In Close-Up We Trust -raportti
Viestin lähetti JoeyKocur#26
Hyvät daivitkin sain!
Olitko sinä se jannu, joka "Randy"-paidassaan heilui bändin jäsenten välistä muutaman kerran holtittoman näköisesti kohti yleisön käsiä? :-D Toinen vaihtoehto sinun henkilöllisyydeksesi on jamppa, joka tuli oikein nätisti turpa edellä lattiaan, kun jonkun edellinen daivaus oli vienyt pitelijät? :D
Keikka oli aivan loistava! VOAGn tahdissa tuli pogoiltua lähes koko setti, eikä Randyyn enää jaksanut kuin muutamaan biisiin.
Evilsons oli minulle positiivinen yllätys. Muutama cover-biisi toivat mukavasti väriä fiilistelyyn, sillä yhtä ainutta kipaletta en ennen ollut kuullut. Levyn hankkiminen on kuitenkin edessä.
Between Us. Ruotsalainen üüber-HC bändi, jonka musiikki oli aivan liian rajua meikäläiselle. Joutui keikan loppupuolella menemään hiljaisemmalle puolelle ja odottelemaan "parempia aikoja".
Voice of a Generation veti hulppean keikan! Bändin jäsenet olivat uskomattoman kokoisia ukkoja :D "Cause For Alarm" oli huippu veto aloitusbiisiksi. Mielestäni uuden levyn paras biisi. toisena biisinä mieleeni jäi "Baseballbat". "Justice"-biisin vetäminen muutaman muun kanssa mikkiin oli jotain aivan uskomatonta! Muutenkin hyvää tykitystä. Jos muutaman vanhemman biisin olisivat vielä vetäneet, olisi fiilis ollut pogoillessa vieläkin villimpi! "Nasty Box":ia jäin eniten kaipaamaan..
Illan tähtenä keskiviikkona - RANDY! Ensimmäistä kertaa näin livenä, enkä pettynyt! Kunnon punk rockia höystettynä pirun kovalla lavaenergialla sai monot vipattamaan - ainakin minulla. Kuitenkin täytyy olla hieman pettynyt yleisön vähyyteen ja aktiivisuuteen :P Tuossa edellä on jo laitettu Randyn soittamat biisit, joten en lähde niitä erittelemään sen kummemmin. "Punk Rock City":n alkupuhe sai ihmiset kummasti kuitenkin liikkelle ja lavan eteen saatiinkin kunnon rähinä! Hienoa!
Muutaman kerran meinasi palaa hihat, kun pogoillessa jotkut eivät keskittyneet itse asiaan, vaan tönivät toisiaan kohti pogoilijoita. Onhan se varmasti perkeleen kivaa katsoa kun kaveri osuu ihmislaumaan, mutta kyllä sitä osumia pogoilijat saavat toisistaankin. Kaverin käyttäminen keilapallona ei ole pogoilun tarkoitus. Varsinkaan, jos ei itse sinne sekaan uskaltaudu. :-P Mennyt mikä mennyt.
Kaikenkaikkiaan kerrassaan loistava ilta. Etenkin, jos ei muistele sitä, että aamulla piti lähteä neljän tunnin yöunien jälkeen töihin. Tulen uudestaan - varmasti. Kiitos.