PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 057
  • 1 217

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Ollaan jätkien kanssa hiivitty kuin varkain 10 ottelun voittoputkeen. Sitäkin uskomattomampaa on noiden otteluiden maaliero: 46-3.

Tää on kyllä ihan uskomaton putki mihin ollaan päästy! Ja kyllä tuo päästettyjen maalien määrä kertoo, että ollaan todellakin ansaittu jokainen piste. Ei tuo voi enää vain sattumaa olla.

Erityisen tyytyväinen pitää olla joukkueen uusimpaan tähteen nimeltä Selarit! Äijän kanssa peli on toiminut alusta asti aivan loistavasti, vaikka kaveri taisi eashl-uran aloittaa suoraan joukkueessamme. Tähän asti 85 pelissä on tehoja kertynyt 99+85 ja näissä kymmenessä viime pelissä kun ollaan 46 maalia tehty, niin Selarit ollut mukana vaivaisessa 37:ssä! :)

Seuraavaksi olis hyvä alottaa playoffit ja siitä uuteen kauteen viirillä tai ilman. Tuohon voittoputkeen olisi hyvä päättää tämä kausi :)
 

Eskelarit

Jäsen
Tää on kyllä ihan uskomaton putki mihin ollaan päästy! Ja kyllä tuo päästettyjen maalien määrä kertoo, että ollaan todellakin ansaittu jokainen piste. Ei tuo voi enää vain sattumaa olla.

Erityisen tyytyväinen pitää olla joukkueen uusimpaan tähteen nimeltä Selarit! Äijän kanssa peli on toiminut alusta asti aivan loistavasti, vaikka kaveri taisi eashl-uran aloittaa suoraan joukkueessamme. Tähän asti 85 pelissä on tehoja kertynyt 99+85 ja näissä kymmenessä viime pelissä kun ollaan 46 maalia tehty, niin Selarit ollut mukana vaivaisessa 37:ssä! :)

Seuraavaksi olis hyvä alottaa playoffit ja siitä uuteen kauteen viirillä tai ilman. Tuohon voittoputkeen olisi hyvä päättää tämä kausi :)

Todellakin! Peli maistuu kyllä tällä hetkellä loistavalle. Ja joo, kyllähän mä alotin mun eashl-uran Jatkiksessa, jossei lasketa ~10 satunnaista sparripeliä, aina HUT:tiin turhautuessa.

Ja totta kai mulla on pisteitä kun mä oon pelaillut bottien kanssa, niinkuin siinä vikassakin matsissa botit mun kanssa niitä pisteitä vaan napsi ;) Ei siinä, hyvin noita pisteitä on tullut, vähän kun aina malttaa niin saa paremman paikan tarjoiltua, kunnes vihu vie kiekon :D

Oli pakko leikkiä Salosta tää ilta ja tarjoilla vähän, koska ei se läski persettänsä jaksanut hilata pleikkarille :) (kaverin nimihän on Läski Salonen, joten en mä ketään tässä henkilökohtaisesti hauku, lähinnä modeille tiedoksi)

Huomenna tosiaan tekee vähän tiukkaa päästä pelaamaan, mun osalta ois paras jos venytettäisiin pleijarit ihan sunnuntaille saakka, vaikka iltaan. Mutta, mun puolesta saatte kyllä pelata huomenna jos saatte muut kasaan (antla+salonen)!
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Huomenna tosiaan tekee vähän tiukkaa päästä pelaamaan, mun osalta ois paras jos venytettäisiin pleijarit ihan sunnuntaille saakka, vaikka iltaan. Mutta, mun puolesta saatte kyllä pelata huomenna jos saatte muut kasaan (antla+salonen)!

Mun puolesta voidaan oottaa sinne sunnuntaille, että saadaan kempulakin mukaan. Itekin saatan huomenna lähtee viihteelle, etten illalla välttämättä pääse peleille. Jos se antlaakin ilmeistyisi sunnuntaina paikalle, niin päästäis koko joukkueen voimin pelaamaan pleijarit pois.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Voidaan tosiaan jättää playoffsit sunnuntaille. Ei se yhdestä päivästä ole kiinni ja nyt kun joukkueessa on vain 6 jäsentä, niin olisi hienoa jos mahdollisimman moni pääsisi mukaan. Vähintään viidellä pitäisi pelata pudotuspelit. Myös kuudella voitaisiin pelata jos kaikille sopii sunnuntai-ilta ajankohdaksi. Menen ihan mielellään välillä maaliinkin.

Tänään lauantainakin olisi kyllä kiva pelata. Kempula ei ole laskuissa ja Selarit on pois 13-23. Keru saattaa lähteä juhlimaan ja sterrgestä ja antlaasta ei ole tietoa. Mutta ilmotelkaahan itsestänne. Itselle sopii pelata tuon kiekkokierroksen jälkeen parhaiten.
 

Eskelarit

Jäsen
Matka vie hallille tästä, missä menee ainakin iltakahdeksaan. Sen jälkeen vissiin ollaan pelivalmiudessa, eli jos saatte kaverit linjoille mua lukuunottamatta, pelatkaa vaan pois =)
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kotona ollaan taas, mutta ihan heti en pääse peleille. Tossa kahdeksan jälkeen voisi sitten ruveta jo suunnittelemaan pelisessioita. Laittakaa tänne viestiä kun porukka alkaa olla koossa niin laitan pleikan päälle.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Nimimerkki kuubextra tulee joukkueeseen koittamaan siipiään. :)

Ja nyt tosiaan kasin jälkeen koko poppoo linjoille, niin saadaan ne playoffsit pelattua.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kempulaa vaille valmista. Missä luuraa Darrell?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Nimimerkki kuubextra tulee joukkueeseen koittamaan siipiään. :)

Katotaan kantaako ne siivet mihinkään. Äkkiseltään sanottuna sijottuminen, syötön katkot ja syöttäminen taitaa olla vahvimmat alueet. Noista pitkälti johtuen sentterinä tuntu aika luontevalta pelata. Puolustajana uskon myös pystyväni pelaamaan.

Koitan parhaani ja katotaan mihin se riittää :))
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ne playoffsit loppu lyhyeen. Heti ensimmäisessä pelissä vastaan HC kisaVeikot, jonka statsit tältä kaudelta 80-29-10 ja koko uralta 371-169-43. Ottelua jopa hallittiin. Laukaukset vietiin 28-16 ja tolpat meille about 5-6/0-1. Kaikenlisäksi Selarit puttasi vastustajan neljännen maalin omiin. Hyvä taistelu kuitenkin.

Viiriä ei tullut, hyvä niin.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Katotaan kantaako ne siivet mihinkään. Äkkiseltään sanottuna sijottuminen, syötön katkot ja syöttäminen taitaa olla vahvimmat alueet. Noista pitkälti johtuen sentterinä tuntu aika luontevalta pelata. Puolustajana uskon myös pystyväni pelaamaan.

Koitan parhaani ja katotaan mihin se riittää :))

Tervetuloa vaan joukkueeseen! Toivottavasti saadaan joukkuettamme entistä vahvemmaksi.

Pahoittelut illan pelikavereille pikaisesta lähdöstä, mutta kun pelaaminen ei kiinnostanut yhtään ja vastustajat teki mun löysäilyn takia maaleja, niin ei huvittanut jatkaa enää yhtään pidempää. Vois oikeesti nyt se parin päivän tauko tehdä terää...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vois oikeesti nyt se parin päivän tauko tehdä terää...

Vitut. Eilenkin pelattiin esimerkiksi se playoff-ottelu mielestäni todella hyvin eikä pelattu huonosti kuin ne pari vikaa matsia. Oltiin jo jonkin aikaa tahkottu ja väsymystäkin oli ilmassa. Ei siis syytä vaipua epätoivoon. Peleille vaan freesillä otteella. Uusi kausikin juuri oven takana.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyppään linjoille tänään vasta siinä ~ 22.30.. Että ei tartte venailla mua koppiin ennen :)

Monoa Selarille! :) Kerukin vissiin tulee noin klo 22, joten silloin viimestään saadaan muutamat pelit pelattua. Toivottavasti jotain pelejä jo ennen.

Tänään tosiaan pyöräytetään uusi kausi käyntiin. Olemme nyt vihdoin viirittömiä. Eilen jäi siitä vikasta matsista hyvä fiilis kun voitettiin tuttuja naamoja. Siitä on hyvä lähteä jatkamaan.

Fuparin tilanne on edelleen epäselvä ja kuub jatkaa try-outtiaan, mutta muuten ollaan tukevasti kuosissa. :)
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Hyppään linjoille tänään vasta siinä ~ 22.30.. Että ei tartte venailla mua koppiin ennen :)

Mä tuun kans samoihin aikoihin. Eilen oli fyysisesti ja henkisesti niin rankka päivä, että pelit jäi väliin. Jospa tänään omakin peli taas kulkisi ja viimeinkin saavuttaisin sen legendan.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Alottelen taas 6v tauon jälkeen futiksen, meil on tiistai ja sunnuntai iltoina harkat joten sillon ei pääse peleille.. Tänään himassa joskus 10 jälkee joten en oo varma tuunka enää silloin linjoille.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terve! Huomasin että tosiaan oli tullut invite joukkueeseen. Ja mielelläni pelaan. Mutta tämä viikko on todella paha, koska on tyttöystävän synttärit loppuviikosta, joten olen melkein koko viikonlopun hänen kanssaan. Yritän päästä pelamaan tällä viikolla vielä. Huomenna/perjantaina tai sitten sunnuntaina. Ensi viikolla pääsen pelaamaan paljon aktiivisemmin. Sattuu vain osumaan kaikki kekkerit samalle viikolle...

Kiitän että sain palata. Duunisakin on helpottanut, joten ensi viikolla minulla pitäisi olla rutkasti aikaa pelata :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kiitän että sain palata.

Tässä nyt ollaan hieman hellämielisiä kun kyseessä on pidetty ja osaava pelimies. Jollekkin muulle olisi se kengänkuva piirtynyt takalistoon jo kauan sitten ja pysyvästi. Toivottavasti mr.birdie nähdään peleillä aiempaa useammin.

Eilen polkaistiin kausi käyntiin. Kolmesta pelistä tuloksena 2 voittoa ja yksi tappio. Itse peli oli varsin tahmeaa, mutta tänään toivottavasti pyöräytetään koneet kunnolla käyntiin.

Boris pelivalmiudessa noin 16.30 ->
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös