Laiturina mä täällä pelasin ja pelaan edelleenkin :) Statsit kadonnut viime "reissun" jäljiltä, mutta väliäkös tuolla. Kiva taas olla Jatkiksen nutussa. Nyt ehtii parit pelit pelata. Loppuviikostakin yritän päästä linjoille. Viikonloppuna voi olla vähän hiljaista, koska pitää juhlia muijan synttäreitä.Pelaako Wod pakkina?
Täytyyhän se tähän ketjuun mainita että tuli tuossa kaadettua paikallisvastustaja Luomuteurastajat. Keskinäisissä otteluissa muuten kolmas peräkkäinen voitto. Ei mennyt alku ihan suunnitelmien mukaan kun Selarilla katkesi yhteys jo avauserässä, niinpä sterrgen kanssa jouduimme kaksin vääntämään. Tuloksena lopulta maukas 5-2 voitto. :)
Ja pitää näin sivuhuomiona heittää et ilmeisesti Calci on vaihtanu lämärit glitch ranteisiin. Usuamman kerran niitä haettiin ja yks tais mennä sisään. Ei siinä kukin tallaa tyylillään. Kiitokset pelistä!
Huhhuh, kyllä tämä peli saa välillä veren kiehumaan. Pakko ottaa vähän etäisyyttä ettei riko kotona paikkoja. Peli taas parissa pelissä aivan sekaisin. Yhtään syöttöä ei saada omille, eikä mitään muutakaan aikaiseksi. Vastustaja sen sijaan rokottaa joka kerta ja aina. Itseäni pakko kritisoida sen verran että silloin kun tuntuu ettei hyökkäyksistä tule mitään eikä maaleja synny, niin lähden aivan turhaan itse hyökkäämään ja höntyilemään jolloin vastustaja jälleen rokottaa.
Jotain järkeä tohon olis kiva saada, punainenlanka tms.
Mites porukka tänään pääsee pelaamaan? Itse olisin ainakin valmis pelaamaan liigakierroksen jälkeen.
Mites porukka tänään pääsee pelaamaan? Itse olisin ainakin valmis pelaamaan liigakierroksen jälkeen.
Syön tässä ja tuun sitten katsomaan onko ketään linjoilla.
Ei kannata vielä tulla, juuri alkoi tauko. Selarit teki saman virheen. Tuossa 20-21 jatkuu jälleen.
Olipas huikeat pelit tänään. Lähtötilanteena tais olla 11-7-1 ja illan päätteksi 26-9-1. Paljon pelattiin ja hyvin pelattiin. Ajoittain jopa punakonemaista pyöritystä. :) Uusi pakkivärväys on huippu, saa nähdä kuinka kauan saadaan kyseisestä kaveristä nauttia. Erinomainen fiilis jäi!
Hyvä jätkät!
Joo kyllä Birdiekin on välillä ihan hajalla, kun on saanut vastaanottaa pakkien superkuteja viivasta omalla kropallaan ;) Täytyypi vain yrittää olla olematta tiellä.Juu Selarit ja kumppanit blokkaa ainakin meikäläisen kudeista useemman kuin vastustajan veskari. :)