PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 052
  • 1 217

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tosiaan, olisi hienoa jos uudet sekä vanhat joukkueen jäsenet käyttäisivät aktiivisesti tätä ketjua matsien sopimiseen. Meikäläinen ainakin katsoo tätä ketjua ennenkuin lähtee edes pleikkarille.

Heh... taitaa itellä olla tämä ketju eniten vierailtu sivu viimeisen kuukauden ajalta.

Mun kohdalla tilanne on muuten sellainen, että olen 8-16 töissä ja vaimo on raskaana, joten en iltaisin viitsi käyttää yhteistä aikaa änärin pelaamiseen. Siksipä pääsen yleensä pelaamaan vasta, kun rouva on mennyt nukkumaan eli n. kymmenen aikaan.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Lupaan pelata tänään kaksi peliä. Tullut painettua duunia hullun lailla niin ei ole viime aikoina paljoa ehtinyt pelata. Jos vaikka Mäntylä soittelee kun kaivataan pakkia? En pleikkaria viitsi käynnistää kun on enää 25h aikaa palauttaa kurssin lopputyö.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
11 peliä joukkueella pelattuna tältä kaudelta ja täytyy sanoa että on vastustajat olleet todella kovia. Pari-kolme elite-championia sekä tuo joukkue joka on tällä hetkellä listan kärjessä. 5-6-0 on record tosiaan tämän kauden osalta ja sitä tulisi lähteä parantamaan.

Itse kun olen kipeänä eli en poistu neljän seinän sisältä, niin aikaa olisi pelata paljonkin. Mihin aikaan jengiä olisi linjoilla?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Mä voisin tulla ainakin kierroksen jälkeen pelamaan mutta jos porukkaa tulee niin ennen kierrostakin voin tulla pari peliä vääntämään.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Täytyy kyllä sanoa että ton äskeisen selkäsaunan antajan arkkitehti IFingered LisaTurtle aiheutti melko sponttaanin repeämisen täällä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Peleille olisi taas tilausta. Täällä sparrimatseja tahkoan, kun ei muita ole onlinessa. Viimeistään kierroksen jälkeen, mutta mielummin aikaisemmin...
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Peleille olisi taas tilausta. Täällä sparrimatseja tahkoan, kun ei muita ole onlinessa. Viimeistään kierroksen jälkeen, mutta mielummin aikaisemmin...

Minäpä liityn seuraan. Tässä olisi vajaa pari tuntia aikaa ennen kuin pitää lähtää jouluruuhkaan kameran ostoon.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Minäpä liityn seuraan. Tässä olisi vajaa pari tuntia aikaa ennen kuin pitää lähtää jouluruuhkaan kameran ostoon.

Sinäkö Kempula ne EA:n palvelimet kaadoit? :)

Nojoo, tulisipa nyt porukkaa kun hyvää aikaa pelata eikä tuolta sparrimatseista löydy kuin yksinyrittäjiä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Meikäläinen ainakin tulee pelaamaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Olisiko tänään Team Jatkiksen superstaroja linjoilla?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Pelailen HUTia niin laittakaa pleikkarilla viestiä, jos porukkaa ilmestyy pukukoppiin.

Meikäkin kärsii pahasta krapulasta niin voisi Änäriä pelailla siihen asti kunnes työpaikan pikkujoulut alkavat. Eli viestiä niin B-pistepiiska tulee paikalle.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Boris Raisinger tulee linjoille 21.00.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös