PS3: NHL14 - EASHL - HC JATKOAIKA

  • 30 193
  • 313

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Perustin joukkueen, halukkaan laittakaa kutsua joukkueeseen tai ilmottaudu tähän. Pidetään hauskaa ja pokataan mestaruus!

Tässä ketjussa, sovitaan peliaikoja, taktiikoita, yms yms...

HC JATKOAIKA

Loonie (Lepizzz) G, LW, RW.
Kai Nu Laine (TensionNecK) G, LD, RD.
Hell cop (HELLLCOP) LD, RD
Termiitti (Grezkyy) LD, RD, LW, RW.
Nelfor (wtodd) LD, RD, LW, RW.
K.a.a.k.o (Jawa_85) RD, RW, C
Loose (Officer Barbrady) LD, RD.
Kovametal (Skebartisti) LD, RD, C.
Tursumbayev (larvakorva) LD, RD, LW, RW.
Bäcks (kipperi) ?????
Roo (tuuca) ?????
Beergenheim20 (j-bo_4) ?????
Pilu (Kaleuko)
Kippe (satoviisi) G, LD, RD
Sporttipappa (OLDTIMEpower) LD, RD, LW, C, RW
Jääkaappi (jkaappi) LD, RD
Jopelo (Jopeelo) C, RW
Ainiv (Arkka_) LD, RD, LW, C RW
Time-out (EdificeG) G
20Booris13 (Booris84)

Kapteenisto:
C Lepizzz
A Grezkyy
A Officer_Barbrady

Jos olette pleikkarin ääressä ja valmiina peleihin niin liittykää jo valmiiksi chattiin niin nähdään heti paljonko meitä olis peleille!

Ilmoittakaa ensin itsenne tähän ketjuun ja sen jälkeen teille laitetaan kutsu joukkueeseen.

Lisäksi laittakaa minulle ystäväpyyntö niin saan teidät lisätty joukkueen chattiin.

Tervetuloa mukaan jatkoaikalaiset!

Joukkueen sivut http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/NHL14PS3/843/overview
 
Viimeksi muokattu:

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
.
 
Viimeksi muokattu:

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En ole oikeastaan koskaan pelannut missään järjestetyssä EASHL-joukkueessa, mutta nyt voisin ilmoittaa itseni, jos vaan pääsee :)

Kokemusta on NHL 12:sta maalivahtina, jonka olen kehittänyt aika korkealle.

Eli: Kai Nu Laine (TensionNecK) pelipaikkoina mokke ja molemmat pakit.

Tottakai mahtuu mukaan! Pelaillaan porukalla ja pidetään hauskaa. (Ainakin alkuun ennen kun menee totiseksi) En itsekkään mikään EASHL jyrä ole, 11-13 boksi puolella joku 450matsia.

Laita kutsua niin huomenna duunin jälkeen hyväksyn, muutkin mukaan!
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kiekollinen leftin pakki ilmoittautuu mukaan geimeihin! NHL12 ja 13 kokemusta löytyy EASHL-liukumisestä parin-kolmensadan pelin verran. En ole mikään kynämies, mutta luvassa on alakerran kiekollista dominointia ja huikeita avaussyöttöjä.

Mukaan peleihin pääsen, kunhan Verkkokauppa.comin peli tipahtaa postiluukusta. Parhaiten pelit sopii arki-iltaisin. PSN nimi HELLLCOP.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiekollinen leftin pakki ilmoittautuu mukaan geimeihin! NHL12 ja 13 kokemusta löytyy EASHL-liukumisestä parin-kolmensadan pelin verran. En ole mikään kynämies, mutta luvassa on alakerran kiekollista dominointia ja huikeita avaussyöttöjä.

Mukaan peleihin pääsen, kunhan Verkkokauppa.comin peli tipahtaa postiluukusta. Parhaiten pelit sopii arki-iltaisin. PSN nimi HELLLCOP.

Tervetuloa, laittelehan kutsua kun pelin näppeihin saat.
Itselläkin pelit painottuu arki-iltoihin ja viikonloppuun.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisin myös tulla mukaan kunhan peli saapuu.

Kokemusta on 09-12 ajoilta yli 600 matsia, 13 jäi EASHL väliin.

Voin pelata pakkeja sekä molempia laitoja. Rightin mies kyseessä.

EDIT: PSNID: wtodd
 
Viimeksi muokattu:

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Sain pelin äsken hyppysiini, loin EASHL-pelaajan ja lähetän HC JATKOAIKAAN liittymispyynnön, mutta siellä lukee että ei oteta vastaan liittymispyyntöjä?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Minä taas en löydä "search clubs"-toiminnolla HC JATKOAIKA-nimistä jokkuetta. Onko nimi varmasti oikein? Pitääkö vääntää jotain asetusvipuja?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Minä taas en löydä "search clubs"-toiminnolla HC JATKOAIKA-nimistä jokkuetta. Onko nimi varmasti oikein? Pitääkö vääntää jotain asetusvipuja?

Itse ainakin löysin, ihan vaan hakusanalla "hc jatko". Tarkasta että hakuehdot ovat oikein (esim. kieli suomi jne.). Nimi ainakin on oikein joukkueella.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Jes, tattis! Kielestä oli näköjään kiinni, eikä englanninkielellä tiimiä löytynyt. Typerä EA.

Ollos hyvä. Saataisiin nyt vielä lisää näitä jäseniä, niin saatais pelit käyntiin! Vai joko tällä porukalla viikonloppuna kokeilisi?
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän me tälläkin porukalla pelit saada aikaseksi :) Muistakaa ilmoittaa itsenne ensin ketjuun ja sitten liittymispyyntöä joukkueeseen.

Edit: mielenkiintoista, meillä ei ole vielä centteriä.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse saan pelin huomenna ja viikonloppu on aikalailla pyhitetty pelailulle. Toivottavasti tästä toistaiseksi vähälukuisesta joukosta saataisiin mahdollisimman monta peluria tulille :)
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Taidan myös hakea pelin ja voisin liittyä. Officer Barbrady on nimimerkki ja pelipaikka pääasiassa pakki, mutta hyökkäyskin käy. Kunhan ei maaliin joudu.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaikki tänne ilmottautuneet on hyväksytty joukkueeseen.

Olisiko pelejä tänään 19:30 alkaen? 2-3 vois pelailla...
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kaikki tänne ilmottautuneet on hyväksytty joukkueeseen.

Olisiko pelejä tänään 19:30 alkaen? 2-3 vois pelailla...

Meikälle sopii! Nyt on ainakin onlinessa jo 5 joukkeen pelaajaa.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkos jatkoaikalaiset tänään linjoilla? Itse pitkin päivää satunnaisesti ja illasta varmaankin enenmän.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Onkos jatkoaikalaiset tänään linjoilla? Itse pitkin päivää satunnaisesti ja illasta varmaankin enenmän.

Itselle ainakin sopii suunnilleen samoihin aikoihin kuin eilenkin. Päivällä menossa ja 16:00 KalPan peli. Pientä flunssan poikasta, kattoo jos jaksaa sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös