Tampa onlinessa noin tunnin päästä, kunhan kerkeän kotiin.
Pelataanko silloin pelit pois?
Käykö puolen tunnin päästä? Kun tuo bb loppuu?
Tampa onlinessa noin tunnin päästä, kunhan kerkeän kotiin.
Vattu sentään... Ensin sovitaan peleistä, toinen ei tuu paikalle ja toinen ei ehdikään pelaamaan mun kans vaan pelaa jonkun muun kans. :) Mahtavaa...
Vai viäkös se Tampa olis tulos tai ihan kuka vaan seuraavasti:
Vancoucer 4
Boston 4
Buffalo 4
NJ 3
Tampa Bay 3
San Jose 2
Minnesota 2
Detroit peleillä, jonkun ajan kuluttua noin 22 ehkä vähä ennen... Ehtiskö boston pelaan ees yhen silloin?
Saataisko me pelattua pelit pois?
Tänään hyvät pelit Canadiensia ja Devilsiä vastaan. NJ oli selkeästi parempi molemmissa otteluissa mutta jotenkin tuo toinen kääntyi itselle. Canadiensia vastaan taasen hakattiin melko tasaisia otteluita jotka olisi voineet kääntyä sinne suuntaan hieman paremmalla tarkkuudella.
Sijoitus nousi viidenneksi tasaisessa keskikastissa. Pudotuspelihaaveet ainakin pidettiin tänään yllä.
Pelejä pelattu 54 ja jäljellä enään Anaheim ja Detroit kolmesti.
E: Onlinessa 23 aikoihin, Vareksen jälkeen.
Flames haastettavissa. Luen tosin tentteihin, joten mikäli olet Sabres tai Ducks, laita YV tai kirjoita tänne niin olen (toivottavasti) nopeasti pelissä.
Anaheim voisi ilmoitella aikataulustaan...
Jonizzio 55
David Krejci ollut ilmiliekeissä viime ajat, ja noussut pistepörssin 3. Että löytyihän sieltä Caps-kaksikolle muitakin haastajia kuin Kovy:)
Mites yökukkujat, näkyykö anaheimia yölliseen aikaan? kun itse harvoin olen 23 aikoihin enää paikalla ja olen kaverin nähnyt linjoilla vain kerran ja sekin oli sunnuntai aamupäivällä.