Sopii hyvin ainakin allekirjoittaneelle. Nim. Liput jo taskussa.Viestin lähetti Cairns
Ne Jatkoaikalaiset jotka tulevat religionin keikalle, tehdään miitti ennen keikkaa!
Jep, se huomattiin Ruissalossa ;-)Viestin lähetti Everton
Näemme siis Nosturissa. Mitään miittiä meikkiksen ei tosin kannattane etukäteen sopia. Ruisrockissakin myöhästyin noin kolmella tunnilla :-)
Viestin lähetti Rok
Ottakaahan te paikalle menijät rysäyksestä kaikki ilo irti!
Onhan se näinkin. Itsekkin kyllä mielummin klubilla katson bändin kuin bändin, mutta jotenkin viime vuosina monet bändit on tullut nähtyä nimenomaan festareilla. Jos vaan joku niitä Punk-klubi keikkoja järjestää niin varmasti olen paikalla.Viestin lähetti breakin
Toivottavasti näemme mieluummin punk-bändejä heittämässä klubi-keikkoja Suomessa kuin että ne soittaisivat jossain festareilla. Minua ei juuri festarit kiinnosta, joten tuntuu turhalta maksaa kallis festarilippu jonkun punk-bändin takia, joka kuitenkin heittäisi klubikeikan jollain kymmenellä eurolla.
Viestin lähetti suuris
In Close-Up We Trust:
Randy (SWE)
Voice Of A Generation (SWE)
Between Us (SWE)
Evilsons
Eli aivan loistava keikka on taas tulossa!
Toivotaan tosiaan että tulisi porukkaa! Kaikki ottaa sitten vähintään kaksi kaveria mukaan, niin saadaan kunnon pitti aikaiseksi! Randyn olen nyt kaksi kertaa nähnyt ja voin sanoa että parempaa live-bändiä saa hakea!Viestin lähetti Lint
Kyllä kyllä, hienoa settiä luvassa. Toivottavasti Tavastia saadaan yhtä täyteen kuin taannoisessa Bombshell Rocks, No Shame, Disco Ensemble ym. hässäkässa. Meiniki oli mainio ja tunnelma korkealla.
Itse muistan nähneeni Randyn livenä vain kerran, paikkana Uumajan Galaxen-nuorisokompleksissa, eikä ainakaan tuolla keikalla olisi ollut musiikkityylillä tai millään muullakaan mitään väliä. Aivan tajuton meininki.Viestin lähetti breakin
Jos saan, Joey Kocur26, kysyä missä olet nähnyt Randyn livenä? Niillä muutaman vuoden takaisilla Oranssin keikoilla?
Randyhän on aika paljon muuttanut tyyliä niistä vanhoista skedepunk ajoistaan ja soittaa nykyään rokimpaa kamaa. vaikuttaako tämä sitten live esiintymiseen tai soittavatko edes vanhoja skede punk biisejä?
Jesh! Itse tulen katsomaan näillä näkymin vain pelkän pitkäaikaissuosikin SOIA:n.Viestin lähetti breakin
Ja tänään siis Hardcorea katsomaan Nosturiin. Sick Of It All & Most precious Blood( usa) ja suomen Endstand ja Bolt.
Joo,olen tosiaan oranssilla nähnyt vuonna 98 ja viime kesänä Tukholmassa. Bändi on mennyt tosiaan rokimpaan suuntaan, mutta eiköhän sieltä se punk paista kuitenkin läpi.Viestin lähetti breakin
Jos saan, Joey Kocur26, kysyä missä olet nähnyt Randyn livenä? Niillä muutaman vuoden takaisilla Oranssin keikoilla?
Mistäs mä ton maanantain keksinkin, keikka on oikeasti siis keskiviikkona 10.3.Viestin lähetti eh
Maanantaina olisi Semifinalissa luvassa hardcoreräimintää parhaasta päästä: Hero Dishonest, Armageddon Clock ja Callisto. Hero Dishonestin ensimmäinen keikka pääkaupungissa kera uuden basistin ja jälkeen tauon, muuten...