Se on sitten siinä.
En hetkeäkään usko tämän joukkueen nousevan enää tuon jälkeen.
Ai niin, ja Turtiainen pysyvään vilttiin. Ollut koko ajan ihan paska, ja sit vielä perseilee finaalipelin.
Olen kovin mielelläni väärässä.Mä taas pidän nousua itsestäänselvänä. Tän peli ratkaisu oli suurinta jääkiekon henkistä raiskausta mitä olen ikinä nähnyt, sanattomaksi vetää. Mutta silti olen varma, että KEspoo nousee tästä.
Silti, voi vittu mikä ratkaisu.
Valmennus nyt on viimeinen ketä syyttää tässä tilanteessa. Pelaajat on liian pieniä tähän sarjaan. Huhtala antoi tekohengitystä.
Täällä palstalla elää joku ihmeellinen myytti että valmentajan pitäisi olla joku jatkuvasti munasillaan hyppivä moottorisahamies. Ihan hevonpaskaa. Kannattaa lukea Kaapo Kähkösen äskettäin antama haastattelu NHL:n puolelta. Pelaajien pitää olla joka ilta valmis taisteluun. Kyseessä on kuitenkin huippu-urheilijoita.Valmentaja on ensimmäinen jota syytetään kun henkinen kantti pettää. Ja syystä.
Täällä palstalla elää joku ihmeellinen myytti että valmentajan pitäisi olla joku jatkuvasti munasillaan hyppivä moottorisahamies. Ihan hevonpaskaa. Kannattaa lukea Kaapo Kähkösen äskettäin antama haastattelu NHL:n puolelta. Pelaajien pitää olla joka ilta valmis taisteluun. Kyseessä on kuitenkin huippu-urheilijoita.
No hei. Jos Espoo olisi tehnyt toisen jatkoerän ylivoimalla maalin niin virsi olisi toinen- legendaarinen nousu Huhtalan ansiosta voittoon
Mut joo, Ketterä oli kokonaisuutena parempi tänään. En tiedä, alisuorittiko Espoo verrattuna aiempaan kun en ole pelejä paikan päällä nähnyt.
Yksilövirheitä tuli liikaa
Keskitaloa kaivattaisiin
Mutta sitähän me saada koskaan tietää, koska sitä ylivoimaa ei sekuntiakaan pelattu.
Näkikö joku paremmin, mitä Koivusaarelle kävi?
Toivottavasti ei käynyt sen pahemmin. Alkaa muuten rosterin leveys loppua.Luistimet taisi sekoittua vastustajan kanssa, ja menetti tasapainon, ja liukui selkä/niska edellä laitaan
Puolustuksessa on kyllä puutteita, mutta se pieni pelillinen etu mikä Ketterällä nyt on tulee nähdäkseni hyökkäyspelistä. Meidän hyökkääjät luovat todella vähän paikkoja ja niissä harvoissa paikoissa viimeistely on yleensä täyttä tuhnuilua.Puolustajissa tulee kyllä iso ero Ketterään. Tämä kolme hasardipakkia on vain liikaa... Hyökkäyskentät myös nyt hajalle. Eivät vaan toimi.
Liikkeessä ja kiekonhallinnassä ollaan tällähetkellä todella pahasti jäljessä. Tulee mieleen, että taasko on puoli joukkuetta niin saatanan paskana, että ei vaan pysty….Joukkue pelaa kauden tärkeimmällä hetkellä kauden paskinta lätkää. Puolustuksessa hävitään hirveästi, Leppästä ja Keskitaloa kaivattaisiin. Kultakypärä Piipponen aivan yössä, ja nelosketju on jatkuvasti ongelmissa kapteeni Rantaeskolan johdolla. Huhtala antoi tekohengitystä, mutta voittoa ei todellakaan ansaittu tänään. Harvoin oon nähnyt mitään noin karseeta mitä toinen erä oli…
Tämä on tasan tarkkaan sitä mitä tämä laji ei kaipaa. Aivan uskomatonta että nostit juuri tämän asian esille.Ropo pyörittää pelistä toiseen jotain omaa showtaan tuomarien suuntaan, valittaa joka paitsiovihellyksestä ja käy pitkiä keskusteluja tuomareiden kanssa pelikatkojen aikana.
Joo, asiat vois olla huonomminkin.Onneksi ei ollut Game 7