PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 037
  • 869

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Mikä nyt on virallinen deadline näille otteluille? Itselläni on sattuneesta syystä vähän vaikeuksia pelata ensi viikolla, mutta jos se on aivan välttämätöntä niin onnistuu kyllä. Joka tapauksessa, 8.2 pystyn pelaamaan kaikki ottelut pois. Eli mitä mieltä vaikkapa Dhearted on, onko tuo 8.2 liian myöhään, jos on niin voin pelata aikaisemminkin.

Haluan kyllä ehdottomasti pelata kaikki otteluni, jotta pääsen ensi liigaankin mukaan pisteautomaatiksi. ;)

Itselläni siis muistaakseni joku 4-5 ottelua vielä pelaamatta.

8.2 on ihan passeli, koska Rangersilläkin ottelut venyy, mutta koittakaa kaikesta huolimatta pelata pelit mahdollisimman nopeasti pois, ettei tule sitten ikäviä aikatauluyllätyksiä.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Joo kyllä se on, että mahdollisimman moni ehtis pelata pelit loppuun, kun kerran kaikki osallistujat on ollu kohtuullisen aktiivisia tällä "kaudella"... Viime kaudesta ollaan saatu pelit paljon jouheemmin pelattua ainakin mun mielestä. :)

Joo eli Rangers ehtii pelata pelinsä vasta ensviikon jälkeen, joten ois tässä nyt sitten se noin 1,5 viikkoa aikaa pelata? Sais sitten mukavasti tän loppuun ennen Olympialaisia, jolloin vois aloittaa jo uuden... ;-)
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Islandersilla vielä ~6 peliä jäljellä ja alkavalla viikolla yritän parhaani mukaan hoitaa puuttuvat pois kuleksimasta. Nyt en pleikkarilta pääse tarkastamaan keitä vastaan on vielä pelaamatta, mutta YV:nä tavoittaa minut parhaiten jos ei pleikkarin linjoilla näy kun täällä tulee kuitenkin päivystettyä.
 
Hyi hyi näitä arizoona-pelejä. Aivan hirvittävää peliä ja pelihuumorin tappamista. Sinne ei mestaruutta kiitos.

Ja asiaan, eli pelataanpa coloradoa vastaan jäljellä oleva peli kohta poies ni ookkaa enää montaa matsia jäljel. Onko minnesotan petee29 tsjp. tässä lähipäivinä valmis pelaamaan?
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Hyi hyi näitä arizoona-pelejä. Aivan hirvittävää peliä ja pelihuumorin tappamista. Sinne ei mestaruutta kiitos.

Ja asiaan, eli pelataanpa coloradoa vastaan jäljellä oleva peli kohta poies ni ookkaa enää montaa matsia jäljel. Onko minnesotan petee29 tsjp. tässä lähipäivinä valmis pelaamaan?

Minnesota voi pelata vaikka samantien. On käytössä vain yksi nettipiuha, joten mihinkäs aikaan pelit kävis?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minnesota voi pelata vaikka samantien. On käytössä vain yksi nettipiuha, joten mihinkäs aikaan pelit kävis?

Otetaanko Minnesotan kanssa matsit kun ootte ProoJaskan kanssa saaneet pelattua?

Voin pelata heti nyt joko ProoJaskan San Joseata tai Peteee29:n Minnesotaa. Ihan kuin vaan, oon onlinessä nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Islanders linjoilla. Jos en vastaa pelikutsuun niin laittakaa ps3 viestiä niin tulen.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi matsi jäljellä liigassa San Josea vastaan. Äsken matsit Minnesotaa vastaan lukemin 7-1 ja 6-1 , kaikki tuntui onnistuvan pelissä. Hyvä fiilis jäi. Nyt kun pääsis vielä ProoJaskan kimppuun ;S
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Oma runkosarja on nyt takana ja aika kaksijakoiset fiilikset on. Eka 10 peliä tuli vähän tunnusteltua, seuraavat 20 peliä meni aivan mielettömän hyvin ja tuntui, ettei mikään pysäytä mua. Sit vikat 20+ matsia palautti maan pinnalle ja en tosisaan voittanut mitään.

Sijoitus 9. tällä hetkellä, mutta ilmeisesti takana ihan lähellä on vielä jätkiä joilla on pelejä pelaamatta. Toivottavasti ei montaa sijaa tippuis, niin ei ihan ekalla rundilla sais San Josea tai Phoenixiä vastaan.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Yksi matsi jäljellä liigassa San Josea vastaan. Äsken matsit Minnesotaa vastaan lukemin 7-1 ja 6-1 , kaikki tuntui onnistuvan pelissä. Hyvä fiilis jäi. Nyt kun pääsis vielä ProoJaskan kimppuun ;S

Joo ei kyllä itelle jäänyt kovinkaan hyvä fiilis:D Eka peli meni sählätessä asetusten kanssa kun en ollut kotona pelaamassa. Toisessa yritettiin tosissaan haastaa, mutta eipä kauaa mennyt niin oli peli 2-0 vastustajalle.. Vielä 6peliä vissiin jäljellä. Tossa kohta puoleen tuun varmaan takasin onlineen, niin haastoja sitten kehiin.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Ite oon viime päivät treenannu aika paljon tolla treenimoodilla, uusia kikkoja ja vetoja treenattu pleijareita varten. Parhaillaan sain jo kolme peräkkäistä rannaria Hossalla sisään heti siniviivan jälkeen. Vielä ku pelissä sais onnistumaan. Alkaa kyllä poltella noi pleijarit jo.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Meikäläisen kausi on kans runkosarjan osalta paketissa, jos oikein muistan ja laskin niin kukaan ei voi tulla ohitseni enää.
Sijoitus on siis 15. ja minulle on ihan sama kuka sieltä tulee vastaan koska kausi on mennyt niin penkin alle että olen jo positiivisesti yllättynyt että edes pääsen pleijareihin.

Ja kaikkeni teen vaik kilpikonna puolustuksella ettei sarja kakkonen tule pääsemään ihan läpihuuto juttuna tosta jatkoon. ;)

EDIT: Perkele oli pakko tarkistaa tilanne, eli onhan siellä kolme jengiä mun takana keillä on mahikset jatkoon. Eli BOS, PHI ja NYI. Todella tiukkaa tulee olemaan minun jatkopaikka. Mutta jotenkin mulla on kyllä sellainen tunne että ei noi kaikki voi onnistua ja siinä samalla tuhota mun mahikset, ainakin näin toivon. Ja jos/kun saan nyt pidettyä tuon sijan 15/16 niin voisin ehkä saada mitä mieluisimman vastuksen ekalle kierrokselle, eli Calcichew69:n. Hänen kanssaan oli todella huikeat ja tiukat matsit viime kauden semi-finaaleissa.

Alla vielä tilanne kahden viimeisen playoff paikan tiukasta taistelusta:
sijoitus/joukkue/pisteet (pelejä jäljellä)

14. LA 54p
15. VAN 50p
16. BOS 49p (1 matsi)
17. PHI 48p (2 matsia)
18. DET 45p
19. NYI 44p (6 matsia)


Ketä vastaan PHI:lla ja BOS:lla on pelit jäljellä?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kaikkeni teen vaik kilpikonna puolustuksella ettei sarja kakkonen tule pääsemään ihan läpihuuto juttuna tosta jatkoon. ;)

Ja jos/kun saan nyt pidettyä tuon sijan 15/16 niin voisin ehkä saada mitä mieluisimman vastuksen ekalle kierrokselle, eli Calcichew69:n. Hänen kanssaan oli todella huikeat ja tiukat matsit viime kauden semi-finaaleissa.

Joo mä ilmeisesti oon sarjakakkonen joka tapauksessa, eli 15:sta vastaan tulee matsit. Toivottavasti Vancouver, meijän matsit on aina jotenki tosi jännittäviä ja tiukkoja. Ihmettelen kyllä miten tämä kausi on sujunut niin huonosti sinun osaltasi. No niin se menee vissiin, että jotkut jengit on pahempia toisilleen. Kuka vain voi yllättää pudotuspeleissä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ihmettelen kyllä miten tämä kausi on sujunut niin huonosti sinun osaltasi. No niin se menee vissiin, että jotkut jengit on pahempia toisilleen.

Joo niin se menee, ja alkukausi oli todella tuskaista kun maalinteossani oli ongelmaa. Tein vissiin 10 ekassa matsissa about 0-1 maalia per matsi. Nyt loppukausi oli samaa paskaa, pitäs vissii opetella tekee enemmän erilaisia maaleja kuin sitä yhtä ja samaa takatolppa paskaa mitä aina tulee haettua. :D
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyi hyi näitä arizoona-pelejä. Aivan hirvittävää peliä ja pelihuumorin tappamista. Sinne ei mestaruutta kiitos.

Oo, tsykologinen peli alkaa privana ja julkisesti jo ennen playoffeja. Sähköä ilmassa. Kojootit jatkaa hirvittävää peliään seuraavaksi playoffeissa!

Ite oon viime päivät treenannu aika paljon tolla treenimoodilla, uusia kikkoja ja vetoja treenattu pleijareita varten. Parhaillaan sain jo kolme peräkkäistä rannaria Hossalla sisään heti siniviivan jälkeen. Vielä ku pelissä sais onnistumaan. Alkaa kyllä poltella noi pleijarit jo.

Dämn. Jos ja näillä näkymin kun Jomppa nousee mun ohi kolmoseksi, niin me kohdataan jo puolivälierissä jos eka kierros klaarataan. Tulee siis reenattu vastustaja vastaan. Mutta ei se mitään, tapan sun pelin ja huumorin! Ja Hossan! Sitäpaitsi oot ylikunnossa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Hyi hyi näitä arizoona-pelejä. Aivan hirvittävää peliä ja pelihuumorin tappamista. Sinne ei mestaruutta kiitos.

Mitäs tällä lausunnolla muuten tarkalleen haettiin takaa? Itselläni ei ainakaan tuu mieleen, että kojootit tai mikään muukaan jengi ois erityisen ärsyttävästi pelannut. Ellei sitten häviämistä yleisesti lasketa ärsyttäväksi.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Dämn. Jos ja näillä näkymin kun Jomppa nousee mun ohi kolmoseksi, niin me kohdataan jo puolivälierissä jos eka kierros klaarataan. Tulee siis reenattu vastustaja vastaan. Mutta ei se mitään, tapan sun pelin ja huumorin! Ja Hossan! Sitäpaitsi oot ylikunnossa.

Kyllähän kojootit tosiaan tappaa pelihuumoria loistavalla oikeaa jääkiekkoa muistuttavalla viisikkopuolustuksella. Maalipaikat on aina vähissä ja, jos rupeaa yltiöpäisesti hyökkäämään, niin vastaiskuista soi omissa.

Toi ylikunto on hyvin mahdollinen. Toisaalta eilen herkistelin Einokeisaria vastaan höntsäysasenteella 6-2 voiton. Eli täytynee pleijareissa hakea puolustuspäähän kurinalaista peliä ja toisaalta hyökkäyspäähän sitten vähän puolivaloilla, kun sillä tavalla tuntuu parhaiten syntyvän tulosta.

Muuten tosiaan tuo ylikunto on iso riski.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep eli yksi peli jäljellä Islandersia vastaan. Sijoitus taitaa nyt olla 13? ja jos tuon viimeisen ottelun voitan nousen sijalle 12, jos oikein olen katsonut. Viimeiset viisi peliä on mennyt hyvin ja kaikista on tullut voitto. Hyvään saumaan tulee voittoputki playoff-otteluita ajatellen :) Katsotaan mihin asti Carolina yltää.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oo, tsykologinen peli alkaa privana ja julkisesti jo ennen playoffeja. Sähköä ilmassa. Kojootit jatkaa hirvittävää peliään seuraavaksi playoffeissa!

Jep, Pääylöstimppa tykkää näköjään mun ja kamenskin pelityyleistä :D kaikki on perseellään. Mullakin vielä yksi peli juuri San Josea vastaan, katsotaan kummalla menee hermo..
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Seuraavast liigasta kun on vähän jo keskusteltu ja etenkin vaihdoista, niin heitetäänpä vähän omaa mielipidettä.

Eli alkuun olin ehdottomasti vaihtoja vastaan, mutta toisaalta ne voisi tuoda tähän peliin hieman lisäväriä. Se toki vaatisi tiettyjen ehtojen noudattamista.

1) Kuka tahansa voi raportoida minkä tahansa vaihdon epäilyttävänä, ja jos sitä enemistöllä pidetään myös kyseenalaisena, vaihto täytyy perua.

2) Vaihdoille trade-deadline, eli esim. kaksi viikkoa liigan alun jälkeen tjsp. Siinä vaiheessa on niin paljon pelejä jäljellä, että tuskin kukaan edes haluaa huippujaan vaihtaa paskoihin.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Itse olen edelleen hieman noita pelaajavaihtoja vastaan mahdollista kevätliigaa koskien. Asiasta voisi järjestää jonkinlaisen äänestyksen puolesta tai vastaan tulevaan liigaan osallistuvien kesken? Demokratia toimii. Jos vaihdot otetaan mukaan, niin olisi suotavaa että ne olisi rajoitettu maksimissaan esimerkiksi viisi vaihtoa per joukkue. Muuten homma voisi karata täydelliseksi sirkukseksi... tietysti joidenkin mielestä se voisi olla erittäin piristävää:).

Pittsburghilla vielä pelit Islanderssia vastaan ja yksi peli Minnesotaa vastaan. Toivottavasti saadaan pelattua nyt parin päivän sisällä pois.
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toi ylikunto on hyvin mahdollinen. Toisaalta eilen herkistelin Einokeisaria vastaan höntsäysasenteella 6-2 voiton. Eli täytynee pleijareissa hakea puolustuspäähän kurinalaista peliä ja toisaalta hyökkäyspäähän sitten vähän puolivaloilla, kun sillä tavalla tuntuu parhaiten syntyvän tulosta.

Tuntukin siltä, että et tainnut ihan tosissasi pelata. Puolustaminen oli vähän sitä sun tätä :) Itellä meni peli huumori heti alkuunsa, kun menit helpohkosti 2-3 maalin johtoon. Mulla tuppaa selkäranka katkeamaan, jos kaveri saa tehtyä heti alkuun pari maalia kaulaa. Sen takia on pari aika suuri numeroisiakin häviötä tullu kauden aikana.
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Ilman muuta vaihdot mukaan, mutta tietenkin myös palkkakatto. Ettei ihan mitään superjoukkueita tule kenellekään. Eiköhän tuo palkkakatto ole vastaus melkeinpä kaikkii ongelmiin mitä vaihdoissa saattaa esiintyä. Mielestäni ei tarvitse mitään vaihtomäärien rajoituksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös