistä" on vielä kaksi elossa?

Jännä mielleyhtymä muuten, aina kun jokuu sanoo ääneen bändin nimen Ramones, niin minulle tulee ekana mieleen Conversen koristossut ja sen jälkeen leffa Uinu uinu lemmikkini... asiaan perehtyneet varmaan tietävät miksi näin?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Predator
Siis "veljeksistä" on vielä kaksi elossa?

No, veljiähän on enemmänkin...

C.J. Ramone
Johnny Ramone
Marky Ramone
Tommy Ramone
Clem Ramone (pari hassua keikkaa bändin kanssa)
Richie Ramone
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Cairns
No, veljiähän on enemmänkin...

C.J. Ramone
Johnny Ramone
Marky Ramone
Tommy Ramone
Clem Ramone (pari hassua keikkaa bändin kanssa)
Richie Ramone

... ai niitä on noin iso lauma?

Mutta tiedätkös sinä, miksi minun mieleeni Ramonesista tulee leffa Uinu uinu lemmikkini? Tuohan siis on elokuvaversio Stephen Kingin kauhuromaanista Pet Sematary... mutta miten se liittyy ilmiöön nimeltä Ramones?
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Stephen King on tunnetusti kova Ramones diggari..
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Predator
Mutta tiedätkös sinä, miksi minun mieleeni Ramonesista tulee leffa Uinu uinu lemmikkini? Tuohan siis on elokuvaversio Stephen Kingin kauhuromaanista Pet Sematary... mutta miten se liittyy ilmiöön nimeltä Ramones?

Vai vielä pitäisi jonkun tietää, mitä Predan päässä liikkuu. Varmaan koukkaat tuon Ramonesin jonkun olutmerkin, tissitädin ja Penan faxin kautta leffaan...

Tai sitten vaan ihan yksinkertaisesti siksi, että leffassa soi Ramones ja kirjassakin yhden henkilön (jonka nimi nyt sitten jäi Kirjallisuusvisassa hivenen auki) päässä soipi kokoajan Hey Ho, Let's Go!"



Ja FireHawkilta saatiin sitten varmaan (melkeistä) paikkansapitävä lista. Eikös se mennyt juuri niin, että soittivat sovitun mukaan, vaikka Graffin koittikin vastaan vängätä? Kuitenkin vaan melkeistä siksi, että Along The Way puuttuu. Vai tarkoittaisiko tuo All There Is sitten sitä? Ja soittivat siis myös We're Only Gonna Die:n, kuten varovasti uumoilinkin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viestin lähetti Predator
... ai niitä on noin iso lauma?

Mutta tiedätkös sinä, miksi minun mieleeni Ramonesista tulee leffa Uinu uinu lemmikkini? Tuohan siis on elokuvaversio Stephen Kingin kauhuromaanista Pet Sematary... mutta miten se liittyy ilmiöön nimeltä Ramones?

Elokuvassahan soi Ramojen yksi tunnetuimpia biisejä eli pet sematary. Ja niistä tennareista kyllä tuntee ramorokkarin! Itsehän en muuta käytäkkään paitsi talvella. Muuten voisi varpaat jäätyä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti jesse72
Stephen King on tunnetusti kova Ramones diggari..

Juu juu, niin on - mutta miks JUST toi tietty elokuva? Olen erittäin pettynyt jos punk-fanit eivät edes ole tuota rainaa nähneet, eivätkä kenties sen takia nyt tiedä mitä minä tässä uhoan? Camoon! Tosin, sitten kun/jos joku tähän vastauksen tietää, niin laittakaa ihmeessä varoitus sen vastauksenne mukaan, että mukana tule "pahaa spoileria niille jotka eivät vieläkään ole tuota rainaa nähneet"....
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Everton
Vai vielä pitäisi jonkun tietää, mitä Predan päässä liikkuu. Varmaan koukkaat tuon Ramonesin jonkun olutmerkin, tissitädin ja Penan faxin kautta leffaan...


Eipäs nyt olla noin katkeraa poikaa, vaikka järjestämässäni WW-II nippelöinnissä putositkin kesälomille... ehe ehe, viddu mä olen vidsikäs.

Eikun siis kyseessä on tuon kyseisen elokuvan traagisin kohtaus... sitä minä haen. Tietysti toisaalta mielipidekysymys, mutta so not.

edit: jumantspuikkeli, tein tästäkin ketjusta trivian, anteeksi...
 
Viestin lähetti Predator
Eikun siis kyseessä on tuon kyseisen elokuvan traagisin kohtaus... sitä minä haen. Tietysti toisaalta mielipidekysymys, mutta so not.

edit: jumantspuikkeli, tein tästäkin ketjusta trivian, anteeksi...

Haetsä nyt sitä missä kersa jää rekan alle ja taustalla soi sheena is a punk rocker? Vai hä? Vai oliko ees sama leffa? Mikä maa mikä valuutta?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Predator
Eipäs nyt olla noin katkeraa poikaa, vaikka järjestämässäni WW-II nippelöinnissä putositkin kesälomille... ehe ehe, viddu mä olen vidsikäs.

Eikun siis kyseessä on tuon kyseisen elokuvan traagisin kohtaus... sitä minä haen. Tietysti toisaalta mielipidekysymys, mutta so not.

Uinu Uinu Lemmikkini 2:sessa soi lopussa ainakin Ramonesin Poison Heart?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös