PS3: NHL11 - Turnaus

  • 14 104
  • 195

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Voitin keskinäiset matsit, mutta onko niin että tasapisteissä maaliero ratkaisee, eikä keskinäisten otteluiden lopputulokset?

Maaliero ratkaisiee. Kiitos kun olette viitsineet vielä katsoa lohkonne pisteet, maalit jne. Koska virheitä niissä todennäköisesti on ollut.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Vancouver Canucks - Anaheim Ducks 5-3
Anaheim Ducks - Vancouver Canucks 5-6 ja.

Vielä jos Lohko 1 ja Lohko 2 saisi pelit pelattua niin aloitettaisiin play-offit!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
ditrim - ditrim2008 - San Jose Sharks
ftr - Sporde - Columbus Blue Jackets
Tumppii - Luuumu - Calgary Flames

Löytyskö pelaajia ?? Ollu hitusen kiireitä nyt olis aikaa pelata 18:15 asti ja sit pelien jälkeen lisää. Ilmotelkaahan tähän.
 

ditrim

Jäsen
Sopisko Juzsille että tänään pelataan?
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
LA - Boston 4-2

Olihan melkoinen munkkivoitto. Bostonilla jo pelkästään läpiajoista paikkoja kymmeneen maaliin mutta Quick jatkoi myös virtuaalisesti yliluonnollisia torjuntojaan.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juzsi on kyllä yleensä yksi palstan aktiivisimmista ja parhaiten pelinsä hoitavista pelaajista, joten otaksun, että mikäli pelit ovat vieläkin pelaamatta, johtuu se esim. työkiitreistä, trai muista vastaavista, eli ne kyllä hoituvat ASAP.

Oon kännissä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Voisitko Sinkel vaikka laittaa yv:tä noille pelaajille, keillä pelit on vielä pelaamatta? Saataisiin tieto, että onko edes aikeita pelata niitä pelejä loppuun. Saataisiin ne playoffit käyntiin mahdollisimman pian.

Jos tämä(kin) turnaus jää kesken, kuten aiemmat verkkoliigat, en enää osallistu näihin. Alkaa turhauttamaan tälläinen sarjojen hyytyminen, ja verkkoliigoissa ea:n kiveen hakatut ongelmat.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Joo pistin ykköslohkon pelaajille viestiä. Tässä olisi ehdotus miten toimitaan jos ykkös lohkossa ei tapahdu mitään.

Ykköslohkon kaksi ensimmäistä noilla peleillä pleijareihin, mutta jos heistä ei kuulu mitään ja eivät ole muutenkaan aktiivisia niin muiden lohkojen (pleijareista pudonneet) pelaavat keskenään yhden ottelun jokaista vastaan SIIS VAIN AKTIIVISET ja kaksi ensimmäistä pleijareihin. Jos jälkimmäiseen vaihtoehtoon mennään niin "säälipleijareihin" tulee ilmoittautua tiettyyn aikaan mennessä joka sovitaan myöhemmin.. Mutta odotetaan nyt huomiseen ainakin.

Mitä mieltä olette?

Tässä on play-off lista:


Puolivälierät

Lohko 1 (1.) Columbus Blue Jackets - Lohko 4 (2.) Detroit Red Wings
Lohko 2 (1.) Los Angeles Kings - Lohko 3 (2.) Philadelphia Flyers
Lohko 3 (1.) Washington Capitals - Lohko 2 (2.) Minnesota Wild
Lohko 4 (1.) Chicago Blackhawks - Lohko 1 (2.) XXXX

Play-offit aloitetaan heti kuin viimeinen play-off joukkue on selvillä. Ennakoinnit voi tietenkin aloittaa vaikka heti.. :)
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä on play-off lista:
Puolivälierät

Lohko 1 (1.) Columbus Blue Jackets - Lohko 4 (2.) Detroit Red Wings
Lohko 2 (1.) Los Angeles Kings - Lohko 3 (2.) Philadelphia Flyers
Lohko 3 (1.) Washington Capitals - Lohko 2 (2.) Minnesota Wild
Lohko 4 (1.) Chicago Blackhawks - Lohko 1 (2.) XXXX

Play-offit aloitetaan heti kuin viimeinen play-off joukkue on selvillä. Ennakoinnit voi tietenkin aloittaa vaikka heti.. :)

Hyvältä vaikuttaa, nyt vaan kolme lohkokolmosta vetävät yksinkertaisen sarjan, jonka voittaja tulee kaapimaan Chicagon lomille. Ykköslohkon jätkät kärsivät nyt kaikki yhden kaverin saamattomuudesta pelien osalta.

Toinen vaihtoehto on, että otetaan joku kaveri tuohon Juzsin tilalle, ja väännetään pikatahdilla lohko 1 uudestaan.
 

ditrim

Jäsen
Kyllä mä voin luovuttaakin, jotenkin ei vaan enää nappaa katsella Antti Niemen yläpesäimuja. Joten mun puolesta Tumppii/luuumu voi mennä pleijareihin.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Toinen vaihtoehto on, että otetaan joku kaveri tuohon Juzsin tilalle, ja väännetään pikatahdilla lohko 1 uudestaan.

Sovitaanko, että minä menen Juzsin tilalle pelamaan muutaman pelin. Tai sitten vain nämä kolme pelaavat keskenään kerran jokaista vastaan? Mitä mieltä olette? Juzsin joukkueella tietenkin pelaan jos näin päätetään.

Kyllä mä voin luovuttaakin, jotenkin ei vaan enää nappaa katsella Antti Niemen yläpesäimuja. Joten mun puolesta Tumppii/luuumu voi mennä pleijareihin.

Haluatko uuden mahdollisuuden vai pääsetäänkö Tumppii ja luumu pleijareihin?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä ideana ihan hyvä, ja tiedän, että sopii myös ditrimille ja ftr:lle, hienosta organisaatiosta kun ovat. :)

Eli joo, toki hyvä kysästä myös muilta mielipidettä, mutta ei tähän jahkailuun sitten mielellään käytetä montaa tuntia.
 
Viimeksi muokattu:

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Eli joo, toki hyvä kysästä myös muilta mielipidettä, mutta ei tähän jahkailuun sitten mielellään käytetä montaa tuntia.

Juu! Tässä on nyt odoteltu monta viikkoa niin olisi varmasti muistakin pelaajista mukava päästä hakkaamaan play-off pelejä. Mutta minulle käy molemmat ehdottamani vaihtoehdot.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Juu, ei ole väliä miten tehdään. Turnauksen järjestäjän päätöksellä mennään mun puolesta.
 

ditrim

Jäsen
Mielummin luovutan ny ja pääsette laittamaan tosipelit käyntiin. Tuun hulluks koko helvetin pelistä!
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mielummin luovutan ny ja pääsette laittamaan tosipelit käyntiin. Tuun hulluks koko helvetin pelistä!

Ok..

Eli siis

TÄSSÄ ON PS3:N NHL11 - TURNAUKSEN VIRALLISET PLAY-OFF JOUKKUEET!!!

Puolivälierät

Lohko 1 (1.) Columbus Blue Jackets - Lohko 4 (2.) Detroit Red Wings 0-1
Lohko 2 (1.) Los Angeles Kings - Lohko 3 (2.) Philadelphia Flyers 0-0
Lohko 3 (1.) Washington Capitals - Lohko 2 (2.) Minnesota Wild 1-2
Lohko 4 (1.) Chicago Blackhawks - Lohko 1 (2.) Calgary Flames 0-0

Muistakaa, että play-offit pelataan paras kolmesta.

EIKUN PELAMAAN!!

ILMOITTAKAA TÄNNE OTTELUVOITOT!

ONNEA KAIKILLE TASAPUOLISESTI!!
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Millos Flamesille sopis alottaa pleijarit? Chicagon GM vapaalla siviilityöstä perjantaihin asti, eli pyörin tässä linjoilla aina tasaisin väliajoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös