PS3: NHL11 - Turnaus

  • 14 101
  • 195

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sorry, meitsi onnistu jotenkin sairastumaan johonkin mahatautikuumeripulioksennuspaskaan tässä päivän aikana, ja heräsin vasta päiväunilta. Eli mun osalta pelit jatkuu vasta aikasintaan huomenna, on sen verran paska olo.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lohko 3 (1.) Washington Capitals - Lohko 2 (2.) Minnesota Wild puolivälierät pelattu...

Washington - Minnesota 1-2
Minnesota-Washington 3-4 ja.
Washington-Minnesota 2-3 rl.

Paljoa tämän tiukemmalle ei olisi voinutkaan mennä ja luojan kiitos että jatkoon mentiin. Johdin tokaa osaottelua kahdella maalilla kolmanteen erään lähdettäessä ja ryssin koko homman, kuten myös kolmannen matsin alun. Onneksi takaa-ajo onnistui meikäläiseltäkin ja tuo akilleen kantapää eli rankkarit onnistui kerrankin ihan mallikkaasti!

Vastus oli äärimmäisen kova ja yhä kovenee jatkossa, saa nähdä riittääkö rahkeet enää pidemmälle.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Noniin, se oli Washingtonin osalta siinä.

Washington - Minnesota 1-2
Minnesota - Washington 3-4 ja.
Washington - Minnesota 2-3 rl.

Jumalauta mitä pelejä. Kädet tärisee. Jokerifani vs. Hifkifani. Lyhyt toisinto puolivälieristä Hifk - Jokerit. Huhhuh. Aivan sairaan tasasia matseja, molemmilla oli vikassa pelissä ratkaisupaikkoja, etenkin minulla, mutta ei niin ei. Jatkoajan 25 viimeistä sekuntiakin olin ylivoimalla, ja Silkkeri oli sellaisessa myllytyksessä ettei paremmasta väliä. Tokassa pelissä, jonka voitin, tasoitin 38 sekuntia ennen loppua, ja ensimmäisessä kavensin 1-2 tilanteeseen 22 sekuntia ennen loppua.
En edes pysty nyt kirjoittamaan tästä sarjasta mitään syvä-analyysiä, mutta jumalauta tällästen matsien takia tätä peliä kannattaa pelata.

Kiitos Silkkeri, kenties parhaat matsit IKINÄ mitä olen pelannut!

Nyt on sitten Washingtoni onlinessa kesälomilla, kuten allekirjoittanut henkisesti myös.

Edit. Harmitti ratkaista tuo viimeinen peli rankkareilla, olisi ollut paljon jännempää vetää jatkoeriä.. mutta minkäs teet.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Silkkeri, kenties parhaat matsit IKINÄ mitä olen pelannut!

Edit. Harmitti ratkaista tuo viimeinen peli rankkareilla, olisi ollut paljon jännempää vetää jatkoeriä.. mutta minkäs teet.
Yhdyn, aivan huikeita pelejä. Jumalauta että sydän hakkaa vieläkin!

Samaa mieltä, rankkarit on änärissä ihan arpapeliä ja kumpi tahansa meistä olisi ansainnut päästä jatkoon. Mutta, en valita kun kerrankin rankkarivoitto osuu omalle kohdalle. Toivon mukaan osutaan vastakkain tulevissa turnauksissa ja miksei otettaisi hupipelejäkin silloin tällöin. Kiitokset peleistä ja hyvää kesälomaa!
 
Playoff-pelit avattu huikealla taistelulla Columbusta vastaan. Olin tappiolla kahden erän jälkeen maalein 3-1, mutta niin vain Detroit nousi tärkeään vierasvoittoon jatkoajan jälkeen maalein 3-4! Huikean vastuksen tarjosi Columbus. Ehkä kovin peli, jonka olen koskaan onlinessa pelannut...

Columbus - Detroit: 3-4ja
 

Eskelarit

Jäsen
Playoff-pelit avattu huikealla taistelulla Columbusta vastaan. Olin tappiolla kahden erän jälkeen maalein 3-1, mutta niin vain Detroit nousi tärkeään vierasvoittoon jatkoajan jälkeen maalein 3-4! Huikean vastuksen tarjosi Columbus. Ehkä kovin peli, jonka olen koskaan onlinessa pelannut...

Columbus - Detroit: 3-4ja

Pitää nyt huudella vähän toiseen turnaukseen, mitenkään tähän turnaukseen liittymättä..

Perhanan kova suoritus jos Sporden pystyy vs-pelissä viemään, viime turnauksessa tainnut kukaan voittaa Spordea, ennen kuin sarja tilttas kokoonpanopäivitysten tultua! Vai muistanko väärin ja joku olisi Columbuksen kellistänyt?
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kyllä tappio tuli siinä ekassa turnauksessa Bostonia eli Gr8-8:a vastaan toisessa ottelussa.

Hyvä peli oli tosiaan Jomppa Koota vastaan. Tuli siinä samalla vähän otettua nestetankkausta niin puolustus ei välttämättä ollut ihan parhaimmillaan, mutta en kyllä muutenkaan saanut peliä erikoisemmin hallintaan. Red Wings käänsi peliä hyvin ylöspäin. Noh, nyt on selkä seinää vasten. Yritin tänään jo sopia toisesta osaottelusta Jomppa Koon kanssa, mutta ei löydetty sopivaa aikaa. Ehkä huomenna joskus iltapäivällä?
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Sinitakit meni lopulta vaivoin jatkoon otteluvoitoin 2-1. Ryöstöretki Detroitiin oli tosi tuskanen, mutta tällä kertaa viimeistely toimi ja sain noustua 2-1 tappioasemasta 4-2 voittoon. Laukaukset hävisin pelissä selvästi ja Siivillä oli useita paikkoja. Kolmannessa pelissä sitten unelma-alku peliin ja nopealla tahdilla 3-0 johtoon. Lisämaalinteko ei kuitenkaan onnistunut ja Siivet tuli lopulta maalin päähän. Erittäinen hankalaa kyllä oli pelata Jomppa Koota vastaan. Normaali eteneminen syötöillä ei tunnu millään onnistuvan, kun aina on joku katkaisemassa. Mitään kikkailuja en edes osaa, niin alkoi aseet olla vähissä. Onneksi on Rick Nash.
 
Turnaus ohi minun osaltani. Kahdeksan joukkoon pääsy oli jo kohtalainen saavutus, vaikka kaikki mahdollisuudet oli päästä neljän joukkoon. Tämä oli kuitenkin minun ensimmäinen online-turnaus koskaan, joten eipä tullut heti makeaa mahan täydeltä. Valitettavasti. :D Columbus oli kova vastus, jopa niin kova etten ole koskaan joutunut noin koville onlinessa. Hyvä taistelu ja pakko olla tyytyväinen, että sarja meni Columbusille 2-1 voitoin, eikä puhtaasti 2-0. Vastus oli vain liian kova. Sarjan ratkaisupeli oli surkea minun osaltani ja siitä jäi paljon asioita painamaan mieltä. En päässyt kunnolla edes maalipaikoille, sainhan vain vähän yli kymmenen laukausta maalia kohti...! Tästä jäi sopiva raivo ja menestyksenhalu seuraavaa turnausta ajatellen. Eri joukkueella tosin, vaikka eihän sitä tiedä, koska Detroitin joukkueella peli sujui kuitenkin ihan kohtalaisesti sekä joukkueen saa hyvin roolitettua, kunhan vain miettii kentät tarkasti...

Kiitos kaikille vastustajille! Detroit hiljenee, mutta ei lopullisesti.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Miltäs täällä näyttää muut puolivälieräparit? Jos pikkuhiljaa päästäisiin välieriin asti.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Flyers kaatoi suoraan kahdella voitolla Kingsin ja lähtee seuraavaksi tavoittelemaan finaalipaikkaa. Ensimmäinen 5-0, toinen 3-2 jatkoajalla.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyyl, töissä vaa pirusti sairaspoissaoloja, ja jonkunhan ne vuorot on tehtävä. :D

Huomenna myöhäisillasta olen taas hetken pelivalmiudessa, ollaan Luumun kanssa psnkavereita, joten pelaamme kyllä, kun satumme samaan aikaan koneelle. Mahdollisimman pian.
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Jep pelataan, kunhan osutaan kohdalle. Mulla on ollut kiireitä lähinnä opiskelun ja duunin kanssa. Iltaisin on vapaata yleensä siitä kahdeksasta asti.
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Tässä nyt on käynyt niin, että ei olla hirveästi oltu Mustaseiskan kanssa samaan aikaan linjoilla. Ehdotankin seuraavaa. Meikäläinen antaa välieräpaikan suoraan Mustalleseiskalle, jotta pääsette jatkaamaan turnausta.

Olen Red Wingsin kanssa välierissä tossa toisessa turnauksessa ja se on tarkoitus mennä päätyyn asti lempijoukkueella. Olisihan se typerää voittaa molemmat turnaukset. ;)

Toivottavasti Mustaseiska voitat koko turnauksen, jotta voin sitten turnauksen jälkeen joskus haastaa sut ja todeta, että jes. Olisin voittanut.

Olen myös omalta osaltani pahoillani viivästyksestä. Peace and out.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mustaseiska, taiteilijanimeltään ODIN_Footter Persbäri Lactoseven-Chew Gaborik, ei mielellään ottaisi välieräpaikkaa purematta vastaan, vaan ehdottaa, josko väkisin kaivaisimme yhteen matsiin yhteisen ajan, ja pelaisimme kerrasta poikki-systeemillä?
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Kunhan nyt jotenkin saatte pelattua ottelunne mahdollisimman nopeasti pois alta, että saataisiin tämä turnaus joskus loppuun.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan uteliaisuudesta, ovatko muut mukana olevat joukkueet vielä sen verran hereillä että hoidettaisiin tämäkin turnaus loppuun? Harmittaa kun nämä jäävät aina kesken. Jos nimimerkit mustaseiska (Chicago) ja Tumppii (Calgary) ovat vielä holleilla ja pelaavat oman puolivälieräparinsa, niin päästään hakkaamaan välierät sekä mitalipelit pois ja saadaan homma kunnialla loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös