PS3: NHL14 - EASHL - HC JATKOAIKA

  • 30 230
  • 313

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiekan jälkeen siinä 19:30 aikoihin päivystelen jos porukkaa tulis, ostakee buusti paketti ni pääsee paremmin pelailemaan. Ei taida montaa euroa maksaa, season tikkarilla olisko ollu 3€.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jees meikäläinen on valmiina pelaamaan kierroksen jälkeen. Laittelin juuri liittymispyynnön joukkueelle.

Sinutkin hyväksytty. Uudet pelaaja myös huomio, hyväksykää / laittakaa mulle myös ystävä kutsu niin saan teidät lisätty chattiin.

On tullut aika paljon ulkopuolisilta liittymispyyntöjä. En ole niitä hyväksynyt, enkä hyväksykkään. Kokemusta sen verran randomeista että ei kiitos, täältä ollaan saatu jengiä (7ukkoa) ja tulossa lisääkin niin en nää syytä miksi pitäisi alkaa jo tässä vaiheessa raiskaamaan joukkueen yhteys.

Joukkueen statsit 3-1-1 ihan jees näin alkuun! Hyviä esityksiä oli äijillä eilen illalla kun pelattii. Yritetään vielä enenmän syötellä ja pelata joukkueena niin päästään paremmille paikoille.
 
Viimeksi muokattu:

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
8 divari jo saavutettu! Mites äijät tänään on linjoilla?
Itse tuossa iltapäivästä 13-14 väilissä varmaan joutanee pleikkarin ääreen.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Mullekin sopii tuo klo 13-14, voisin 1 tai 2 peliä rykäistä.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Hyvä boogie oli ainakin eilen niiden parin pelin osalta, mihin pääsin messiin. Käyn katsomassa paikallisderbyn Jaffalassa ja tulen langoille joskus klo 19 aikoihin!
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kapteeni äänestys!

Jokainen joukkueen jäsen on ääni oikeutettu!
Laittakaa minulle yv:tä, C ja 2xA ketkät teidän mielestä ansaitsee kyseisiä statuksia. Alkaa on keskiviikko klo 12:00 ja sen jälkeen vedän tulokset yhteen ja sitten joukkue saa arvoisensa kapteeniston.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään peleille? Itse siinä 18:00 aikoihin linjoilla. Tiistaina en ehdi ollenkaan sanotaan se jo nyt tässä vaiheessa.

Ajoittain mellä pelit sujuu jo hyvin,kiekkoa kun ollaan liikuteltu. Jäähyilyä ajoittain paljon, allekirjoittanut mukana myös hölmöilemässä.

Jäähyt minimiin ja kiekkoa liikkeelle, sillä ollaan voitot hankittu!

2-1/2-2/3-2 hyökkäyksissä monesti kiekkoa kuljettava puskee keskeltä läpi ja menettää kiekon, kiekko laitaan mistä matalaa laukausta maalia kohti ja keskeltä maalille? Oisko tässä mitään ideaa? Monasti keskeltä puskeva menettää tai laukoo todella kaukaata ylös eikä edes tule riparia.

Itse arki iltaisin aina noin 17-18 alkanen sinne 20-21 asti linjoilla, tosin on poikkeuksia milloin ei linjoille tulla ollenkaan. Viikonloppuna sitten ollaan ennemän ja vähemmän linjoilla, ei kuitenkaan niin paljon kun viime viikonloppuna :D
 
Viimeksi muokattu:

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Listataas tähän nyt ajat, jolloin minulle sopii parhaiten pelata.

Ma: 18:00 - 20:30
Ti: (18:30 - 20:30)
Ke: 16:30 - 20:30
To: 15:30 - 20:30
Pe: 16:00 - 20:30
La: 13:00 - 15:00 ja 19:30 - 21:00
Su: 12:00 - 15:00 ja 18:00 - 20:00

Nämä ajat siis suuntaa antavia, voihan noista joustaa sen mukaan miten porukka on onlinessa. Tiistaina ei mieluiten pelaa ollenkaan, ja jos Ma,Ke,To on paljon porukkaa onlinessa tai muuten vaan hyvät pelit käynnissä, voi tuosta päättymisajasta luopua :)
Listatkaa muutkin näitä aikoja, niin tietää vähän milloin kannattaa siirtää kaverien tapaamiset ja perua yhteinen elokuvailta tyttöystävän kanssa.

E: arjen lopettamisaikoja lykätty.
 
Viimeksi muokattu:

Covametal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Itse en nyt arkena peleille pääse kun on duunia ja muuta menoja mutta pitää yrittää viikonloppuna äärettömän kaljamäärän kanssa peleille tulla.

Vähän huono kun jääpi korteissa jälkeen pahasti mutta jääkööt.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mä olen tällä viikolla ma-ke iltaisin sen pari tuntia klo 19 jälkeen valmiina peleihin, mutta loppuviikko menee reissatessa. Sunnuntaina iltapäivällä/illalla voi krapuloissa muutaman pelin ottaa.

Komppaan Loonieta, eli vähemmän jäähyjä ja enemmän suoraviivaisempaa peliä. Veto maalille on hemmetin paljon parempi, kuin hölmö menetys siniviivalla. Sieltä tulee ripareita, aloituksia ja joskus jopa maaleja.

Noin yleisesti olen ollut hemmetin tyytyväinen meidän peliin ja selkeästi kehitystäkin alkaa olla havaittavissa. Kiekko liikkuu välillä jopa erinomaisesti. Eiköhän se kiekkokin ala löytää vastustajan maaliin paremmin, kun saadaan ukkoja vähän kehitettyä lisää. Diggaan myös pelata puolustuksessa Kainulaisen kanssa, siinä on hyvä ja varma pakki.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Itse en noita kiinteitä peliaikoja pysty sanomaan kun teen vuorotyötä. Ja vielä epäsäännöllistä sellaista. Tänään linjoilla vasta noin 22.

Ja samaa mieltä tuosta että jäähyjä vähemmälle pikkasen suoraviivaisuutta lisää niin hyvää tulee. Pari kertaa menny hieromiseksi esim. 2-0/2-1 hyökkäyksissä. Toki itekin on tullut tähän sorruttua.

Loppujen lopuksi kuitenkin ollut positiivinen yllätys miten hyvin on joukkuepeli toiminut. Lisäksi yhtään kuljetusliikettä ei ole vielä tullut vastaan. Yksi toivomus on kyllä, maltetaan olla pyytämättä kiekkoa omalta maalivahdilta, niistä ei seuraa kun hässäkkää omalle maalille. Lisäksi bottipelaajatkin kyllä syöttävät kun vaan hakee paikkaa. Onneksi tuo on ollut hallinnassa ja vain varmoja syöttöjä on pyydetty niissä peleissä missä olen ollut mukana.

Tästä on hyvä jatkaa jätkät!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä pääsen tällä viikolla ma-to välillä aina siinä 17-18 aikoihin linjoille ja jos porukkaa piisaa niin voin pelata jopa koko illan. Perjantaista sunnuntai-iltaan en ole kotosalla, mutta täytyy katsoa ottaisko pleikan mukaan matkaan, jolloin voin pelailla myös viikonloppuna satunnaisiin aikoihin.

Oma peli on ollut enemmän tai vähemmän sekaisin jokaisessa pelissä. En ole ollut alkuunkaan tyytyväinen omaan peliini. Sen sijaan joukkueen peli on sujunut ja ihailtavasti on joka jätkä pelannut joukkueen eteen. Yhteispeli on muutenkin sujunut varsin mallikkaasti, joillakin parivaljakoilla tai jopa viisikoilla oikein erityisen hyvin.

Enemmän suoraviivaisuutta ainakin tässä vaiheessa kaipaan minäkin. Ehkä sitten kun pelejä tulee enemmän alle, niin parempien pelaajien kanssa pystyy monipuolisempaakin peliä pelaamaan. Paremmilla pelaajilla tarkoitan sekä pelaajien tasoa pelissä (mielellään 70+), sekä toki ihan jokaisen omaa pelaamista, joka luonnollisesti kehittyy. Samoin kuin yhteispelikin.

Jäähyjä on välillä tullut, mutta aika herkästi niitä on kyllä jaeltu. Lähinnä kyse on siitä että kyseessä on uusi peli, jolloin ei heti ole täysin selvillä mistä ja miten herkästi jäähyjä voi tulla. Tämä paranee ajan myötä varmasti.
 

K.a.a.k.o

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Tänään kerkeen ite linjoille siinä 19-20 aikoihin. Ei muutaku kiekkoo liikkeele ja laattaa reppuun.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Tuo kyllä totta että etenkin noita kampitus jäähyjä tulee herkästi ja sille vaan ei mahda mitään. Eikä mitään älytöntä huitomista tai estämisiä ole edes ollut. Taklauksista tulee jäähyjä jos tullakseen ja sen kanssa on myös vaan tultava toimeen.

Kuten Nelfor edellä sanoi niin jäähyt varmaankin vähenee kun peli tulee tutummaksi. Ei meillä siis mitään älytöntä ongelmaa noitten kanssa ole ollut.

Edit: kijrotusvihreitä korjattu.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jep ei niissä varsinaista ongalmaa olekkaan. Ite muutamia ottanut estämisestä, tosin mielestäni linja niissä heilunu. Taklannut kun kiekko lähteny lavasta noin 1 sekuntti ennen mutta puolestaan välillä on mutkin kolattu vaikka kiekkoon edes koskenut hetkeen. Lähinnä muistutuksena vaan että pois boksista. Täytyy yhtyä myös muutamiin kirjottajiin joukkueen positiivisistä yllätyksistä, joukkue pelistä ymm hyvä äijät!

Ite tosiaan siinä 18 kieppeillä linjoilla tänään.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Muistakaa äänestää kapteeneita!

Sitten ajatelmia. Itse olen päätöksen (Kummolana)tehnyt että liiga joukkue suljetaan täysin ulkopuolisilta, n.15kpl olen hylännyt seurakutsuja random tyypeiltä. Meillähän on mielestäni hyvä porukka ja väkeä on ollut ihan mukavasti linjoillakin. Yksikin sooloilija voi pilata meidänpelit pahasti ja kokemuksesta sanon että noista randomeista aina sellaisia sooloilijoita löytyy.
Mielestäni joukkuetta pitää sitoa ainakin jokin yhteinen asia ja meillähän se on jatkoaika.com.

Mutta nyt on tullut puheeksi että yhden meidän joukkueen jäsenen kaveri haluaisi joukkueeseen, tavallaan random mutta ei nyt taas ihan. Ei omaa tunnareita jatkoaikaan ainakaan vielä. Olisihan se hyvä että omaisi tunnukset kun kuitenkin täällä sovitaan pääsääntöisesti ajoista,puhutaan taktiikoista ja jauhetaan diipa daapaa.


Tästä kysynkin vähän teidän mietteitä, aletaanko laajentamaan?
Itsellä on ajatukset ja mielipiteet vielä tarkemmin mielesssä mutta haluan ensin kuulla myös teidän mietteitä.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Eilen tuosta juteltiin ja mietin myös asiaa. Päätyen lopulta siihen että jos ei tavaksi oteta niin yksi voidaan ottaa mun puolesta tryoutille. Jos homma ei toimi niin kylmästi monoa.

Muutenkin rosteriin mahtuisi mielestä vielä muutama lisää. Toki nyt kun joukkueena ollaan pelattu hyvin niin siihen pitäisi uusienkin pystyä vaikka olisi jatkoaikaan tunnuksetkin. Yksikin sooloilija kun tappaa peli-ilon yhtä nopeasti kun liiat botit. Sen puoleen tykkäisin että vähintään neljällä saisi noita pelejä jatkuvasti.

Tänään linjoilla varmaan tuosta kello 17 eteenpäin.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Minusta olisi järkevää, että kun joukkueen nimikin on HC Jatkoaika, niin joukkueessa on vain Jatkoaikaan rekisteröityneitä. Ihan tarpeeksi porukkaa on nytkin, aina vähintään 4 pelaamassa, joskus jopa 6. Mutta jos tämä kaveri pääsee joukkueeseen, niin kohta kaikkien kaverit haluavat tänne. Ja kaverien kaverit.
Parempi pitää joukko tarpeeksi pienenä ja tiiviinä, eikä muukalaisia täynnä olevana. Niin kuin sanoit, meitä yhdistää jatkoaika.com, joten järkevää olisi, että kaikki jäsenet kuuluisivat samaan yhteisöön. Eri asia sitten, jos tämä kaveri saa kirjoitusoikeudet tänne, sitten tervetuloa vaan. Eli "vaatimukset" tähän joukkueeseen olisivat NHL 14, PS3, nettiyhteys ja Jatkoajan käyttäjätunnukset.

Ehdoton nou nou noille täysin randomeille, pilaavat vaan koko joukkueen harmonian.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielestäni olisi hyvä jos mukaan otettaisiin vain jatkislaisia ja jos joku kaveri haluaa mukaan, niin tunnukset jatkikseen olis hyvä kyllä hankkia. Ei tämän nyt täysin ehdoton sääntö tarvitse olla, etenkin jos pelaajia ei muuten ole lisää pahemmin tulossa. Sooloilijoille kyllä sitten monoa, turha hyvää joukkuehenkeä ja yhteispeliä on rikkoa yhden tohelon takia.

EDIT: Eipäs sittenkään pääse vielä 18 aikoihin linjoille, koska täytyy tiirailla liigakiekkoa. Kierroksen jälkeen sitten valmiina tositoimiin.
 
Viimeksi muokattu:

Tursumbayev

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä olisi yksi kiinnostunut liittymään joukkioon mahtavaan. Kokemusta löytyy 13 puolelta kohtalaisesti ja laituri/puolustaja on se omin pelipaikka minulle. Psn: larvakorva
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täällä olisi yksi kiinnostunut liittymään joukkioon mahtavaan. Kokemusta löytyy 13 puolelta kohtalaisesti ja laituri/puolustaja on se omin pelipaikka minulle. Psn: larvakorva

laitahan kutsua tulemaan, tänään 15aikoihin pyörähdän kotona niin pääsen hyväksymään tai sitten huomenna illasta.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Muistutuksena kapteeni äänestys, 4 vastannut laittakaas loputkin ääniä tulemaan. Äänestyksen tulos ei ole koko kauden mittainen päätös, aika ajoin tullaan äänestämään kapteenia. Sanotaanko noin 1-2 kuukauden välein, riippuen pelaajien aktivisuudesta yms yms.

Tänään itse pääsen linjoille tuossa 19 huitteissa, tunnin tai kaks ehtisi linjoilla olemaan, onko muita linjoilla? Olikos eilen ollut pelejä,miten äijillä meni?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös