Tuossa fiilistelyvideolla kun Purre laittaa palasta kiinni tauluun niin näkyy kuinka taustalla harmaissa huppareissa jonkun pöydän päällä istuvat Tukiainen ja Riihinen. Noin muuten ei ole tietoa tai havaintoja.Onko mitään tietoa Riihisestä? Eikö pitänyt olla pelikunnossa jo aikoja sitten?
Onko mitään tietoa Riihisestä? Eikö pitänyt olla pelikunnossa jo aikoja sitten?
Riihinen ollut joukkueen mukana Tampereella videon perusteella, Voisiko kuitenkin olettaa että olisi jo pelikunnossa?Ei Riihisen pitänyt olla näin pitkään poissa, tiedä sitten mitä takapakkia tuli.
Riihinen ollut joukkueen mukana Tampereella videon perusteella, Voisiko kuitenkin olettaa että olisi jo pelikunnossa?
Muuten eikös alkulämmöissä ole puettuna aina yksi ylimääräinen hyökkääjä ja pakki jos jotain sattuisi. Mä en yleensä ole niin aikaisin ollut katsomassa, mutta olisiko Tuksu ja Riihinen ollut ne viimepelissä? Onko kukaan nähnyt Riihistä loukin jälkeen alkulämmöissä?Tuossa fiilistelyvideolla kun Purre laittaa palasta kiinni tauluun niin näkyy kuinka taustalla harmaissa huppareissa jonkun pöydän päällä istuvat Tukiainen ja Riihinen. Noin muuten ei ole tietoa tai havaintoja.
Salmisella kun noita peljä ei tältä kaudelta liiemmälti ole ja kyseessä puolustaja, niin tuo vastustajan maalin taakse meneminen ja siellä maalivahdin kohtaaminen, saattaa olla karvaajan roolissa jopa varsin uusi asia käsiteltäväksi. Itse tulkitsen, kuten muutama muukin maininnut - puhdas vahinko Salmiselta, eikä varsinkaan käskytyksessä olisi mitään mieltä.Kyllähän toi Salmisen tilanne oli puhdas törmäys, yritti tavoitella kiekkoa mutta ei osunut. Tämän jälkeen tulee törmäys jota ei pystynyt välttämään. Kertoo myös pelaajan älyn nopeudesta joka ei taida olla paras mahdollinen. Pelasi tilanteen sairaan tyhmästi ja sai ansaitun kakun eteenpäin!
Tänään sitten kammetaan sarja tasoihin, vaikka konde pakkina! Nyt mennään
Jep.Olen viime vuosina tarkoituksella vältellyt pudotuspelisarjojen yhteisiä ketjuja ja pysynyt omalla hiekkalaatikolla. Tämä ihan mielenterveyssyistä. Kävin nyt ajankuluksi vilkaisemassa Tappara - Pelicans -sarjaketjua. Se oli virhe. Sain tietää, että Saku Salminen on gooni, normaaliin pelaamiseen taidoton pelaaja, jolle ei siksi ole suotu peliaikaa vaan häntä on säästelty kokoonpanon ulkopuolella että hänet otettaisiin johonkin kriittiseen peliin noutamaan vastustajan avainpelaaja. Lähdin pois kyseisestä kesksteluketjusta enkä palaa enää ikinä takaisin.
Kyllä Tukiainen ihan kunnossa on tietojeni mukaan.Aatu ja Pena palaa kokoonpanoon. Ja Kiiskinen 13. hyökkääjä. Tuksulla pakko olla loukki?
Niinpä. Miksi piti muuttaa voittanutta rosteria muutenkin kuin paikkaamalla Salminen.Kuinka nopeasti voikaan hyvä fiilis laskea peliä kohden tässä puoliltapäivin kun näki Kid Jämsenin naaman kolmosen laidassa.
Jämsen ansaitsee pelipaikan ennenmmin kuin Tukiainen t: Valmennus :)Kyllä Tukiainen ihan kunnossa on tietojeni mukaan.
En mä Rantalasta pidä, mutta olen kyllä tipahtanut ihan kokonaan - ketkä ovat niitä hyviä tuomareita sitten? Kovaa haukutaan. Samoin Bomania. Ketä muita siellä edes on...Ja sitten vielä Rantala viheltämässä. Taitaa tänään illalla olla pelin päätyttyä paha mieli.