Vancouver Canucks - Washington Capitals 3-5
Sanattomaks vetää. vit**!
Heheh, tuntu että olin vähän aseeton kun pääsit 2-0 johtoon, mutta kavennuksen jälkeen sulla tais alkaa kädet vähän tärisee? Itse sain hyvän draivin päälle, ja selkäranka katkes viimeistään Oven läpiajossa, ensin karmea pommi vastapalloon ja siitä läpiajoon.. Vikassa erässä 4 maalia, epätyypillistä meille suomalaisille, heh ;-)
Ps, menikö ns. tunteisiin? Kiitos kuitenkin peleistä, tämäkin oli ihan tasainen vääntö!
Rommeli se perkele vei kovalla taistelupelillä molemmat meidän väliset kohtaamiset. Taitokiekko hävisi kovalle työnteolle. Kiitos kehuista, yritän tosissaan panostaa aina mahdollisimman kurinalaiseen peliin. Onnea voitoista sulle. Syö rotan lailla, että viimeistely oli noin surkeaa luokkaa. Piste jäi kuitenkin minullekin muistoksi. :D
mustaseiskaa vastaan voisin tänään pelata, jos sinua näkyy linjoilla... :)
Mä roikun linjoilla, paan haastetta jos tuut.Kakkoslohkolaiset peliä?
Mä roikun linjoilla, paan haastetta jos tuut.
Carolina - Minnesota 0-7.
Eipä paljoa sanottavaa, nyt sattui se pöljä päivä sitten kun kaikki menee nappiin yhden pelin ajan. Respektit NiksuP:lle kun pelasit ihan kunnolla loppuun asti, vaikka noita raivostuttavia paskamaalejakin mukaan osui. 9 kertaa kymmenestä olisi ollut tasaista peliä, mutta joskus näinkin.