PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 075
  • 1 217

Eskelarit

Jäsen
Nopeasti tulee kolikon kääntöpuoli esiin. Tänään pelattiin neljä matsia ja jokaisesta otettiin turpaan. Yhtään voittoa ei kyllä ansaittukkaan. Syötöt ei mene omille, tolpat kolisee ja jatkuvasti tulee idioottimaisia jäähyjä. Maalejakin tehdään maksimissaan kaksi jos hyvin onnistutaan. Peleissä tosin näkyi selvästi sterggen ja kerun puuttuminen. Se vaan on karu fakta että peli kulkee puolet paremmin kun kyseiset herrat hääräävät askissa. Nyt hirveässä vitutuksessa goisimaan. Huomenna sitten ehkä paremmalla otteella.

Allekirjoitetaan täysin, väheksymättä muita, ei pelaamisesta vaan tuu mitään ilman Läski Honkasta taikka Homeria. Ei, enkä mä itseänikään pidä minään sateentekijänä, oon sitä mieltä vaan että nää kaks kaveria saa kaikista muista ihan uusia ulottuvuuksia esiin :)

Elikkä, Honkanen ja HJS tänään linjoille!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pelatkaa vaan ketkä pystyvät.

Ei yhdistä millään, ei EA:han eikä PS Networkkiin. EA ja taas vituttaa.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Pelatkaa vaan ketkä pystyvät.

Ei yhdistä millään, ei EA:han eikä PS Networkkiin. EA ja taas vituttaa.

Mulla toimi PSN, mutta EA:n palvelimelle en päässyt millään.

Seuraava yritys onkin sitten vasta perjantai-iltana, koska vieraat valloittaa asunnon siihen asti. Kaveri on futismiehiä, joten saatetaan pelata jonkun verran FIFAa. Älkää siis ihmetelkö, jos meikäläinen on online-tilassa, mutta en liity mukaan peleihin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hypätkääs linjoille kaikki kykenevät ja pelataan muutamat ennen liigakierrosta!

Tulisin mielelläni, mutta syöpään ja aidsiin keksitään lääkkeet ennenkuin tuo pleikkarin ohjelmistopäivitys on valmis.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään jos joku sattuu liigakierroksen jälkeen peleille niin voisi muutaman ottaa. Huomenna lähden matkustelemaan (Tampereelle) ja palaan peleille lauantai-iltana tai sunnuntaina.
 

Eskelarit

Jäsen
Peleille poijjaat! Oon sittenkin tänään linjoilla, 19.30 saakka, sitten tulee taukoa huomisiltaan. Mutta nyt ollaan mukana peleillä, joten pyllyt ylös koneelta ja sohvalle makoilemaan ja pelaamaan! :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tulisin taas mielelläni peleille, mutta vaihteeksi ei yhteydet toimi. "Virhe on tapahtunut. Sinut on kirjattu ulos PS Networkistä." Kysymys kuuluukin että milloin nämä toimisi edes kohtalaisesti? Huhhuh.

EDIT: No nyt toimii! :)
 
Viimeksi muokattu:

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Yhden pelin kerkeisin nyt. Kymmenen jälkeen sitten enemmänkin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eilen tuli tuon uuden pakkimme kaveri seuraan koittamaan pelien sujumista. Taidollisesti on huikea sälli, mutta se on eriasia että sopeutuuko hyökkäyspeliin. Otettiin kuitenkin ihan bottisentterilläkin kenties Team Jatkiksen kovin päänahka kun BeachBoys kaadettiin 4-3. Viime aikojen pelien myötä ollaan noustu tämän kauden rankingissä jo sinne top100 joukkoon, mistä optimistisimmat ovat varovaisesti jo aiemmin puhuneet.

Tänään sitten peleille pojat!
 

Eskelarit

Jäsen
Eilen tuli tuon uuden pakkimme kaveri seuraan koittamaan pelien sujumista. Taidollisesti on huikea sälli, mutta se on eriasia että sopeutuuko hyökkäyspeliin. Otettiin kuitenkin ihan bottisentterilläkin kenties Team Jatkiksen kovin päänahka kun BeachBoys kaadettiin 4-3. Viime aikojen pelien myötä ollaan noustu tämän kauden rankingissä jo sinne top100 joukkoon, mistä optimistisimmat ovat varovaisesti jo aiemmin puhuneet.

Tänään sitten peleille pojat!

Kattosin että kuka toi uus kaveri on, mutta nyt kun näin pelaajan nimenkin, muistuu kyllä jostain joukkueesta, kova tekijä varmasti...

Oma pelaaminen on vähän niin ja näin tänään, hallilla menee pääasiassa 12-19, jonka jälkeen voisi tietysti kattoa säälejä hetkon, kunnes Pittsburghin peli alkaa 21.00. Penssin peli tulee ainakin katottua, et linjoille viimeistään n. 23.30 koitan saapua. Ehkä ennenkin jossain välissä, jos aikaa jää :)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Lähen juhlimaan kaverin kolmekymppisiä, joten tänään jää pelit mun osalta pelaamatta. Jatkakaa muut voittoputkea!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vieläkö tänään pelataan? Jäi pelit vähän lyhyeksi kun ei ehditty ottaa kuin yksi 11-1 voitto. :D
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tossa 23.00 paikkeilla viimeistään pääsen linjoille ja voin pelata niin pitkään kuin jengiä on tarpeeksi mukana.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Onko Babu nukahtanut pleikkarin ääreen kun ei näy pukukopissa, vaikka on online? Mun lisäksi ois Selarit, Pqohi ja Porsse linjoilla.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tekisi mieli tulla nauttimaan lagimössöstä! Löytyykö muita puukäsiä paikalle?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tekisi mieli tulla nauttimaan lagimössöstä! Löytyykö muita puukäsiä paikalle?

Kymmenen aikaan uudestisyntynyt Dimebag Darrell tulee jakelemaan lättyä lapaan, joten toivottavasti silloin on porukkaa linjoilla.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Paras mahdollinen peliaika käynnissä ja linjoilla ei ole yhtään hyökkääjää! Tulkaa ny perkele pelaamaan ettei tarvi jengiin roudaa lisää porukkaa! Itse oon venaillu jo kolmatta tuntia pelejä turhaan.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kymmenen aikaan uudestisyntynyt Dimebag Darrell tulee jakelemaan lättyä lapaan, joten toivottavasti silloin on porukkaa linjoilla.

Voi olla, että meneekin myöhempään. Tämän vuorokauden puolella kuitenkin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Huoh, 4,5 tunnin venailun jälkeen ei enää jaksa. Ihme touhua, muka jotain muuta tekemistä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään sitten pelataan vai?

Löysin muuten pitkällisten etsintöjen jälkeen syyn älyttömään lagiin. Olin pelannut kuluneen viikon langattomalla yhteydellä. Ei ihme että takkusi. Nyt on piuhalla kiinni, onneksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös