Näit jo naamankin? Huh, isot mahtaa olla traumat! Ei siinä, itsekin hyvin skeptisin mielin seurailen hänen otteitaan.Kuinka nopeasti voikaan hyvä fiilis laskea peliä kohden tässä puoliltapäivin kun näki Kid Jämsenin naaman kolmosen laidassa.
Sama. Yksikin annettu läpiajo tai turha poikkari voi ratkaista koko sarjan suunnan.Kieltämättä hirvittää tuo Blood ja se hi-ta-us..
-Kuka muu muka?Ja sitten vielä Rantala viheltämässä. Taitaa tänään illalla olla pelin päätyttyä paha mieli.
Onko Boman viheltänyt yhtään jäähyä tässä sarjassa? Tuntuu vaan luistelevan ja katselevan maisemia.En mä Rantalasta pidä, mutta olen kyllä tipahtanut ihan kokonaan - ketkä ovat niitä hyviä tuomareita sitten? Kovaa haukutaan. Samoin Bomania. Ketä muita siellä edes on...
Onko Boman viheltänyt yhtään jäähyä tässä sarjassa? Tuntuu vaan luistelevan ja katselevan maisemia.
Enskalta taitaa puuttua kanssa sitä kuuluisaa itseluottamusta noissa maalipaikoissa. Hakee mieluummin vielä viimeistä siirtoa kavereille kuin yrittäisi ratkaista itse. Ihan selvissäkin paikoissa joissa voisi itsekin jo kokeilla. Sunnuntaina jälleen mahdollisuus tätä lähteä hakemaan eikä odottaa että muut ratkaiseeJokohan sunnuntaina Aaltonen innostuu pelloomaan ?? Samoin Enlundkin voisi kaivaa esiin vanhat maalintekotaidot !