PS3: NHL11 - Turnaus

  • 14 101
  • 195

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Pelasin Spidyn Flyersiä vastaan kaksi peliä:

Washington - Flyers 6-5
Flyers - Washington 4-7

Mitäs noihin nyt sanoisi.. AIVAN SAIRAITA PELEJÄ. Mielialat vaihteli pelien sisällä seuraavasti: iloinen->iloisempi->pelokas->iloinen->pelokas->masentunut->varovaisen luottavainen->epätodellinen->onnellinen :D

Johdin ekaa peliä ainakin 2-0, 3-1, 4-2, mutta aina kaveri tuli rinnalle! Menipä vielä 4-5 johtoonkin, mutta tasoitin ja 0,3 sekuntia ennen loppua Bäckström tälläsi voiton! Toisessa pelissä sama homma, johdin 2-0, ja toisen erän lopulla olinkin 2-3 tappiolla.. en uskonut että nousen enää voittoon, mutta niin vaan tasoitin siinä toisen erän lopussa ja ladoin viimeisessä erässä 4 maalia.

Ai niin, torjuihan kaveri tietty tokassa pelissä kolme rankkarianikin. Mielestäni se eteenpäin dyykkaaminen on aika paskamainen liike, siihen on vaikea reagoida, eikä niitä tapahdu oikeassa pelissä käytännössä koskaan. Vähän samaa kategoriaa kuin nämä säbäranteet jne. Mutta jokainen tyylillään, tasoitithan sitten puntteja vetämällä rankkarista ylärimaan kun mä tyydyin kyyristelemään keskellä jäätä.

Kurinalaisuudesta ei voi Flyersia ainakaan syyttää, näissä kahdessa pelissä ovet viuhu kuin hulluilla päivillä, itse en paljoakaan päässyt (onneksi) istumaan.

Pelien hahmo oli ehdottomasti Bäckström, kaksi peliä tuotti 3+5 tehot. Ovechkini siinä rinnalla kiikaroi ekan pelin, mutta toisessa tulikin jo 3+1..

Kiitos peleistä! Sydänkohtaus ei ollut kaukana :)
 
Viimeksi muokattu:
Tampa Bay- Detroit 1-5

Ja voin sanoa että olin minun paskin peli NHL11:ssa. Mikään ei pomppinut sisälle asti ripareista varsinkaan. Ja Roloson omalla maalilla hoitaa totuttuun tyyliin ja torjuu 10 vetoa 15:sta.

Näinhän siinä pääsi käymään. :) Minun mielestäni Rolosonin piikkiin meni ehkä vain yksi noista maaleista, jos nyt oikein muistelen niitä maaleja... :D On ne Pavelin namupassit sinne maalille vain niin huikeata katsottavaa. Kaksi kertaa Datsyuk löysi vapaan miehen sieltä maalilta. Niitä ei voi laittaa Rolosonin piikkiin. Stamkosilla on huikea veto, tuli se todistettua kertaalleen. :S Onneksi ei päässyt laukomaan montaa kertaa...

Nyt sitten vain odottelemaan, että mitä muissa lohkon otteluissa tapahtuu...
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Pelasin Spidyn Flyersiä vastaan kaksi peliä:

Washington - Flyers 6-5
Flyers - Washington 4-7

Mitäs noihin nyt sanoisi.. AIVAN SAIRAITA PELEJÄ. Mielialat vaihteli pelien sisällä seuraavasti: iloinen->iloisempi->pelokas->iloinen->pelokas->masentunut->varovaisen luottavainen->epätodellinen->onnellinen :D

Joo samat fiilikset täällä, mutta se viimeinen mieliala oli vaan ääretön vitutus! Molemmista turpaan, vaikka tasaisia oli kumpikin. Ja vielä 0,3 SEKUNTIA ennen loppua se ensimmäinen. Tää peli ottaa välillä aika koville! No yks peli jäljellä ja siitä voitto, niin eiköhän se jatkopaikka oo taskussa. Sinne lähetäänkin sitten voittamaan kaikkia, niin eiköhän se fiiliskin sitten tästä nouse. Kerran käyty pohjalla, niin uudestaan sinne ei mennä!

Jajoo kiitokset peleistä! Oli kyllä hienot pelit, vaikka lopputulos huono olikin. Niin ja ne tuomarit oli kyllä ihan hukassa! Mulle onnistu arpomaan koko ajan jäähyjä! ;)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Olisko nelosesta ketään tulilla? Voisin yrittää raahautua koneelle tässä piakkoin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Chicago - Tampa Bay päättyi sitten 4-3. Steven Stamkos iski 3 maalia mutta se ei auttanut kun Blackhawks iski 2vs0-hyökkäyksestä 2,9sek ennen loppua voittomaalin. Sapettaa :D
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä en vaan osaa... nyt tuli Pittsburghilta 3-3-tasoitus ajassa 59.56. Kirous? Maybe.

Sitten jumalauta lopulta voitin rankkareilla (eli Pittsburgh - Tampa Bay 3-4 RL). Ehkä mun NHL-urani ensimmäinen RL-voitto netti-puolella.. :D
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Viimeinen ottelu omalta osalta pelattuna. Canucks jäi jyrän alle tällä kertaa ja loppulukemat aika tylyt 10-0. Runkosarja nyt paketissa. Jäädään odottelemaan kuka tulee vastaan jatkossa!

Eli siis Flyers - Canucks 10-0.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lightning-Penguins 1-5

Numerot eivät kerro ottelusta mitään. Penguinsilta upposi jokainen paikka, kun taas kotijoukkue ei saanut mistään sisään. Numerot olivat jo 0-5, kun vihdoinkin kotijoukkue sai kuparisen rikki. Itse asiassa Lightning vei tätä ottelua edellisen kohtaamisen ollessa todella tasainen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja Tampa Bay - Pittsburgh päättyi 1-5. Ei helvetti oli taas hirveä peli. :D Paikkoja kyllä oli mutta ei vaan mistään mennyt, ekan erän jälkeen tilanne 0-4 ja Roloson torjunut 4/8. Aika tasaista, toinen vaan osasi maaleja tehdä ja minä sitten näpertelin maaliviivalla kiekon kanssa..

Edit: ääh olin hidas.. :D Antaa nyt toisena otteluraporttina tässä olla..
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ja Tampa Bay - Pittsburgh päättyi 1-5. Ei helvetti oli taas hirveä peli. :D Paikkoja kyllä oli mutta ei vaan mistään mennyt, ekan erän jälkeen tilanne 0-4 ja Roloson torjunut 4/8. Aika tasaista, toinen vaan osasi maaleja tehdä ja minä sitten näpertelin maaliviivalla kiekon kanssa..

Ei tuossa tainnut olla enää maalinteko pelkästä osaamisesta kiinni. Tähdet olivat jatkuvasti väärässä asennossa ja näin ollen tuuriakaan ei ollut sitten ollenkaan. Siinä oli useitakin paikkoja, joista varmaan 99 sadasta menee häkkiin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tuossa tainnut olla enää maalinteko pelkästä osaamisesta kiinni. Tähdet olivat jatkuvasti väärässä asennossa ja näin ollen tuuriakaan ei ollut sitten ollenkaan. Siinä oli useitakin paikkoja, joista varmaan 99 sadasta menee häkkiin.

Joo no tämähän on varsin tuttua minulle. :)

Itsellä nyt enää yksi peli jäljellä mustaseiskaa vastaan, ja jatkohaaveet ovat menneet jo, joten pelailuksihan se menee... Mutta ensimmäinen online-turnaus itselle ja tämähän on varsin mukavaa touhua, täytyisi vaan oppia puolustamaan paremmin. Vähän turhan paljon tulee onetimereita vastustajlle, kun tietokonetta vastaan ei tarvitse niin tarkasti olla peittämässä syöttöä, kun enemmän pyörittävät viivasta. Ja toinen minkä huomasin, että joukkue täytyy valita paremmin. Tampalle ei oikein tahtonut onnistua mikään, varsinkin aloitukset täyttä myrkkyä. Samoin puolustajat hiukan turhan kankeita ja hitaita.

Mutta tästä eteepäin taidanpa alkaa useamminkin ilmoittautua näihin turnauksiin (jumbopaikka, here I come!), kiitos vaan Jomppa_Koolle joka suostutteli minut mukaan. Aika pitkään harkitsin vielä senkin jälkeen..
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Pyydän teitä vielä tarkistamaan omat tilastot, koska todennäköisesti pieniä virheitä saattaa olla tilastoissa. Etenkin tehdyissä ja päästetyissä maaleissa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pyydän teitä vielä tarkistamaan omat tilastot, koska todennäköisesti pieniä virheitä saattaa olla tilastoissa. Etenkin tehdyissä ja päästetyissä maaleissa.

Tampa Baylla pisteitä 3 ja maaliero 10-19 (vai lasketaanko RL-voiton maalia mukaan?). Mutta mitäpäs noilla väliä kun yksi peli jäljellä ja jatkomahdollisuudet menneet. Se on nyt ihan sama onko neljäs vai kolmas.
 

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
Carolina - Boston 3-4

Boston otti elintärkeän ensimmäisen voiton, joka tuli kovan taistelun jälkeen. Horton kelasi Colen 5 minuutin jäähyn arvoisesti toisessa erässä. Peli ratkesi vasta viimeisellä minuutilla, kun Brad Marchand veti kiekon rysään.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Meidän lohkolaiset näyttäis olevan linjoilla joten jospas paketoitas alkusarja mikäli aikaa on pelailla.
Voin pelailla hetken päästä, sanotaan että kuitenkin ennen säälipleijareiden alkua.

Carolina-Boston 3-4
Vittu mikä peli.. :D Teki ekasta ylivoimasta. Tein siinä sitten kolmanteen erään mennessä kaksi ylivoimamaalia ja yhden tasakentällisin. Ward ehti siinä välissä imuroida sitten oikein kunnolla yhden. Jossain 50. minuutin paikkeilla 3-3 vastahyökkäyksestä ja sitten vikalla minuutilla Bostonille rankkari. Noh torjuin sen ja kuinkas ollakkaan, 5,8 sekuntia ennen loppua voittomaali Bostonille. Ei siinä mitään. :D

Hyvä peli ja Mäyrää vastaan tossa sanotaanko öö.. puolelta kävis.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laita toki Mäyrä haastetta mullekin sitten teidän pelin jälkeen, taisit viimeksi olla vierasjengi. Kärkyn tässä treenimoodissa sen aikaa.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
LA - Carolina 4-1

Taistelin mielestäni hyvin tämän pelin, koska viimeksi päättyi 2-9. Johtoon ekassa erässä, tasoitus vielä ensimmäisessä. Kolmannessa heti alkuun runnoi kiekon maaliin ja siitä ei enää noustu, vaikka monta kertaa oli mahiksia läpiajoon jne. niin sieltä vaan tuli Kingsläisen maila aina jostain ja hupsista kiekko pois. Vikalla minsalla rankkari, mutta eipä olisi paljon hyödyttänyt. 1-4 siis lopputulos.

Kiitti turnauksesta ja peleistä Sirkkelille, Sinomille ja Mäyrälle. Eka turnee meni ihan mukavasti läpi, vaikka sijoitus ei kylläkään tyydytä. :D Pitänee osallistua näihin jatkossakin. :)
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minnesota - Los Angeles 3-6

Eipä kyllä jäänyt epäselvyyttä tästä. Eka erä ihan tasaista ja pääsin johtoonkin kun kaverin maalivahti sijoittui "hieman" kummallisesti. No, toka erä tauluun 4-0 ja tällä kertaa en saanut oikein minkäänlaista takaa-ajoakaan aikaiseksi. Loppuminuuteilla oli kyllä paikkoja useaankin maaliin, mutta vastustaja pelasi hyvin loppuun asti ja nappasi täysin ansaitut 3 pistettä. Tulihan se varsinaisen peliajan tappiokin sitten, perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös