Todella toivon, ettei tämä pidä paikkaansa.Atrolla kausi paketissa.
Kyllä se valitettavasti näin on.Todella toivon, ettei tämä pidä paikkaansa.
Ei päästy eilen voitolla yöhön mutta luettuani tämän pääsin itse naurulla nukkumaan. Tuossa kiteytyy timantin lailla se neljännesvuosisata, jonka kausarilla olen matseissa käynyt.Espoolaisinta mitä tiedän.
Käykö se oikeasti tällaisia keskusteluja häiritsevän paljon?Ropo pyörittää pelistä toiseen jotain omaa showtaan tuomarien suuntaan, valittaa joka paitsiovihellyksestä ja käy pitkiä keskusteluja tuomareiden kanssa pelikatkojen aikana.
Finaalijoukkueiden valmentajista toinen on valittu alle 16-vuotiaiden maajoukkueen uudeksi päävalmentajaksi. Ihan sattumaa ei ero joukkueiden valmennuksessa ole.Olen myös sitä mieltä että Ropo vie Westerlundia.
juuri näin.Lauletaan kovempaa, kun pitäis olla hiljaa. Ei paineta leukaa rintaan ennen kuin kasvetaan viljaa.
Eilinen on nyt nollattu. Ja katse huomisessa.
Tilanne on kuitenkin se, että espoolaisessa kiekossa on edelleen tänä keväänä mahdollisuus voittaa jotain isoa. Mitään ei ole vielä ratkennut.
Nautitaan tästä nyt täysillä ja annetaan kaikki, mitä irtoaa. Ja kun se summeri viimeisen kerran pärähtää (tai jatkoajalla verkko heilahtaa), homma on paketissa. Vielä ei olla lähelläkään sitä hetkeä.
Keskitalosta vielä mainittakoon, että kun ei ole pelikunnossa niin oli tsemppaamassa joukuetta penkillä ja teki kaiken mihin pystyi.
Kyllä se vaan vieläkin on ihon alla eilinen kamala pettymys. Ei pysty K-Espoon lippistäkään päähän laittamaan. Puhumattakaan hallille menosta. Toivottavasti huomenna tulee voitto niin ehkä sitten ostan lipun keskiviikon peliin.
Henkilökohtaisesti on vaikea nähdä, että Espoo pystyisi Ketterää enää kolmea kertaa voittamaan, mutta onneksi oon vaan kyyninen kannattaja enkä pelaaja. Toivotaan parasta!